ikkanhet Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Goeiemorgen allemaal, Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 @Smaragdlieverd dikke Smaragd en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Goedemorgen. Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Goeiemorgen @Reacher Dagpact Reacher ikkanhet Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Goeiemorgen @Sowhat Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Morning! Bizar verhaal van de huur en het potje crème @Sowhat. Ik zou het trouwens ook betaald hebben. Gewoon door de verbijstering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Boosheid wat los kunnen laten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 @Reacher, boosheid wel minder, teleurgesteld des te meer. Ik ben van plan deze zogenaamde vriendschap te beëindigen. Door onze zonen die vanaf 4 jarige leeftijd met elkaar omgaan, ben ik ook met deze moeder omgegaan. Genoeg voor mij. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Geen wattenhoofd meer @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 3 minuten geleden zei Sowhat: @Reacher, boosheid wel minder, teleurgesteld des te meer. Ik ben van plan deze zogenaamde vriendschap te beëindigen. Door onze zonen die vanaf 4 jarige leeftijd met elkaar omgaan, ben ik ook met deze moeder omgegaan. Genoeg voor mij. Jammer hè, soms groei je gewoon uit elkaar. Zonder dat je het merkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Geen watten meer, wel nog een beetje zere mond en wat blauwe plekken. Maar dat is te overzien Smaragd en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Doe maar rustig aan met jezelf @Reacher. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Speciaal voor @Kohtje Daar is die dan Reacher, Smaragd, Sowhat en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Wat ga je goed @ikkanhet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Dank je @Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Goedemorgen ! 1 uur geleden zei ikkanhet: Dagpact Reacher ikkanhet Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Heb wel contact met een buurvrouw, met ook een kleintje. Door dat we allebei ook werken, lopen we de deur niet bij elkaar plat. We komen ongeveer 1 keer in de 2 weken bij elkaar, of samen naar de kinderboerderij of zo. Oh wacht, wij dwingen de kinderen dat ze vriendjes zijn. Ze kiezen er nog niet zelf voor natuurlijk. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Goedemorgen frummers, Een bakje om de dag te beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Zo heb ik mijn overleden vriendin destijds ook leren kennen omdat onze zoontjes samen op de crèche zaten. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Dagpact: Reacher ikkanhet Maja Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Goeiemorgen Dagpact: Reacher ikkanhet Maja Yvonne Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Dank je @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Dag 42 in de kliniek 43 dagen nuchter en voor het eerst sinds lang eens redelijk geslapen, slechts 3 maal op geweest. rapilos, bolletje en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden