Lonster Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Precies. Ik doe mijn patatten in de oven en ze komen er als frieten uit. karin123 en Monster reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Ja weet ik @Lonster, dat de griep ook heerst Mijn dochter met fam. hebben allemaal griepachtige verschijnselen gehad maar waren allemaal negatief getest Ben wel met haar in contact geweest van de week Die zelftesten vind ik zo raar Had ze ook aangevraagd, en nu blijkt dat je ze dus niet mag gebruiken als je klachten hebt , want daar zijn ze niet betrouwbaar genoeg voor Nou ja, schiet mij maar lek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Zojuist zei Bor: Patatten zijn aardappelen in Belgieland en frieten zijn zijn dan weer patat. Zo fijn dat we hier zowel patatten als frieten lekker knapperig kunnen eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 2 uur geleden zei Cleo66: Is @spiritinmiddels opgenomen? Ik hoor niks meer of hen ik iets gemist ? Lijkt me van niet, dan zou ze het wel gemeld hebben denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 2 uur geleden zei bolletje: ......kwam dat ventje weer aan "Mevrouw kom ..... Dat kleine mannetje was jouw beschermengel tante Bollewol, kom op zeg.... een beetje gaan liggen rollebollen met Jeroen van der Boom bolletje, Tatum, karin123 en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 2 minuten geleden zei rapilos: Die zelftesten vind ik zo raar Ik ook. Van mijn werk heb ik er een paar toegestuurd gekregen. Gebruiken voordat je klachten hebt, is de bedoeling. Ben je positief getest, thuis blijven en alsnog naar de GGD om een test te doen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 'Frietketel' is inderdaad het Belgische woord voor frituurpan Bor. En jaaaa, ik krijg er ook trek in, nog maar even wachten tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 2 minuten geleden zei Bor: Frietketel heb ik dan weer nooit van gehoord Een frietkot wel? Ook zo'n mooi Vlaams woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Ja, schitterend Lonster... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Goed plan, @Boekanier. En is daar geen probleem, dan heb je gelijk de vaat en was gedaan. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Fris en fruitig nu. Maar de dag is nog niet om. Maandag zowiezo naar werk. Dan zeker droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Ik heb de oven aangezet voor 2 grote pofaardappelen met knoflooksaus. Een kleine verwennerij en niemand die last heeft als ik naar knoflook ruik. Gelukkig is dit forum geurloos. Bob, Artemis en karin123 reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Goedemiddag. Blijkbaar moet je sinds kort met je mailadres inloggen ipv met je username? Ik neem tenminste aan dat dat niet alleen voor mij geldt. Ik had eerlijk gezegd geen idee meer met welk adres ik me had aangemeld. Daarom eventjes laten liggen. Tot ik vanmorgen wakker werd en het om de 1 of andere reden in m'n hersens oppopte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Geen goede dag hier. Maar van drinken wordt het alleen maar erger, dus dat doen we maar niet. Artemis, Sowhat en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Wat een enorme lijst aan berichten en de middag is nog maar net begonnen! @Zbb houd vol, hoe rottig het ook gaat. Als je gaat drinken val je peilloos diep! @Boekanier: de hemelwaterafvoer is vaak de boosdoener, al zie je het niet op het eerste oog. Verstopping door bladeren, ingewaaid vogelnest, … @ikkanhet: vergeet de drank, laat je niet verleiden. Zou zo zonde zijn van je eerste maand adb! @Musashi: je bent vast al getrouwd. Heel veel plezier vandaag en onmetelijk veel geluk met je kersverse echtgenoot. Ik proost op jullie met een grote mok kamille-venkelthee! Zbb en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Ik had mosselen met frieten als middagmaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 36 minuten geleden zei Claudius: Ik had mosselen met frieten als middagmaal. Frieten afgewogen op de nieuwe weegschaal, gebakken in de nieuwe airfryer en geserveerd op de nieuwe externe harde schijf? Je eet regelmatig mosselen, is het niet? Ik vind het bijna jammer dat ik gruwel van mosselen als ik zie hoe hele volksstammen er een soort van 'heilige' gastronomische maaltijd in zien. Zoiets als wat bij asperges ook het geval is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Good luck, Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 @Boekanier al wat wijzer geworden, wat betreft dat water in de keuken? Lekkages en verstoppingen, verschrikkelijk. Water hoort daar te zijn en blijven waar het hoort en ook daarheen weg te lopen waarheen het hoort. Punt is dat lekwater zich vaak niet toont op de plek van de lekkage zelf maar gewoon via de makkelijkste weg het laagste punt zoekt waar het zich dan ophoopt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 38 minuten geleden zei Kohtje: Je eet regelmatig mosselen, is het niet? Ik vind het bijna jammer dat ik gruwel van mosselen als ik zie hoe hele volksstammen er een soort van 'heilige' gastronomische maaltijd in zien. Volkstammen, heilig? Het is de derde maal, maar vroeger bijna wekelijks. In het mossel seizoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 40 minuten geleden zei Boekanier: Nee, het is mij nog steeds een raadsel. Vond later nog wel, na de eerste keer droogmaken, een natte plek bij de koel/vriezer. [...] Zou dan ook nog een (nachtelijke) stroomstoring geweest kunnen zijn, waardoor je vriezer idd aan het ontdooien is geweest. Of de koel/vriezerdeur niet goed dicht gehad.. dan kun je de volgende dag zoeken wat je wilt, maar vind je geen oorzaak meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 32 minuten geleden zei Claudius: Volkstammen, heilig? Ja, bij wijze van spreken dan, hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Mosselen, lekker hoor. Maar ik vind zowel vlees, vis als vegetarisch lekker dus wat dat betreft Claudius reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Ik heb zojuist zalm,spinazie en tomaten met een romige kaassaus gemaakt. Saus niet uit een pakje, maar zelf gemaakt. Niet dat dat zo moeilijk is, maar met zo'n poedertje uit een zakje vind ik het nooit zo lekker. karin123, nancy en Claudius reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Klinkt heel lekker @Sandro Hier sperziebonen, aardappelen, appelmoes en een vegetarische kaasschnitzel nancy en Sandro reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden