Claudius Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 (bewerkt) Goeiemorgen Dagpact Claudius 15 november 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Ik heb weer eens zeer slacht geslapen. Hoog tijd om de kliniek te verlaten, het slapen wil toch maar niet lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 @Zbb Ik vermoed dat er een ouder dagdraatje is . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Ow sorry jij was me voor geloof ik Gaan we hier verder Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 39 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen Dagpact Claudius zbb niks en Claudius reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Goeie morgen allemaal. Begint al goed hier. Heel trots dat ik op mijn nieuwe synth zo min of meer deze stukjes er een beetje leuk uit kreeg. Zegt dat schatje van me of ik op dat ding nu “ook al weer” kerkmuziek begin te spelen. (als je eens muziek zonder getrommel wil horen luister eens naar de Ciacona in f van Pachelbel of de Sarabande van Handel, mooier bestaat niet, maar daar ging het dus om). En het ergste is, de bingo vandaag is afgelast vanwege de nieuwe maatregelen. Vrees het ergste voor mijn relatie als bingo-acitiviteiten nog lang een ban krijgen. Heb het inschrijfformulier voor de arrenslee al down-geload voor alle zekerheid. nancy, Rosee en Lika reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Goedemorgen! Werken vandaag maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Vandaag 12 weken zwanger. Ik voel mij prima, amper misselijk, af en toe beetje vaag gevoel. Rosee, nancy, rapilos en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Veel werkplezier @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 10 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, Goeiemorgen ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Goedemorgen frummers, Druk dagje vandaag, dus even snel een bakje hier eerst. 12 weken @niks, mooi, ik geloof dat dat vroeger het moment was om aan de buitenwacht te vertellen dat er een kindje op komst was. (of was het nou 13 weken.... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Morning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Goedemorgen. Thuisonderwijs vandaag. Zo eerst beginnen met een meeting. Ik ben benieuwd hoe de dag zal verlopen. Eerst nog snel even koffie. Heerlijk @niks, dat je niet misselijk bent geweest. @Yvonne, hoe gaat het met je knie? Helpt de therapie wel een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Goeie morgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 was er een update? lag eruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Zojuist zei Delarope: Uit je bed? Nee maar dat gebeurde me gisternacht wel bijna echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Goedemorgen. Hier ook werkdag. Eind van de middag hopelijk tijd om te sporten en sauna. Spannend of mini straks een broertje of zusje krijgt @niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Goedemorgen Dagpact Claudius zbb Toos Hier ook werken en vanmiddag sporten. Wat een grauw weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: Nee maar dat gebeurde me gisternacht wel bijna echt Ja, dat gevaar ligt op de loer als je achteruit slaapt. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Zo boodschappen al binnen. Lukte me eerder nooit zo vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Gedoe in de familie over hoe of wat met de 91e verjaardag van moedertjelief. De één wil dit, de ander dat.. moeders zelf wil de ene keer groots, de andere keer helemaal niets, dat hangt van haar dagelijkse bui af. M'n zus is zo'n echte 'regeltante'. Vaak is dat wel makkelijk, maar soms ook regelrecht bloedirritant. Als m'n (3) broers zich er dan ook nog allemaal mee gaan bemoeien dan 'groeit' zij uit tot een soort van schooljuf (nou ja, dat wás ze ook altijd) die ons allemaal de les leest.. en ik... ik zit de storm uit, maar m'n haar raakt er wel erg van in de war. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 15 minuten geleden zei Kohtje: Gedoe in de familie over hoe of wat met de 91e verjaardag van moedertjelief. De één wil dit, de ander dat.. moeders zelf wil de ene keer groots, de andere keer helemaal niets, dat hangt van haar dagelijkse bui af. M'n zus is zo'n echte 'regeltante'. Vaak is dat wel makkelijk, maar soms ook regelrecht bloedirritant. Als m'n (3) broers zich er dan ook nog allemaal mee gaan bemoeien dan 'groeit' zij uit tot een soort van schooljuf (nou ja, dat wás ze ook altijd) die ons allemaal de les leest.. en ik... ik zit de storm uit, maar m'n haar raakt er wel erg van in de war. Ha Kohtje, daar heb ik de perfecte oplossing voor. Je moet gewoon met iedereen ruzie maken. Ik heb er geen last meer van sinds ik niet meer mag komen. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Nou nee, ik wil niet met iedereen ruzie. We hebben elkaar soms ook wel nodig. En de tijd dat ik me door algehele dronkenschap aan het hele familiegebeuren onttrok heb ik achter me gelaten, daar ben ik erg blij mee. Dus ik hou m'n kammetje paraat om na de storm het haar weer een beetje uit m'n ogen te kammen. (Dat laatste figuurlijk, want m'n 'kapsel' bestaat in het najaar en de winter uit uit de kluiten gewasse stekkeltjes..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 3 minuten geleden zei Kohtje: Nou nee, ik wil niet met iedereen ruzie. We hebben elkaar soms ook wel nodig. En de tijd dat ik me door algehele dronkenschap aan het hele familiegebeuren onttrok heb ik achter me gelaten, daar ben ik erg blij mee. Dus ik hou m'n kammetje paraat om na de storm het haar weer een beetje uit m'n ogen te kammen. (Dat laatste figuurlijk, want m'n 'kapsel' bestaat in het najaar en de winter uit uit de kluiten gewasse stekkeltjes..) Je hebt er in ieder geval geen gras over laten groeien (niet je hoofd bedoel ik). Ik zelf ben nog niet zover. Ik ga altijd als de echte verjaardag voorbij is. Mijn moeder wordt ook binnenkort 90. Tenminste, als het verstand nog goed is, zei ze. Heb ik al op de tong "daar ben je nu wat laat mee", maar ja, volgens mij erven we nog wat, dus dat soor ontiegelijk grappige opmerkingen laat ik maar achterwege. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden