Yvonne Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Goedemorgen frummers, Zaterdag alweer, time flies..... Eerst maar even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Goedemorgen @Yvonneen uitslapers! Moet nog wennen aan de schemering in de ochtend. Lastiger opstaan. Vandaag huis aan kant maken, administratie, 2 uurtjes werken (inhalen), tuinplanten water geven en de benen strekken. En bedenken wat te gaan eten… Tips welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Goedemorgen. Ja, ik weet het nog ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 @Delarope: Ik heb nog steeds rillingen als ik de beelden zie van de twee vliegtuigen die zich in de torens boren. Griezelige beweging toen, griezelige beweging nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Goedemorgen Maja en Delarope. Ja, 20 jaar geleden, ik weet het nog, ik was op mijn werk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 ... en natuurlijk ook goedemorgen Nancy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Goeiemorgen allemaal, Onrustige nacht achter de rug maar ben gewoon blijven liggen. Ik was er 20 jaar geleden ook heel erg druk mee en geschokt tot ik de dag erna te horen kreeg dat ik een tumor had. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Goedemorgen iedereen. Ik weet ook nog waar ik was. Ik geloofde het, het eerst niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Con Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 (bewerkt) Goedemorgen... Ja ik weet t ook nog..was net thuis uit mijn werk 11 september 2021 bewerkt door Con Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Derde dag droog, derde dag in de kliniek begonnen. Dagpact Maja Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Ik was bij mijn manneke thuis, in m'n atelier. Ik schrok me het gompes. Bij het eerste vliegtuig dacht ik nog aan een ongeluk, bij het tweede dacht ik "Dit is niet waar dat kan niet". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 goeiemorgen frummers gisteren The Mauritanian gezien Over de andere kant; hoe een onschuldige man mede verantwoordelijk werd gehouden en bestraft voor 9/11 Ongelofelijk schokkend en net zo waar als de ramp voor de slachtoffers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Gisteren Harriet gekeken op net5 ook een mooie film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Ja ook indrukwekkend en waargebeurd ik heb de film afgewisseld met The Voice nog nooit gedaan 2 dingen tegelijk zappend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Ik heb Harriet na The Voice gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Goedemorgen. Mijn beste vriedin die 10 jaar geleden is overleden was bij mij met haar zoontje van net 1. We liepen in het park en keken later de beelden op tv. Vreselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Goedemorgen allemaal, Tja, dat is vreemd he Bij schokkende gebeurtenissen, weet iedereen nog waar hij was, of wat hij toen deed. Ik had toen net een begrafenis achter de rug, en zat met de hele familie in de kamer In eerste instantie wilde, kon niemand het geloven, bovendien zat ons hoofd nog vol van het afscheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Logeer hondje was erg onrustig vannacht Liep steeds heen en weer, over mijn parket, wat erg gehorig was Dus zelf ook erg onrustig geslapen Vanochtend om 7.15 alweer uitgelaten, in de regen, en boeh, wat vroeg zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Ik heb de hele nacht in mijn droom met de oudste kleinzoon rondgereden op een scooter maar kon de weg niet vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Ik had net een nieuwe baan. Mijn collega zei dat Amerika werd gebombardeerd en dat ik maar naar huis moest gaan om het op tv te zien. Wist niet of ik het moest geloven maar was bang dat WOIII was uitgebroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Ja, de herinnering is nog vers. Ik was op mijn werk en we zagen beelden en verslagen via het internet. Toen een tweede vliegtuig de andere toren in vloog was het duidelijk dat er sprake was van opzet. Ik nam me voor thuis na het werk direct de tv aan te zetten om het allemaal te volgen. Dat heb ik ook gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Ja, twintig jaar geleden alweer. Ik zat toen in San Francisco, ver weg en dichtbij tegelijk. Angstaanjagende tijd. Dagpact Maja Claudius Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Ik was een puber nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden