ikkanhet Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Goeiemorgen , vroeg wakker? @ikkanhet Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 2 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen , vroeg wakker? @ikkanhet Dagpact Claudius Goeiemorgen @Claudius ja maar lag er gisteren voor mijn doen heel vroeg in. Om kwart voor 10 al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Dagpact Claudius ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 (bewerkt) Goedemorgen , mooie zaterdag voor allemaal . Had nog wel even kunnen slapen hoor ..bruut wakker door de wekker. Op naar het werk . 16 oktober 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Goeiemorgen @Lieke7777en een fijne werkdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 (bewerkt) Wens jullie allemaal een fijn weekend. Ben gistermiddag bij vriendin geweest. Vanmiddag gezellig met mijn dochter en morgen met mijn man uit lunchen. Voor mij normaal een hele onderneming met schrik in de benen. Maar ik doe het. 16 oktober 2021 bewerkt door ikkanhet Reacher, karin123, bolletje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Goeie morgen allemaal, Ga vandaag verder werken aan een oud tv. hoekkastje wat ik in de kringloop gekocht heb. Wordt best mooi (vind ikzelf). Jammer dat ik geen foto kan plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Zojuist zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Ga vandaag verder werken aan een oud tv. hoekkastje wat ik in de kringloop gekocht heb. Wordt best mooi (vind ikzelf). Jammer dat ik geen foto kan plaatsen. Maar ik wil het zien! Hoezo kun je geen foto plaatsen? Goedemorgen allemaal trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Als er een melding komt dat de foto te groot is dan moet je hem even naar jezelf mailen. Je mail vraagt dan hoe groot het formaat moet zijn en dan kies je voor ‘ klein’ Als die foto in je mailbox binnenkomt gebruik je die voor het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Copyright @Claudius, heb ik van hem geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Had ik al goedemorgen gezegd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Zojuist zei Lika: Goedemorgen Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 3 minuten geleden zei Reacher: Als er een melding komt dat de foto te groot is dan moet je hem even naar jezelf mailen. Je mail vraagt dan hoe groot het formaat moet zijn en dan kies je voor ‘ klein’ Als die foto in je mailbox binnenkomt gebruik je die voor het forum. ik doe dubbel klikken op de foto en dan 300 ervan maken. Heb ik van @niksgeleerd Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 goeiemorgen frummers Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Het is vandaag geworden. Zomaar. Joeperdepoepie. Vakantie. Vandaag komt familie. Maandag ga ik naar de Wadden. Zin in. Reacher, rapilos en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Klinkt goed @Lika Die methode van @niksgaat een stuk sneller. Maar dat kan ik niet vanaf mijn telefoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Mijn mailprogramma vraagt dat niet, hoe groot ik de foto wil versturen. Gelukkig zijn er heel veel manieren. @bolletje vertel wat het probleem is, dan kunnen we je helpen. Ik zou willen dat alle problemen zo lekker makkelijk te verhelpen waren. Ben je verslaafd? vertel het ons en wij geven je de oplossing Reacher en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Ik heb drie dagen op bed gelegen omdat alles me zeer deed en ik na tien stappen lopen al uitgeput was. Vandaag moet er weer gewerkt worden, ik zet 'm op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Hé bah @Yana heel veel sterkte en beterschap Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Heel veel plezier @Lika, lekker genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Heej @Bob ik heb een tekening voor je gemaakt. Als je denkt: wat komt daar toch uit mijn mond: dat is een feesttoeter. rapilos, Tatum, Bob en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Doe je voorzichtig @Yana. Als je bv nog koorts hebt dan mag je je niet inspannen. Laat je gasten maar tillen. Dan noem je het bootcamp. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden