Claudius Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Goeiemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 @Cleo66 Ik vrees dat er geen simpele oplossingen zijn voor mijn problemen. Een sociale hulp raadde mij een wandelclub aan die op een 5 km van hier is, ze hebben echter steeds startplaatsen bij diverse andere clubs en als ik naar hun kalender kijk zijn er direct geen activiteiten meer. Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 De kliniek heeft verschillende bijhuizen waar wel allerlei te doen is maar veel activiteiten zoals busreizen worden wegens corona nog steeds niet terug opgestart. In het weekend zijn die bijhuizen ook gesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Goeie morgen iedereen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Goedemorgen frummers, Het wordt al licht. De regen is weggetrokken, tijd voor een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Dagpact Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 16 uur geleden zei Claudius: Alle raadgevingen zijn welkom hoor. Thuis zitten piekeren? Op een regendag zoals de deze zijn er niet veel alternatieven. Ik moet toegeven het is een deel van mijn probleem. 16 uur geleden zei Yvonne: Misschien zijn er op zondag weinig mogelijkheden om er op uit te gaan in jouw woonplaats @Claudius. Maar doordeweeks lijkt me toch dat er wel één en ander te doen zou moeten zijn. Sport, allerleis soorten, cursussen op allerlei gebied, creatieve clubjes, noem maar op. En dan misschien op zo'n druilerige zondag lekker binnen blijven met een goed boek, misschien een hobby waar je mee aan de slag kunt??? 22 minuten geleden zei Claudius: De kliniek heeft verschillende bijhuizen waar wel allerlei te doen is maar veel activiteiten zoals busreizen worden wegens corona nog steeds niet terug opgestart. In het weekend zijn die bijhuizen ook gesloten. Misschien voor allerlei activiteiten ook eens buiten de kliniek kijken Claudius? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 (bewerkt) Goedemorgen Lika. Ik hoop dat je lekker hebt kunnen slapen? En dat jouw boze / verdrietige / bange bui weer wat gezakt is??? 4 oktober 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Goeiemorgen. Naar de sportschool en daarna werken. Vind t typisch zo'n maandagochtend, herfstig weer. Zin om mn bed weer in te duiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Wat leuk, van diezelfde Fransiscus zou ook mijn favoriete uitspraak zijn: "What you are looking for is where you are looking from." karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 (bewerkt) Haha @knakker sta je dan met je blikje tonijn, vinden ze het te zout misschien. Mijn katten, zijn gek op het voer van de aldi , is een kuipje met kalf en kip ziet er zelfs nog een beetje fris uit @Claudius en wat meer buiten de kliniek proberen te zoeken in het normale leven? Volgens mij zijn er voor jou al talloze tips gegeven hier op het forum om wat activiteiten te ondernemen. Al ga je maar in een bibliotheek lezen , vrijwilligerswerk in de zorg ( staan ze te springen om mensen die een beetje aandacht kunnen geven ) als is het een kopje koffie drinken of even naar buiten. 4 oktober 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 What you are looking for is where you are looking from. Deze uitspraak is voor mij heel nuttig bij het te boven komen van verslavingen. Met een craving ben ik altijd op zoek naar iets: naar ontspanning, naar verlossing van moeilijke gevoelens, naar vrijheid... Maar: "waar ik naar zoek is waar vandaan ik zoek"; dan hoef ik niet langer onrustig om me heen te kijken op zoek naar iets. Dan draai ik om en hoef ik alleen de stilte van mijn 'innerlijk zijn' maar te ervaren om te vinden wat ik zocht. Bij de 'God geef me...' uitspraak lijk ik afhankelijk van iets buiten mezelf, dat helpt mij minder goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 1 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen Lika. Ik hoop dat je lekker hebt kunnen slapen? En dat jouw boze / verdrietige / bange bui weer wat gezakt is??? Wat lief dat je dat vraagt @Yvonne! Ik heb heerlijk geslapen en heb het deze twee weken erg druk. Dus dat knelt. Maar gaat wel lukken. Het is een samenloop van veel dingen. Dat heb je soms. Ik nu. Boosheid is weg. Gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Goeiemorgen allemaal, persoonlijk record gemaakt, tot 10 uur geslapen. Dacht al dat de klok verkeerd stond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Goedemorgen allemaal, Nog een blauwe lucht was hangt al buiten Lekker niet werken (mag volgende week maandag weer ) 3 uur geleden zei Yvonne: Dagpact Claudius Yvonne Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Moest even over die uitspraak nadenken @Yana maar nu denk ik deze te begrijpen. Mooi! @Lika Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Wij sukkelen al een twee weken met een virusje beide niet lekker en heel veel slapen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Is er iemand die weet hoe het met Smaragd gaat? Ik zou het best fijn vinden om te horen dat hij nog op de been is. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Hij gaat goed. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Grrrrrr.......een kwartier overgedaan om dit geplaatst te krijgen dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Oh wat fijn! Dankjewel @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Hier ook nergens last van. Wel een grote storing bij Whatsapp en Facebook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Aha daarom doet WhatsApp het niet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden