Toos Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 @SanMiquel2Mijn kat is bijna 16 en ik moet er niet aan denken dat ze er niet meer zou zijn. Dat beestje heeft mij zo veel liefde gegeven (en nog) en mij gesteund in hele moeilijke tijden. Als ik thuis ben is ze bij me en gaat ook mee naar boven 'avonds. Natuurlijk ben je verdrietig. Katten zoeken vaak een eenzame plek om te sterven. Mooi dat je de laatste momenten nog bij het beestje kon zijn. En ze heeft vast een heel goed leven bij je gehad. Schrale troost, dat weet ik wel. Sterkte! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Oh, wat naar San. Je huilt om wat mooi was, sterkteĀ Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Sterkte @SanMiquel2. Heel ellendig. En je kunt er niets aan doen, maar je had je kat een ander einde gegund. Natuurlijk. Dat begrijp ik. Als je iets anders had kunnen doen, had je dat wel gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Heel veel sterkte @SanMiquel2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Voor wat het waard is, hier ook meegemaakt @SanMiquel2 Onze oude kat voelde zān einde naderen en dan willen ze weg. Dat doen katten wel vaker. Hij kwam al een paar dagen steeds niet thuis, niks voor hem en moesten hem steeds weer zoeken. Lang verhaal kort, uiteindelijk Ā lag hij vlakbij ons in een slootje verdronken.. Dat was zwaar ellendig om te zien. Jouw kat is 21 jaar geworden, dat had nooit gelukt als hij niet zo goed was verzorgd. Dus eigenlijk was het een mazzelaar. Sterkte kerel Ā Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 3 uur geleden zei rapilos: Wat is een balaclava @Reacher ? Dat is een muts Rapi, volgens mij werden die vroeger 'astronautenmutsen' genoemd.Ā Ik weet nog dat mijn moeder er ooit eentje voor mijn broertje heeft gebreid, hij vond um vreeeeselijk...Ā Maar wel heel erg naar dat het zo koud en tochtig is....Ā Ā rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 @SanMiquel2, wat verdrietig, heel veel sterkte.Ā En ja, heel naar dat je hem zo hebt moeten meemaken, maar wel heel fijn dat jij toch bij hem hebt kunnen zijn op het laatst.Ā En geen onzekerheid verder over waar hij toch zou kunnen zijn...Ā Nogmaals heel veel sterkte...Ā Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Sterkte @SanMiquel2 droge afmeldingĀ bed verschoond,kleren gewassen en klein beetje gerommeld vandaag.Ā Ā morgen weer een nieuwe dag.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Morgen weer een nieuwe dagā¦ ben doodmoe. Maarā¦.heb goed voor mezelf gezorgd vandaag. Gezond gegeten. Voelt goed. Hond is getrimd. Ik herkende hem bijna nietā¦ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19Geeky91 Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Hallo allemaal, Ik meld mij weer droog af. Afgelopen zaterdag had ik examen met de hond en we hebben prima gedraaid. We zijn geslaagd met de volgende punten: Onderdeel A (speuren) 94 punten, Onderdeel B (apel) 86 punten en onderdeel C (pakwerk) 97 punten. Dat was dus wel een heel trots moment. Helaas is het door de huidige maatregelen alleen maar mogelijk om op zondag te trainen met de vereniging. Normaal trainen we dinsdag avond, donderdagavond en zondag ochtend en middag.Ā Dat neemt niet weg we lekker aan de bak gaan voor het volgende examen. Dat zal rond maart/april zijn. Ondanks alle vreugde heb ik wel gister een lastig moment. Na wat nare discussies met de buren was er toch echt wel een drang. Gelukkig heb ik niets in huis en doordat ik maar 1x per week boodschappen doe ben ik ook niet geneigd om even naar de winkel te gaan. Vandaag ging het weer stukken beter, gelukkig. Na een drukke dag op het werk ben ik lekker aan het trainen gegaan met de hond en daarna ben ik op Twitch gaan kijken bij mijn favoriete streamer. Ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad (hier was het ook nog eens heerlijk weer) en dat het goed met jullie gaat. karin123, Reacher en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 Delarope hou je taaiĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 Gecondoleerd met het verlies van je kat @SanMiquel2.Ā Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 9 uur geleden zei Bor: Misschien krijg ik hier commentaar op maar dat kan me niet zoveel schelen. Ik heb een eigen mening en loop niet (altijd) als een kuddedier achter het eerste schaap aan. Meestal niet zelfs dan wel. Dat is mooi Bor dat je een eigen mening hebt maar mensen die het met elkaar eens zijn kunnen het gewoon met elkaar eens zijn hĆØ, dan hoef je nog geen 'kuddedier' te zijn. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 (bewerkt) Daar is niks mis mee @Adri02maar wel als het als scheldwoord gebruikt wordt voor mensen, waarmee je iemand verwijt niet zelf na te denken. Ik heb daar helemaal genoeg van, je mag Ć©Ć©n keer raden hoe dat komtĀ (En dan ging dit nog niet eens over mij want ik heb helemaal geen duidelijke mening over het delarope-gebeuren.) 30 november 2021 bewerkt door Yana Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 8 minuten geleden zei Bor: Niet welkom, ongewenst gedrag.Ā Hoe vaak zou die man dat al gehoord hebben intussen? Hoe zou hem het nu doen voelen dat zelfs lotgenoten dat ook al zeggen? Wat zou hij daarop gaan doen denk je? Ik denk dat er plekken zat zijn op internet om te doen wat hij hier doet.Ā Ā En als hij zich aan de forumregels kan houden, dan is hij hier gewoon welkom.Ā Ā Hoe erg is het nou eigenlijk dat je ergens niet dronken mag sarren en ruzie mag zoeken? Wiens probleem is dat?Ā Ik weet niet @Bor, hoe gezond is het als je de uitlaadklep wilt zijn voor dergelijk gedrag?Ā Wat biedt je dan eigenlijk?Ā Ā Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 (bewerkt) Als je je in een kroeg of waar ook op de manier gedraagt zoals deze persoon het hier doet word je er ook uit gegooid.Ā En na een paar keer krijg je een permanent verbod.Ā Deze persoon weet donders goed wat hij doet en heeft er gewoon plezier in om anderen te schofferen.Ā En een grote schreeuw om hulp? Sorry @Bor, maar ik heb die schreeuw niet gehoord of gelezen.Ā En alsjeblieft...... stop met die peuken, echt.Ā De drang om te roken blijft op deze manier.Ā Ondertussen is jouw lijf bezig de gifstoffen eruit aan het werken nu je zo weinig rookt, maar dat schiet niet echt op als je dan toch weer een nieuwe sigaret opsteekt...Ā Stoppen voor het te laat is Bor.Ā Ā 30 november 2021 bewerkt door Yvonne Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 59 minuten geleden zei Bor: Heb ik me even lelijk vergist in de deur zeg.... Wat betreft de deur heb je gelijk Bor, ik had de vergelijking met een kroeg niet moeten maken.Ā Sorry daarvoor.Ā Maar waar dan ook: als jij ergens naar binnen gaat en hulp nodig hebt, dan gedraag je je.Ā Dan maak je geen amok.Ā Doe je dat toch dan zal de eigenaar van het pand jouw dringend verzoeken je te gedragen.Ā En gedraag je je dan nĆ³g niet, dan rest inderdaad niets anders dan te vertrekken.Ā Hoe triest dat ook is voor de persoon die zich niet gedraagt.Ā Je kunt daar de mensen die in dat pand aanwezig zijn niet de schuld van geven, dat vind ik een kromme redenatie.Ā De enige die in dit geval verantwoordelijk is voor de uitzetting is de amokmaker zelf.Ā Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 6 uur geleden zei Bor: Wat zou hij daarop gaan doen denk je? Ik denk het zoveelste account aanmaken? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden