Quinn Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 @Boekanier gast, jij zit te zeuren dat iemand jou triggert, terwijl je die persoon zelf steeds opzoekt. En waarom zou ik jou je smileys uit proberen te leggen? Geen idee wat er in jouw hoofd rondwaait. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 1 uur geleden zei Boekanier: Continu berichten plaatsen en weer weghalen gaat haar niet helpen. Als zij niet wil dat ik reageer moet ze mij niet triggeren. @Boekanier hierom poppetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Oe, daar krijg je het wel warm van ja. Mooi @Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 @Boekanierhet ging niet om jou geloof ik. Het ging om Haddock, die er later uitleg bij gaf. Hij bedoelde het niet kwaad. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 @Boekanierhet was erg duidelijk toen je steeds dronken werd en haar bij elke post een sad smiley stuurde. Ze maakte er zelf grapjes over, maar iemand zo dissen is erg naar. Die persoon kan niet meer rustig zijn/haar verhaal doen op welke wijze ook. Gelukkig gaat het nu veel beter. Blijf alsjeblieft nuchter. Artemis en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Je kunt anderen niet verantwoordelijk stellen voor iets dwt jou triggert. Daar ben je alleen zelf verantwoordelijk voor en daar kun je alleen zelf iets mee doen. Tatum, Artemis en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 @Boekanier het was wat mij betreft maar één van de voorbeelden. En waar het vooral om ging voor mij (en wat @Reacher ook aangeeft) is dat je ettert in haar persoonlijke (niet privé, persoonlijk) topic. Dat stukje van jou vind ik pesterij. Artemis, lady jane en Reacher reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Bor: Oh Bor, wat vind ik die boot van jou toch geweldig! Zoiets zou ik ook graag willen hebben. Maar ja...... 31 oktober 2021 bewerkt door nancy Te privé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Hallo allemaal nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Hi @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 5 minuten geleden zei Bor: Maar? Niet voor iedereen weggelegd. Best duur, zo'n boot. Ik denk ook niet dat mijn man dat ziet zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 26 minuten geleden zei Quinn: Hi @Jannigje Ha @Quinn, hoe is het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Ik heb via de bankgiroloterij een gratis uitstapje gewonnen (al voor de derde keer), maar in mijn omgeving is er niemand met een auto beschikbaar. Uiterste reserveringsdatum is vandaag. Wie heeft hier belang bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 9 minuten geleden zei Roberto: Ik heb via de bankgiroloterij een gratis uitstapje gewonnen (al voor de derde keer), maar in mijn omgeving is er niemand met een auto beschikbaar. Uiterste reserveringsdatum is vandaag. Wie heeft hier belang bij? Zou ik super vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 3 minuten geleden zei Bor: Leuk! Gaan jullie dan samen? Nou dacht met de kleinkids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 3 uur geleden zei Boekanier: @Reacher Artemis heeft niets van mij te vrezen, ik ben niet haar Ex. In haar draadje heb ik gereageerd op een plaatje van een t-shirt. En op haar laatste post van vrijdag heb ik een sad geplaatst. Deze posts heb ik gelezen omdat ik getriggerd werd door reacties van andere ervoor of erna. Maw ik heb Artemis op negeren staan, want ik wordt gek van dat mens. Zij leeft in een fantasie wereld waarin ze denkt dat zij zelf een therapeut is die andere kan helpen. In werkelijkheid is zij een zeer labiel persoon, met allerlei trauma's, die zelf professionele hulp nodig heeft. Dit forum is openbaar, iedereen kan hier lezen, en is dus niet geschikt voor een persoonlijk dagboek. Artemis moet niet steeds lopen zeuren dat ze haar verhaal niet kwijt kan. Laat ze een voorbeeld nemen aan @Tatum die alles er uitgooit om een nieuwe periode te beginnen. Continu berichten plaatsen en weer weghalen gaat haar niet helpen. Als zij niet wil dat ik reageer moet ze mij niet triggeren. spiegelbeeld vertel eens even....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 2 uur geleden zei Boekanier: Natuurlijk is iedereen anders, anders zou het leven maar saai zijn. Het kan niet bekend zijn dat ik haar niet mag want ik ken haar niet. Niemand kent haar. Zij kent ook niemand goed genoeg om haar problemen via pm te delen. Ik heb een hekel aan haar manier van posten. Het continu weghalen, of erger nog het achteraf wijzigen van haar postings zodat reacties daarop opeens nergens meer op slaan. Daarom heb ik haar ook op negeren gezet. P.s. Dat groeien van jou mag best stoppen, 1,8 m is wel genoeg. als je mij negeert kan je mijn manier van posten niet lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Lunch was hartstikke leuk. Blij dat ik ging. Terwijl deze mensen, mijn schoonouders, al bijna 5 jaar weten dat ik niet meer drink, moest ik het toch weer vertellen. Vreemd. ‘Je hoeft niet veel te drinken, dan neem je een slokje. Voor de smaak.’ Voelde heel even ongemakkelijk (en bijna verleidelijk) toch. Don’t go there. Dus: niets uitgelegd. Gezegd : nee, dank. Spa-rood in wijnglas gekieperd. Daarna was het rustig. karin123, nancy en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 2 uur geleden zei Boekanier: Er is niets persoonlijks op dit forum, zelfs pm niet als je een melding maakt. Ik heb gereageerd op een plaatje niet op haar. Jij mag vinden wat je wil, iedereen mag dat. En dan die laatste sad smiley. Leg mij even uit hoe ik dat bedoel: vind ik haar zielig/treurig of vind ik het zielig/treurig voor haar? graag mijn post weer onder jouw negeerknop en wegblijven van mijn persoonlijke draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 1 uur geleden zei Boekanier: Hahaha, hoe kom je daar nu weer bij mallerd? @Reacher vroeg wat aan mij. de vraag was aan jou op een openbare draad waar iedereen het leest en reageert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 1 uur geleden zei Boekanier: Ja precies, haar post gaat over een geurtje, Haddock reageert daar op, zij haalt haar post weg, en Haddock citeerd haar lege post met een opmerking daarbij. Dat triggert mij dus! maar ik zit onder jouw negeerknop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 1 uur geleden zei Boekanier: Ja maar, ik heb toch ook niet op haar gereageerd. Ik heb gekeken wat haar verdere reactie daar op was. ik zit toch onder jouw negeerknop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 (bewerkt) Nou, ik had even @Boekanier uit mijn negeerfunctie en dank jullie voor de steun op haar aanvallen. Dan kan ik haar weer terugzetten onder mijn negeerknop. @Boekanier je snapt er niets van. heel veel sterkte en licht gewenst op jouw pad aanvulling, oh nee, dit lees je natuurlijk OOK niet aangezien ik onder jouw negeerknop jou NIET zit te ergeren. 31 oktober 2021 bewerkt door Artemis aanvulling is leest ze niet denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 ja, helemaal klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 ik had een goede dag na alle steun op mijn privé draad, openbaar, iedereen mag het lezen. Ik ben slachtoffer en niet van mijn ex maar van mijn ouders. zo dat is eruit. dat lucht op Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden