Spring naar bijdragen

Dinsdag 7 september 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

Hiehaho daar ben ik weer. Moggel dames. 

Ik heb een levensgrote bult op m'n kop. kastdeurtje van de keuken vergeten dicht te doen. En ik dacht nog "Je laat dat deurtje open Bol kijk uit" Was dat nou nadat ik m'n kop gestoten had????? Ik heb hele kometen en vallende sterren gezien.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Reacheren @Yvonne En @bolletjeVandaag een praktische dag. Eerst werken, even naar buiten en op naar het revalidatiecentrum waar twee artsen mijn moeder hopelijk positief gaan verrassen met een behandelplan voor haar ernstige functiebeperking door haar door wervelinzakkingen en kyfose zo vergroeide skelet. Groetjes allemaal!

O ja @Reacher: vanavond rauwkostsalade met feta en yoghurt-knoflook-kruidendressing. Maar nu eerst een bakkie van @Yvonne!

@bolletje: beterschap met de bult. Heb je de buil gekoeld? 

bewerkt door Maja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel. Nog vergeten te vertellen, heb een afspraak gemaakt met een bio magnetiseur of hoe heet zo'n ding. Misschien kan hij me van die vermoeidheid af helpen.

Nu nergens meer last van. Zal je zien hé moet je naar de tandarts is de kiespijn over.%^^&*#%^Ga werken mensen doeiiiiiiiiii.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje, Bolletje bolletje toch... maar wel heel herkenbaar, hahahaa... ik heb onderhand wel geleerd de kastjes direct weer dicht te doen... 

@Maja ik hoop van harte dat men jouw moeder nog een beetje kan helpen.... en jij wel een beetje genieten van je vakantie hoor!!! 

Fijn je sowieso te zien @Reacher, we eten vanavond spaghetti van courgette met tomaat, ui, paprika, wat linzen, walnoot en veel vegan kaas er door, en erbij salade van ijsbergsla, komkommer,  fêta en een lekker dressing. (de fêta doe ik er wel apart bij). 
En geeft die ijspegel maar een hete chocomel, wie weet ontdooit hij dan een beetje..... 


 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

Reacher wat laat je me mn hersens
al vroeg kraken zeg. Wat ga ik eten?
(en ik ben zooo braaf/beleefd)
Ik heb nog n tartaartje klaar liggen om
te bakken, courgette, prei en paprika
en dan zal mn trek/honger bepalen of er nog
iets van pasta of aardappels bij komt.
Eerst maar eens dagje sauna doen,
first things first♥

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Bananencake zit al in de oven
(Anders heb ik niets meer bij de koffie :D )

Beloofd weer een mooie dag te worden, dus zeker even naar de tuin ook straks
Wat ik ga eten vanavond ?
Hemeltje....effe denken hoor
Denk bietjes uit te de tuin (liggen al 2 weken te wachten in de koelkast )
Visje erbij, misschien wat sperziebonen ook erbij
Het zijn de laatste bonen, dus lekker dik geworden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo gisteren  naar de AA meeting geweest,  het was een hele mooie meeting .

Over half uurtje ook weer op pad ga naar mijn sponsor we gaan samen aan stap 4 beginnen. 

Verder heb ik alle afspraken rond in september  mbt mijn missie tot ervarings deskundige opwerken.

Heb een 2 projecten lopen en 1 talk ( show)meeting staan waar ik om de tafel ga met verschillende deskundige mensen , dit wordt opgenomen en 27 september gestreamd vind dit heeeeel  spannend  .

Maar goed ,  aanstaande weekend gaan we nog even lekker met de caravan erop uit daar heb ik ook zin in .

Nu opschieten...

Fijne dag allemaal. 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei GewoonDoen:

Ja het liefst elke dag die duwtjes

Gaat dat niet tegenwerken? Een regelmatige afspraak, waar je moet rapporteren wat je doet en hoe je dat gedaan hebt zou mij beter helpen. 

Sommige dingen gaan wel vanzelf. Het zwemmen, wat er eerst bij mij ook nooit van kwam heb ik gestructureerd. Combinatie maken met werk, waar het zwembad vlak bij is. Vanwege corona moet je een tijdslot reserveren. Dat werkt voor mij beter dan gaan wanneer je wilt (want dan stel ik uit). En de beloning is mijn motivatie; ik voel me meestal heel tevreden en weldadig na het zwemmen. Ik zie mijn lijf wat minder blubberig worden. Ik word soepeler.

Laatst vroegen een paar bouwvakkers (voor de grap, bleek later) of ik op de halfhoge steiger wilde klimmen om de vorderingen van hun werk op mijn uitbouw te bekijken. Ja hoor, zei ik en ik was al boven. Ze waren heel verbaasd dat zo'n ouwe vrouw (in hun ogen) die uitdaging aannam. :lol: Kreeg dan ook complimentjes, dat was leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, een paar heerlijke uurtjes op de tuin geweest
Graskantjes geknipt, veel onkruid gewied, dus ziet er weer keurig uit.

En een emmer aardappelen gerooid
Zaten nog steeds in de grond
Wist niet eens meer precies waar ze stonden, want al het loof was al af gestorven en onkruid ervoor in de plaats gekomen
Dat is dan zo leuk he, als je de riek in de grond steekt, en dan ineens een heleboel aardappelen tevoorschijn tovert :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spiritMet alle respect, maar dan is zo'n rugbrace géén goed idee. Je spieren worden zo teveel 'verwend', die horen je torso te dragen, niet zo'n ding. Ik heb er zelf ooit één aangeschaft, slechtste idee ooit. Rug- en buikspieroefeningen maken je lichaam sterker en dan kom je van je klachten af. Heb ooit herniaklachten gehad.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...