Toos Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Goedemorgen. Nieuwe week met leuke en minder leuke dingen, de twee uitersten. Feestje en begrafenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Sterkte met de begrafenis @Toos Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Ach ja, iemand van ver in de 80 die al een hele poos niet meer wilde. Maar toch....roept ook weer andere herinneringen op dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 goeiemorgen frummers ook hier jaren de naam pessimist gehad thuis zelf vond ik me een realist, maar ja, vrolijk was anders tegenwoordig, optimist, saai gelukkig en tevreden en tegenslagen hopuden me wel bezig maar slaan me niet meer uit mn lood karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Goedemorgen! 41 minuten geleden zei lady jane: [...] en tegenslagen houden me wel bezig maar slaan me niet meer uit mn lood Ik ben er achter gekomen, na jaren niet meer drinken, dat ik me zélf vaak uit het lood sla en dát dan als m'n grootste tegenslag ervaar. Dat deed ik als kind al. Ik ben dus tot de conclusie gekomen dat ik niet pessimistisch werd door de drank maar dat ik van nature een raspessimist ben. Gedeeltelijk een genen-kwestie?? Je leert jezelf wel (weer) kennen als je stopt met jezelf verstoppen achter een alcomasker. Ben ik daar blij mee? Nee, natuurlijk niet, zoals het een raspessimist betaamt. Gelukkig heb ik wel geleerd om om mezelf te kunnen lachen, als ik zie wat voor uitwerking m'n pessimisme heeft op m'n omgeving. En doordat m'n omgeving me dan ziet lachen vinden ze het allemaal wel weer meevallen. Ach ja... ik heb nog veel te leren. Ik weet alleen nog steeds niet of ik daar zin in heb. Soms wel, maar meestal niet. Voor nú stel ik me tevreden met een boodschappenlijstje voor vandaag maken onder het genot van een kop koffie. karin123, kruidenthee67 en Hadocque reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Klinkt serieus niet goed Spirit. Trek aan de bel, huisarts, psygologe, whatever maar trek aan die bel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Ja, kan je de huisarts niet bellen @spirit. Misschien kun je worden doorverwezen naar crisisopvang, die paniek klinkt echt niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 @Spirit,is het mogelijk dat je steeds in paniek bent omdat je geen valium meer mag slokken na zoveel jaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Goedemiddag allemaal, Vanochtend in de regen op fiets naar werk. Net een uurtje thuis Sombere dag vandaag, het is net aan droog enfin donderdag en vrijdag worden mooie dagen geloof ik kan ik weer war rauzen in de tuin. @spirit Ik zou je graag goede raad willen geven, maar je zegt alles al geprobeerd te hebben houdt je taai ! Kan je het droog houden nu, want daar kan de paniek ook mee te maken hebben he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Wij hebben nog 2 uurtjes kunnen volleyen op het zand. Normaal haalt de Gemeente de netten weg in de herfstvakantie dus we boffen, zowel met het weer als dat we vier ballers hebben steeds. Tatum en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 @spirit . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 5 minuten geleden zei lady jane: Wij hebben nog 2 uurtjes kunnen volleyen op het zand. Normaal haalt de Gemeente de netten weg in de herfstvakantie dus we boffen, zowel met het weer als dat we vier ballers hebben steeds. Klinkt goed LJ En heb je nog iets aan die windchimes van de buren kunnen doen of lig je nu iedere nacht wakker van het geklingel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Ik heb ze gevraagd of ik m in de bloempot aan de andere kant van hun huis mocht steken en dat mocht. daarna geslapen als een roos, ik had wat in te halen ook, duidelijk. Nu maar hopen dat de buurman aan de andere kant niet ook een lichte slaper is. De buren zelf horen m niet, dat zijn hele diepe slapers. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Goeie oplossing! Misschien vindt de andere buur het juist wel een fijn gehoor en slaapt hij er juist beter door. in tegenstelling tot deze buren Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Wat zijn die plaatjes toch steeds groot Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 en die koekoek loopt nog een uur achter ook Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 23 minuten geleden zei lady jane: en die koekoek loopt nog een uur achter ook Hij was nog niet uitgekoekoet. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Ik ga maken: chili sin carne zoals ons @Yvonnealtijd zo mooi zegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Top spirit. dit lijkt mij een verstandige keuze even een tijd tot rust komen en dan een intensieve behandeling. ... op de hond passen kan ik helaas niet,wel eventueel rijden om haar weg te brengen. Lieke7777, lady jane en Sowhat reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 50 minuten geleden zei Reacher: Goeie oplossing! Misschien vindt de andere buur het juist wel een fijn gehoor en slaapt hij er juist beter door. in tegenstelling tot deze buren onze buren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 8 minuten geleden zei spirit: Afijn na enige aandringen mag ik naar een kliniek. Dit gaat zo niet meer. Mijn vriend dringende er ook op aan. Mem zag het. Ikzelf niet ik begrijp dat het nodig is? sterkte @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 7 minuten geleden zei spirit: Weer fouten er staat iets niet goed hoor. Grootste zorg is opvang voor hond. rechtermuisknop en rood onderstreept en dan auto correctie, scheelt een hoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Als Bolletje haar aanbod nog geldt wil ik wel mee de hond brengen hoor Zbb @spirit wat fijn dat er een plek is voor je het kan alleen maar beter worden dan, toch? Zbb, Lieke7777 en Sowhat reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 8 minuten geleden zei lady jane: Als Bolletje haar aanbod nog geldt wil ik wel mee de hond brengen hoor Zbb @spirit wat fijn dat er een plek is voor je het kan alleen maar beter worden dan, toch? Ja dat is goed hoor. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 welkom terug jopie in ons luxe kikkerlandje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden