Jannigje Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Ik heb een leuk koek en zopie tentje kunnen kopen, het ie wél ietwat verouderd. Hoewel, Misschien is dit meer voor mensen op het water en niet eronder of erin? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Zucht. Dan blijf ik maar óp het ijs @Jannigje. Iemand moet het doen Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 (bewerkt) 28 december 2021 bewerkt door Reacher Ik neem alvast een koekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 (bewerkt) Ik heb vast een warme jas geregeld. De rose past goed bij mijn teint. Bruin oké voor jou? Want ik ga zéker dat koude water niet in. Daar kunnen mijn boefjes echt niet tegen. 28 december 2021 bewerkt door Jannigje Aanvulling Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Intussen proberen @Angelheart en ik wat te schaatsen hier. Heel mooi ijs, maar we zijn de techniek wat verleerd. Lang gekeden dat ik in Nederland voor het laatst op het ijs stond. Artemis, Lika, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 2 uur geleden zei Bob: Intussen proberen @Angelheart en ik wat te schaatsen hier. Heel mooi ijs, maar we zijn de techniek wat verleerd. Lang gekeden dat ik in Nederland voor het laatst op het ijs stond. Ik vind het wel een mooie techniek zo. Heel eigen…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Ik ga dromen over ijsjes… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 vandaag een bergbeklimming Reacher en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Ja, leuk! Wie het eerst boven is krijgt een ijsje. Tatum, Artemis en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 En op de terugweg wel weer al die snotlappen meenemen hoor. Tatum en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Goeie morgen bergbeklimmers, Ik ben er weer hoor. Alles goed gegaan hiero? Niemand van de arrenslee afgedonderd? Hebben jullie het fijn gehad? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 we hebben je gemist Bol fijn dat je er weer bent enne foei Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 (bewerkt) Waarom foei? De berg schoon achterlaten is toch lovenswaardig? 29 december 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Fijn dat je er weer bent @bolletje. Gaan we nog naar de noordpool? Tatum, bolletje en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 28 minuten geleden zei Bob: Waarom foei? De berg schoon achterlaten is toch lovenswaardig? de berg beroven van heilige gebedsvlaggetjes niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Naar de Noordpool, samen met ijsberen Artemis, Reacher en niks reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Kan toch allebei, @Artax? Gaan we eerst op een rondvlucht en daarna naar de Noordpool. Het is nog geen oud & nieuw. niks en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Ik begin alvast een handeltje in ijsbeer knuffels. niks, karin123, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 2 minuten geleden zei Tatum: Ik begin alvast een handeltje in ijsbeer knuffels. verkocht Reacher, Tatum en niks reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Weer een nieuwe onesie voor Mini... lady jane, Reacher, nancy en 2 anderen reageerden hierop 2 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 45 minuten geleden zei niks: Weer een nieuwe onesie voor Mini... Aaaaaaaahhhhhhh, zó lief Mini Wel uit de buurt van mama ijsbeer houden hoor, ze denkt vast dat ze een van haar jongen is. Tatum, Artemis en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 1 uur geleden zei Artax: Ach, dat is ook eigenlijk véél gaver. Laat die rondvlucht maar zitten, ik ga mee! Ik ga ook mee, ijsberenpuppies kijken Tatum, karin123 en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Leuke vlucht @Artax. Die heb ik toch eerst maar even meegepakt Dank je wel. Een beetje schokkerige cameravoering wel. Er stond ook nog een DC4 bij de hangar als ik het goed gezien heb. Die zie je ook steeds minder. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 2 uur geleden zei Artax: Wel van alle knopjes afblijven, vooral op 14.40 en 16.20. sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Spitfire? Nee joh, so saai die dingen. Motor starten en gaan, niks an. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden