Toos Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 24 minuten geleden zei Delarope: Fijn dat iedereen nu even nadenkt, kom maar op! Ik ben voor niemand bang. Ik denk dat iedereen aan het koken of aan het eten is. hier een pruttelpotje met witte kool, ui, veueueuel knoflook, gember, champions en dadelijk nog tilapia erbij. Vergeet vast nog één en ander Jongen, ik begon je net een beetje aardig te vinden. Misschien moet je ook even wat gaan eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Nou de film was echt geweldig, humor, spannend, tearyerker soms, en geniale acteurs nu de bioscopen nog open zijn een aanrader! En al aan mijn 2e bord chili con carne life ain't bad at all nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Die film wil ik ook zeker zien @lady jane. Vanmiddag met vriend naar fototentoonstelling geweest, daarna blijven hangen in het museumcafe met koffie totdat het dichtging, we waren de enigen. Werd buiten al donker en de regen sloeg tegen de ramen en er was al kerstverlichting. Onderweg naar huis roti gehaald voor de jongens en mij. Vind dit soort vrije dagen heerlijk. @ikkanhet ben je nu wel gestopt met drinken? Niet niks wat je daar allemaal beschrijft Maar drank maakt alles nog... nou ja vul zelf maar in. @Delarope sterkte ook voor jou met de kater alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Klinkt als een lekkere maaltijd @Lonster. Ff opzoeken wat tilapia is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Oprechte belangstelling @PinkmanWaardoor laat je je verleiden tot (jouw woorden) de zinloze discussie? Ik vraag me af hoe dat in zijn werk gaat. En Geen waarde oordeel, ik zie je goede bedoelingen en die van @Pulluptomybumperen @Quinn ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 42 minuten geleden zei Oskar: Blijven de filmhuizen open eigenlijk naar het er nu uitziet? ik duim ervoor, maar houd mn hart vast gelukkig is er ook thuisbioskoop en een beetje nerd kan van alles downloaden he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 3 minuten geleden zei Pinkman: Er is iets van een soort lamlendigheid wat een negatieve impact heeft op een grote groep gebruikers van dit forum. Dat we hier niet voor zweetvoeten komen is bekend en ieder op zijn eigen manier probeert hier een weg in te vinden want hoe kom je hier anders terecht? Ik begrijp dat je wilt helpen, hem maar ook het forum omdat de sfeer eronder lijdt. ik meende te begrijpen uit wat je schreef dat je liever niet had laten verleiden tot deze discussie. Vandaar dat ik me afvraag wat maakt dat je kiest voor het één (zinloze discussie) en niet voor iets anders waar je wel een goed gevoel van krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Je lijkt me gewoon een goed persoon en ik wens je goede dingen toe, vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 En het misverstand eerder vandaag waardoor je @Oskarciteerde resulteerde tot een van de briljantste grappigste berichtwisselingen die ik ooit las op het forum, @Pinkman. Jammer dat het er niet meer volledig staat. Ik moest zó keihard lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Wauw, ik heb dat 5G schema gegoogled maar dát is interessant! Daar ga ik vanavond eens wat meer over lezen. Het lijkt me niet makkelijk om onder de knie te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 En dank je wel dat je even de tijd nam om te antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Ik ben even weg. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 15 minuten geleden zei Pinkman: 5G schema Heb ik ook geleerd. Niet gemakkelijk en ga nog geregeld de mist in. Maar het werkt wel. Succes met het oefenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Expeditie Robinson kijken, met de beentjes omhoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Ik meld me me droog af van het dagpact. welterusten. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Mij lukt het ook nog allemaal nog niet zo maar gaat goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Moet eigenlijk het bedje in want om 6 uur gaat de wekker maar nog niet moe dus maar ff expeditie Robinson terug kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Je moet bij Blokker en Intertoys al je QR code scannen voor je de winkel in mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Bor: Hé bah @Borwat akelig. Logisch dat je van slag bent. 26 november 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 @Clemens lekker proberen te slapen morgen een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Het zou eens goed zijn tjezus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Zet je pincode niet neer wat een drukte om niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Doei... Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 @niks wat wanhoop, jaloezie, en drank kunnen doen; boos op de hele wereld, vooral op jezelf en dan op t forum komen om je er aan op te trekken maar dat nog niet kunnen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Die 5Gs heeft mijn jongste zoon ook ooit gehad in zijn therapie, hij was toen nog maar 10. Om hem te weerhouden van zijn woedeaanvallen. Maar misschien dat dit voor volwassenen wel kan helpen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden