Kohtje Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 @ikkanhet, ik snap hem nu pas. Je zei van de week dat je was gaan drinken nadat je net de regenton had gehaald. Ik vond dat een rare reden om te gaan drinken. Maar nu dringt pas tot me door dat je rekent in badkuipen, zwembaden en dat soort dingen.. dus ook regentonnen.. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 @Borof een wat ouder hondje uit een asiel. Heeft je heit nog de puf voor een puppy, zindelijk maken enzo. Oudere hondjes uit het asiel zijn vaak zo dankbaar, en hoeven niet zoveel meer te wandelen. bolletje en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 7 uur geleden zei ikkanhet: Alzheimer sokken Ik zie nu oude sokken met versleten voetzolen en gaten in de hielen voor me. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Lekker zootje hierboven. Maar goed, dat klopt dan precies bij de berichtgeving van Alcohol de Baas! Even kijken wat ik er nog aan veranderen kan.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Trouwens, ik verander NIKS. Misschien dat er nu eindelijk iets in beweging wordt gebracht. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Oh, oeps. Huhhh..als ik het aanklik zie ik wel het bericht. Nog een keer proberen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Ik lees dat er meerdere keren gevraagd is naar mij , het gaat goed hoor hier. Er waren verschillende factoren die mij even wat meer achteruit zetten deden . En idd ook de forum troll . Ik merkte dat ik mij door de factoren even niet meer in kon houden en heb mijzelf even veilig gezet. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Ik heb bijna alle berichten gemeld aan de moderator die gepost waren door de troll maar ook hier hoorde ik niets op terug.. Leek wel een stalker met het continue maar blijven rapporteren. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 7 minuten geleden zei Artax: @nancyIk sta vierkant achter jouw bericht. hopelijk vele anderen ook. wat mij betreft is het een oproep namens ons allemaal en ondertekend iedereen met een 'like'. Wellicht de moderator even aanroepen met een @ ? Gedaan. Lieke7777 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Ik snap ook niet dat mensen de desbetreffende persoon steeds een podium geven. Gewoon doodzwijgen hoezeer mijn handen ook jeuken om er op in te gaan. ik doe het niet Goed gedaan Nancy en Lieke hopelijk word er iets aan gedaan nu. rapilos, Hadocque, Tatum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Droge afmelding welterusten. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 (bewerkt) Zet ze op negeren en citeer ze niet meer. Compleet negeren. Dat is mijn oplossing. Stel, je gaat in discussie. Hoeveel wijsheid verwacht je dan? 27 november 2021 bewerkt door Tatum Zbb, rapilos en bolletje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Bovenstaand is weggehaald. Verboden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Zojuist zei Artax: nou ja zeg! Ik ben zéér verdrietig, ik mocht dit niet delen met jullie. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Ik zal zo wel een ban krijgen voor weet ik veel hoe lang. Wat erg dit. Ik verwoordde alleen datgene waar wij allen al lange tijd tegenaan lopen! Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Een ban, jij? Waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Ik krijg net een derde bericht dat ik voor onrust zorg en dat ik dat niet met jullie mag delen. Duzzzzz.....latersss allen, wat doe ik hier nog. niks, lady jane, Toos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 (bewerkt) Ik kan je ook niet liken @nancy Dan maar zo! *like* 27 november 2021 bewerkt door Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 @nancyis deze man jouw aandacht wel waard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Forum Verslavingdebaas Start Postvak in Nieuw BerichtenlijstOpties niet positief en ondersteunend 2 leden actief in deze conversatie (inclusief jezelf) nancy Gelezen:Zojuist moderator Gelezen:1 uur geleden moderator Conversatie gestart: 1 uur geleden Beste Nancy, Een bericht wat je hebt geplaatst op het forum heb ik verborgen. Probeer rekening te houden met wat je schrijft. Wanneer je minder steun haalt uit bepaalde berichten die door bepaalde forumleden wordt geschreven probeer hier langs te scrollen en niet op te reageren. Met vriendelijke groet, de moderator Citeren nancy Beantwoord: 41 minuten geleden Prima. Kan ik me in vinden. Maar wanneer dringt het tot jullie door dat er hier een trol continu bezig is (onder verschillende namen) die de heleboel ontwricht?? Een ban hier en daar helpt niet, kijk ook naar het ip- adres. Dan heb ik het met name om Delarope/ Clemens/Aboutaleb etcetera. Ik vind dat jullie ernstig in gebreke blijven, dit duurt namelijk al wéken. En al weken hou ik me in, reageer hier nauwelijks, maar ervaar dus ook geen steun meer hier. En dat kan toch niet de bedoeling zijn. Dat IK in de negeer modus moet, allah.. maar dat geldt natuurlijk niet voor jullie moderatoren. Nogmaals, DOE er wat aan!! CiterenCiteer dit Antwoord op deze conversatie... 44% opslagcapaciteit gebruikt Thema Privacybeleid Contact Ontwikkeld door Tactus, aangeboden door VKN Powered by Invision Community lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Blijven quoten, svp!!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Als je hier een ban voor krijg moeten we met ze alle het forum maar is een tijdje negeren,dit slaat echt nergens op. dankjewel voor het delen @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 1 minuut geleden zei nancy: Forum Verslavingdebaas Start Postvak in Nieuw BerichtenlijstOpties niet positief en ondersteunend 2 leden actief in deze conversatie (inclusief jezelf) nancy Gelezen:Zojuist moderator Gelezen:1 uur geleden moderator Conversatie gestart: 1 uur geleden Beste Nancy, Een bericht wat je hebt geplaatst op het forum heb ik verborgen. Probeer rekening te houden met wat je schrijft. Wanneer je minder steun haalt uit bepaalde berichten die door bepaalde forumleden wordt geschreven probeer hier langs te scrollen en niet op te reageren. Met vriendelijke groet, de moderator Citeren nancy Beantwoord: 41 minuten geleden Prima. Kan ik me in vinden. Maar wanneer dringt het tot jullie door dat er hier een trol continu bezig is (onder verschillende namen) die de heleboel ontwricht?? Een ban hier en daar helpt niet, kijk ook naar het ip- adres. Dan heb ik het met name om Delarope/ Clemens/Aboutaleb etcetera. Ik vind dat jullie ernstig in gebreke blijven, dit duurt namelijk al wéken. En al weken hou ik me in, reageer hier nauwelijks, maar ervaar dus ook geen steun meer hier. En dat kan toch niet de bedoeling zijn. Dat IK in de negeer modus moet, allah.. maar dat geldt natuurlijk niet voor jullie moderatoren. Nogmaals, DOE er wat aan!! CiterenCiteer dit Antwoord op deze conversatie... 44% opslagcapaciteit gebruikt Thema Privacybeleid Contact Ontwikkeld door Tactus, aangeboden door VKN Powered by Invision Community @moderator, graag de frummers serieus nemen, niet Nancy zorgt voor onrust hier, maar al die persoonlijkheden die in dronkenschap hier de boel steeds verziekt Toos, nancy en Zbb reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 13 minuten geleden zei nancy: Forum Verslavingdebaas Start Postvak in Nieuw BerichtenlijstOpties niet positief en ondersteunend 2 leden actief in deze conversatie (inclusief jezelf) nancy Gelezen:Zojuist moderator Gelezen:1 uur geleden moderator Conversatie gestart: 1 uur geleden Beste Nancy, Een bericht wat je hebt geplaatst op het forum heb ik verborgen. Probeer rekening te houden met wat je schrijft. Wanneer je minder steun haalt uit bepaalde berichten die door bepaalde forumleden wordt geschreven probeer hier langs te scrollen en niet op te reageren. Met vriendelijke groet, de moderator Citeren nancy Beantwoord: 41 minuten geleden Prima. Kan ik me in vinden. Maar wanneer dringt het tot jullie door dat er hier een trol continu bezig is (onder verschillende namen) die de heleboel ontwricht?? Een ban hier en daar helpt niet, kijk ook naar het ip- adres. Dan heb ik het met name om Delarope/ Clemens/Aboutaleb etcetera. Ik vind dat jullie ernstig in gebreke blijven, dit duurt namelijk al wéken. En al weken hou ik me in, reageer hier nauwelijks, maar ervaar dus ook geen steun meer hier. En dat kan toch niet de bedoeling zijn. Dat IK in de negeer modus moet, allah.. maar dat geldt natuurlijk niet voor jullie moderatoren. Nogmaals, DOE er wat aan!! CiterenCiteer dit Antwoord op deze conversatie... 44% opslagcapaciteit gebruikt Thema Privacybeleid Contact Ontwikkeld door Tactus, aangeboden door VKN Powered by Invision Community Juist .. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Het gaat mij niet om wat mij raakt, het raakt mij niet wat ercl geschreven wordt , ik irriteer mij mateloos aan het gewoonweg onbeschofte gedrag en uitingen in schijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden