Reacher Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Gisteravond pakjesavond via zoom gedaan. Hele bijzondere ervaring waarbij we beurtelings deden of het beeld bevroor etc. Mijn oude vriend was heel blij met de aandacht die er was geschonken aan zijn surprise en gedicht. Hij is heel bescheiden dus dat was fijn. Descartes33, Maja, Rosee en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Mooi, zo’n ingetogen vieren en aandacht schenken @Reacher! En goedemorgen allemaal 7 minuten geleden zei Reacher: Dagpact Reacher Maja Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Goedemorgen frummers en goedemorgen @Reacher. Wat fijn dat je jouw oude vriend op die manier een mooie avond kon bezorgen. Vorig jaar deden wij ook pakjesavond via zoom, heel apart. Trouwens, ook 1e kerstdag spelletjes en zo via zoom gedaan toen. Daar zag ik van te voren heel erg tegenop, leek me een verschrikking, maar het viel alles mee uiteindelijk en we hebben verschrikkelijk veel plezier gehad. Mooi, Sinterklaas zit er op, ik heb heerlijk lang geslapen vannacht. Weer even terug naar het gewone leven. Bakje dus maar. Toos, Reacher en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Hee, Maja ook binnengekomen inmiddels. Uiteraard jij ook een goedemorgen @Maja. DAGPACT: Reacher Maja Yvonne Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Goeie morgen vroege vogels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Goeiemorgen DAGPACT: Reacher Maja Yvonne Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Dag 89 in de kliniek, dag 90 zonder alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Goedemorgen Etty, Bolletje en Claudius... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Goedemorgen Cleo. Ik kan me indenken dat je het moeilijk hebt nu de logeeropvang voor jongste helemaal gaat wegvallen. Hebben jullie al stappen ondernomen om (professionele) hulp te krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 6 minuten geleden zei Cleo66: Goedemorgen allemaal. Moet moeite doen om positief te blijven merk ik . Tranen prikken steeds achter mijn ogen . Ik voel me uitgeput en wat moedeloos . Wil graag reageren op jullie en steunen en krijg het nijet voor elkaar. Och meisje soms is het gewoon tijd om zelf even te leunen op anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Goeiemorgen allemaal, Hier wordt het slapen steeds beter fietfjuu karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 DAGPACT: Reacher Maja Yvonne Claudius ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Goeiemorgen Donderke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Goedemorgen allemaal. DAGPACT: Reacher Maja Yvonne Claudius ikkanhet Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Maga onrustig vanmorgen ondanks het goede slapen. Zou gisteren de hele dag naar mijn onlangs overleden vriendin gaan om samen een super leuke dag te maken. Kreeg ik gisteren een herinnerings melding van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 11 minuten geleden zei Donder: Mij lijkt het maar vermoeiend om iedere keer bij te houden in welke toestand je verkeerd. Hoef ik niet bij te houden doet de tracker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Zo de donkere dagen voor de Kerst hier weer wat lichter tegemoet zien. De kerstboom staat en de lampjes branden. En nu wandelend naar de sportschool t wordt nog eens wat met mij. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 @Cleo66 hele grote virtuele hug!!! (Ik wil graag n plaatje toevoegen maar lukt niet op oude telefoon) Hier grieperig. Ook wat somber. Veel moeilijk nieuws om me heen. Begint hier alweer donker te worden. gelukkig kerstboom in huis lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Ja @Rosee, Je wordt ook niet vrolijk van dit weer en die donkere korte dagen . straks ook nog naar de tandarts want gisteren brak ineens een groot stuk van mijn kies af. en pas nog wel controle gehad en foto's genomen... nou ja, kunnen ze blijkbaar ook niet alles op zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Goedemiddag, vandaag gewerkt. Papa haalt mini zo op van kdv. Langzaam aan zijn we een beetje aan het denken over de slaapkamers. Gooien we mini uit de babykamer? Dat is nu de vraag. Inderdaad ongezellig weer, en toch heeft het ook wel wat, zo voor de feestdagen. Wij gaan dit weekend de kerstboom erin zetten. Sterkte @rapilosbij de tandarts. @Cleo66 wat een mooi cadeau heb je gekregen! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden