ikkanhet Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Goeiemorgen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Goeiemorgen @Boekanieren @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Weer eens opgestaan met hoofdpijn. Leuk dagje gepland staan, hopelijk wordt het ook leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Ga om 11 uur met mijn man uit ontbijten/lunchen en vanavond verjaardag. Enige wat ik hoef te doen is lekker te douchen en aankleden hahahaha. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 1 minuut geleden zei Boekanier: Ohw gezellig. Hoop het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 3 minuten geleden zei Boekanier: Anders maak je het maar gezellig! Ja dat is inderdaad een beter plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Goeiemorgen @Boekanier en @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Eerst maar even een bakje.... . Dagpact Claudius Yvonne 27 oktober 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Goedemorgen! Veel plezier vandaag @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Dagpact Claudius Yvonne Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Dank je @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Fijn dagje dus, @Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 goeiemorgen frummers al 2 monteurs over de vloer en om 9 uur moet ik op t beachveld staan ohoh wat een stress op de vroege morgen en ik heb niet eens de intercom die ze komen omzetten maar is blijkbaar nodig voor bovenburen nou ja, straks maar extra hard meppen, die bal eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Ik krijg al een hele tijd geen contact met een kennis/vriendin die ook wel eens teveel drinkt. Ze heeft haar herder moeten laten inslapen. Ben bang dat ze ook niet meer leeft dus vandaag eens contact met iemand in de buurt proberen te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Ik had gisteren zo'n dagje zoals Etty heeft. Vandaag maar naar kantoor. Af en toe mezelf opsluiten in een hok met een andere persoon die ook moet werken helpt soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Oh dat is een naar verhaal ikkanhet. Misschien iemand die zichzelf terug trekt, na het verlies van haar hond? Ik moest even denken wat je met 'haar herder' bedoelde. Niet grappig bedoeld hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Nou ik stap maar eens op de fiets, met opgewekte tegenzin. Eind van de middag zwemmen, laat ik daar de focus op leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 1 minuut geleden zei Lonster: Oh dat is een naar verhaal ikkanhet. Misschien iemand die zichzelf terug trekt, na het verlies van haar hond? Ik moest even denken wat je met 'haar herder' bedoelde. Niet grappig bedoeld hoor. Heb haar al een keer of 6 gebeld de laatste weken. Ze is altijd superblij als ze met me kan bellen omdat ze best eenzaam is daarom begrijp ik het niet. Ze heeft hulp van iemand met een dierenasiel dus ff op google gezocht en die zijn om 10 uur bereikbaar want haar naam klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Heb er hartkloppingen van hopelijk zijn mijn vermoedens niet juist want anders is het de derde in een jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Goeie morgen allemaal, Gisteren nog veel liggen denken in bed over de hond van Spirit. De tijd dat ik zoop zijn mijn dieren nooit tekort gekomen. Toen ik daar aan dacht kreeg ik rust omdat Spirit haar hond zeker ook goed blijft verzorgen. Stom dat ik dat pas na 2 1/2 uur dacht. Verder ga ik vanaf volgende maand bij één van de 2 dagbestedingen 3 weken p mnd. werken en bij de andere 1 week. Rede ik leer veel meer bij de 3 weken dagbesteding. b.v.b. Tekenen op de comp. Heb een dig. camera besteld zodat ik de foto´s hier kan delen. Heb er heel veel zin in. Verder is hier in het dorp een man met het syndroom v, down gestorven 73 jaar. das heel oud. Hij kon niet praten maar wel heeeeeel fijn knuffelen met z´n 1.55 mtr. Deze man heeft me vaak zo´n fijn gevoel gegeven. Dit was zo´n ontzettend lief, zacht iemand. Ik zal hem heel erg missen. rapilos, lady jane en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 24 minuten geleden zei lady jane: ...om 9 uur moet ik op t beachveld staan... Wat ben jij toch ongelofelijk sportief, het geeft mij weleens het gevoel dat ik maar een lui varken ben. Maar ik heb groot respect voor je, als ik twintig stappen door mul zand moet doen, stort ik al amechtig ter aarde en jij gaat daar voor je lol overheen rennen. Veel plezier lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Cleo ik woon zo´n beetje tussen Helmond Veghel en Uden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden