Spring naar bijdragen

Zondag 31 oktober 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goeie morgen, dan is de kleine weg voor onze ‘honeymoon’, vallen we nog om 10u in slaap en uit gewoonte om 7/6 uur wakker. Wou bijna dat ik had gedronken dan had ik wat langer kunnen/ moeten slapen :D. Wel nee hoor ben toch blij dat ik het niet gedaan heb, ondanks dat het soms we kriebelde. Bij het hoofdgerecht (wildragout) heb ik wel een Leffe 0.0 gedronken, ik moest toch iets hè. 
Het was een fijne dag en ik heb er van genoten. Maar als ik foto’s zie, is mijn eerste reflex toch altijd commentaar op mezelf (te dit, te dat,…) en daar wil ik graag vanaf, waarom niet gewoon al het mooie kunnen zien zonder meer he…? Verder doet het wel wat met me, de officiële bevestiging van graag gezien worden, ik kan dat moeilijk geloven maar nu kan ik het ook niet meer ontkennen. Het voelt toch ook voor een stuk een oud verleden achter laten en een nieuw begin, dat we zelf zo mooi kunnen maken als we zelf willen…het sterkt me wel voor mijn leven 2.0! Het eerste wat ik dacht vanmorgen of we dan ook samen zullen begraven worden? Maar dat is nu nog niet aan de orde he, we zullen dan eerst nog maar wat leven he. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Musashi:

Maar als ik foto’s zie, is mijn eerste reflex toch altijd commentaar op mezelf (te dit, te dat,…

Zo herkenbaar ik gruw vaak van mezelf op foto's en als ik mijn eigen stem hoor schrik ik ook van mezelf. Je wilt niet weten wat ik wel eens zeg als ik mezelf in de spiegel zie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, lekker vroeg op vandaag. :) eerst een bakje en dan misschien een keer in de spiegel kijken. Of niet.

Met de leeftijd word ik er niet mooier op, maar dat compenseert zichzelf met een beetje onverschilligheid. Moet je eens in het zwembad kijken naar al die dikke buiken en kromme benen en lelijke koppen :D daar loop ik dan gewoon tussen met mijn vetrolletjes en badmuts. 

Je moet maar zo denken; het kan altijd erger.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het klinkt heerlijk, het idee dat je eind van de dag 'bij' bent Etty. Ik ben er nog niet zo goed uit of ik ander werk moet gaan doen omdat ik mijn werk als stressvol ervaar, of dat ik aan die ervaring zelf wat moet doen. Ik heb het gevoel dat de koek een beetje op is, ik word vaker moe en cynisch van nieuwe plannen op het werk. Het mag wel wat eenvoudiger en met meer eigen invloed op mijn werkzaamheden. 

Ikkanhet, volgens mij zie ik daar een fles wijn in je mandje. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lonster:

Het klinkt heerlijk, het idee dat je eind van de dag 'bij' bent Etty. Ik ben er nog niet zo goed uit of ik ander werk moet gaan doen omdat ik mijn werk als stressvol ervaar, of dat ik aan die ervaring zelf wat moet doen. Ik heb het gevoel dat de koek een beetje op is, ik word vaker moe en cynisch van nieuwe plannen op het werk. Het mag wel wat eenvoudiger en met meer eigen invloed op mijn werkzaamheden. 

Ikkanhet, volgens mij zie ik daar een fles wijn in je mandje. 

 

O maar dan is die zeker niet voor mij :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ja, jullie zien mij niet zo vaak op de zondagochtend, want dan ontbijt ik vaak gezellig met vriend en maken plannen voor een wandeling ofzo

Maar vriend komt pas later vanochtend want had gisterenavond een etentje met heel veel mensen
Normaal ga ik dan mee, maar omdat ik helemaal niet lekker was ben ik thuis gebleven en heeft hij ook in zijn eigen huis geslapen

Ging om 8.00 naar bed en 7 uur er pas uit (deze tijd dus)
Bijna 11 uur geslapen en nog steeds niet lekker
beetje keelpijn, beetje verkouden, beetje spierpijn en erg gammel

Inmiddels wel de uitslag van de coronatest binnen
negatief, dus gewoon grieperig
Kan me de tijd niet heugen dat ik dat ooit was
Maar goed, beetje afweerstoffen opbouwen is ook niet verkeerd he
En maar heel rustig aan doen vandaag
(Hoewel ik net wel een berg wasgoed heb weg gestreken, maar goed, dat is een rustig werkje )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...