Quinn Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Doen we al kerstliedjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 wie gaat er mee? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 (bewerkt) 9 uur geleden zei Quinn: Doen we al kerstliedjes? ja zeker 18 december 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 Ja ik, heel graag, das zo heerlijk Artemis. En voor vanmiddag gaan we naar een festival. Met een beetje geluk zien we de boeddhisten op die lange toeters (Dungchen) blazen. Dat raakt mijn ziel, zo mooi. Morgen heb ik monniken uit Thailand uitgenodigd. Wat die gasten met tijgers doen is onvoorstelbaar mooi. Tatum en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 Leuk, @spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 Ik raak er helemaal van in de kersstemming. Leuk dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 deze MOET gewoon, met oorwurm vooral zijn laatste zin, hoe verzin je het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 (bewerkt) Zoals beloofd trakteer ik jullie vandaag op iets geweldigs, monniken uit de tijgertempel in Tailand. Omdat de tijger vanwege z'n vel en zogenaamde geneeskrachtige werking van zijn botten enz. aan het uitsterven is, vangen de monniken deze dieren op en fokken ze er mee. Kijk en geniet. 19 december 2021 bewerkt door bolletje Yana en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 @Reacher en alle kattenliefhebbers Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2021 Artemis, karin123 en lady jane reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 december 2021 Rapport Share Geplaatst 20 december 2021 tijd voor een meezinger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2021 Rapport Share Geplaatst 20 december 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2021 Rapport Share Geplaatst 20 december 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Dacht ik ook al Donder. En ik heb twee zwaar ontstoken ogen dus wil vragen of iemand de arrenslee verder wil trekken. Houdt het droog hé kanjers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 @bolletjesterkte met je ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Yep. Moet ik weer een warme trui aantrekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 (bewerkt) @Bob, mooie warme trui voor je 23 december 2021 bewerkt door Tatum Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 (bewerkt) kies maar, Don Henley live of Eagles met plaatje , ik kan niet kiezen 24 december 2021 bewerkt door Artemis lettertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Ouwe Eagles karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Beterschap @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 (bewerkt) Hup in de Arrenslee hhmmm deze mag niet van You Tube, dan maar zelf op linkje klikken https://www.youtube.com/watch?v=dYudv9l6oYM Ik krijg melding dat You Tube niet mag invoegen stomme You Tube benieuwd naar wat jullie zien, ik kreeg bij checken een bakkersfilmpje 24 december 2021 bewerkt door Artemis you tube werkt niet mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 zo laatste, fijne dagen gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden