haddock Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 6 minuten geleden zei Quinn: Dus, ik hielp gisteren de boer waar mijn hond woont met schapen uit elkaar halen. En toen landde er eentje op m'n rug. Nu een paar gekneusde ribben. Wie, dat arme schaapje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 Nee, ik. Donderde om in de modder en het schaap vloog door de lucht. Althans, zo leek het vanuit mijn perspectief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 Hoe moet ik dat nou weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 niet meer slapen onder t werken Quinn. sterkte, gekneusde ribben zijn erg pijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 (bewerkt) Gaat t wat, @Bor? Hier lijkt t iets makkelijker te gaan, maar ik hip nog wel vaak. dehippert 15 oktober 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 Hier lekker gegeten, met heel veel biefstuk jus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 Hier spaghetti voor mijn man, met hamburgers, want die moeten op. Voor mezelf een biefstukje. Zoonlief eet buiten de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 Goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 Goedenavond @Jannigje Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 Goedenavond Jannigje Ik zit de dansmarathon te kijken op SBS 6 Volgens mij is de helft al uitgevallen en ze moeten voorlopig nog even, vraag me af of ze nog mogen slapen vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 Dans marathon? Is dat leuk te zien? Ik ben te lui om zelf te zappen Ik kijk Silent Witness. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 Vindt er niks aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 8 minuten geleden zei rapilos: Goedenavond Jannigje Ik zit de dansmarathon te kijken op SBS 6 Volgens mij is de helft al uitgevallen en ze moeten voorlopig nog even, vraag me af of ze nog mogen slapen vannacht Is gisteren al begonnen. Volgens mij mogen ze tussendoor een powernap doen, zoiets hoorde ik gisteren. Ik volg het echter niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 Gek hè, ik vind het altijd zo zielig als mensen van uitputting uitvallen. Hetzelfde gevoel heb ik bij de Nijmeegse vierdaagse Dan denk ik ; Hoe kunnen mensen zichzelf dat toch aandoen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 5 minuten geleden zei rapilos: Gek hè, ik vind het altijd zo zielig als mensen van uitputting uitvallen. Hetzelfde gevoel heb ik bij de Nijmeegse vierdaagse Dan denk ik ; Hoe kunnen mensen zichzelf dat toch aandoen Nijmeegse 4 daagse is een drive je moet en zal hem uitlopen Gelukkig heb ik zelf nooit echt van ellende moeten doorlopen maar vond hem niet altijd makkelijk. heb 3 keer de 40 km en 2 keer de 30 gelopen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 (bewerkt) Zo morgen weer aan het werk en zondag ook dan weer 8 dagen vrij . Heb een heerlijke maand zo. Morgen na mijn werk ga ik door naar Den Haag mijn oma van 97 bezoeken mijn moeder en zus zijn daar dan ook . 15 oktober 2021 bewerkt door Lieke7777 lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 Zo zeg wat knap @Lieke7777 Enfin, ik ga lekker slapen , kijk morgenochtend wel hoeveel er nog over zijn Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 Dat gebeurt me zelden. Het houdt me nog steeds bezig. Bah! Hypocriet genoemd te worden door iemand die ik serieus probeer te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 15 minuten geleden zei Delarope: Heb je het hele bericht gelezen zonder de aanpassingen van de moderator? Ja, al weet ik nu niet meer precies wat er stond. Het bericht was ook weer zó "wij tegen jullie" dat ik niet meteen zin had het te beantwoorden. De vraag sloeg ook eigenlijk nergens op en was wat je noemt retorisch. Precies het effect wat ik in mijn tweede nadenkpunt aan je ter overweging had gegeven in een eerder bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 (bewerkt) Op 15-10-2021 om 13:31 zei Delarope: Maar als jullie haar zo goed kennen, waarom spreken jullie haar dan niet aan dat ze op haar verjaardag weer los ging met haar zus? De eerste zin was al zo typisch een manier om jouw gezichtspunt tegenover dat van alle anderen hier te plaatsen, zo generaliserend als maar kan. Daar heeft de moderator volgens mij niets aan veranderd. Lees het nou nog eens goed. Je vraagt aan mij, die nota bene vandaag niets over Spirit geschreven heeft, "waarom spreken jullie haar dan niet aan (...)" [die cursivering is van mij]. Ik hoor dus bij jullie, kennelijk tegenover jou zelf, en ik zou moeten weten waarom die wij of jullie iets wel of niet hebben gedaan? Je gooit de schuld weer meteen op anderen, zonder eerst eens goed na te denken over een antwoord op mijn vraag, misschien wel een juister antwoord dan wat ik suggereerde. Die vraag luidde namelijk "Wat denk je zelf?" 16 oktober 2021 bewerkt door Bob Arcering moest zijn cursivering + spellingscorretie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 Ja, en? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 ? dit begrijp ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 12 uur geleden zei Delarope: Waarom blijven jullie steeds vragen aan @spirit om terug te komen op het forum, maar doen jullie dit niet bij mij? Goede vraag. Wat denk je zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 Het ging in de kern om het bovenstaande. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2021 (bewerkt) Ik begrijp sowieso de discussie niet . Iets zinnigs heb ik dan ook niet toe te voegen Welterusten voor straks dan maar. 16 oktober 2021 bewerkt door Jannigje Tip delarope bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden