Spring naar bijdragen

Maandag 4 oktober 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

@Cleo66 Ik vrees dat er geen simpele oplossingen zijn voor mijn problemen.  Een sociale hulp raadde mij een wandelclub aan die op een 5 km van hier is, ze hebben echter steeds startplaatsen bij diverse andere clubs en als ik naar hun kalender kijk zijn er direct geen activiteiten meer. 

 Dagpact

Claudius

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Claudius:

Alle raadgevingen zijn welkom hoor. Thuis zitten piekeren? Op een regendag zoals de deze zijn er niet veel alternatieven. Ik moet toegeven het is een deel van mijn probleem. 

16 uur geleden zei Yvonne:

Misschien zijn er op zondag weinig mogelijkheden om er op uit te gaan in jouw woonplaats @Claudius
Maar doordeweeks lijkt me toch dat er wel één en ander te doen zou moeten zijn. Sport, allerleis soorten, cursussen op allerlei gebied, creatieve clubjes, noem maar op. 
En dan misschien op zo'n druilerige zondag lekker binnen blijven met een goed boek, misschien een hobby waar je mee aan de slag kunt???

22 minuten geleden zei Claudius:

De kliniek heeft verschillende bijhuizen waar wel allerlei te doen is maar veel activiteiten zoals busreizen worden wegens corona nog steeds niet terug opgestart. In het weekend zijn die bijhuizen ook gesloten. 

Misschien voor allerlei activiteiten ook eens buiten de kliniek kijken Claudius? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha @knakker   sta je dan met je blikje tonijn, vinden ze het te zout misschien. 

Mijn katten, zijn gek op het voer van de aldi , is een kuipje met kalf en kip ziet er zelfs nog een beetje fris uit :lol:

 

@Claudius  en wat meer buiten de kliniek proberen te zoeken in  het normale leven?  Volgens mij zijn er voor jou al talloze tips gegeven hier op het forum  om wat activiteiten  te ondernemen.  

Al ga je maar in een bibliotheek  lezen , vrijwilligerswerk in de zorg  ( staan ze te springen om mensen die een beetje aandacht kunnen geven ) als is het een kopje koffie drinken of even naar buiten. 

 

 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

What you are looking for is where you are looking from.

Deze uitspraak is voor mij heel nuttig bij het te boven komen van verslavingen. Met een craving ben ik altijd op zoek naar iets: naar ontspanning, naar verlossing van moeilijke gevoelens, naar vrijheid...
Maar: "waar ik naar zoek is waar vandaan ik zoek"; dan hoef ik niet langer onrustig om me heen te kijken op zoek naar iets. Dan draai ik om en hoef ik alleen de stilte van mijn 'innerlijk zijn' maar te ervaren om te vinden wat ik zocht.

Bij de 'God geef me...' uitspraak lijk ik afhankelijk van iets buiten mezelf, dat helpt mij minder goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen Lika. 
Ik hoop dat je lekker hebt kunnen slapen? 
En dat jouw boze / verdrietige / bange  bui weer wat gezakt is???

Wat lief dat je dat vraagt @Yvonne! Ik heb heerlijk geslapen en heb het deze twee weken erg druk. Dus dat knelt. Maar gaat wel lukken. Het is een samenloop van veel dingen. Dat heb je soms. Ik nu. 
Boosheid is weg. Gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...