Spring naar bijdragen

Maandag 6 september 2021


nancy

Aanbevolen berichten

Mogge! Leuke week kondigt zjch aan. Di/wo/do ga ik een opleiding doen voor hondensport trainer. Dat ben ik al 4 jaar, maar das omdat de vorige een hartstilstand had en die moest ik ineens vervangen want ik was de enige langs het terrein die niks deed behalve foto's maken van de holenbeer. Nu leer ik eindelijk hoe het moet ;) levert vast een hoop nieuwe ideeën op. Lekker vrij genomen en hond gaat mee :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen   lekker 2 dagen vrij , vanavond  weer naar de AA meeting. 

Allebei de jongens volledig weer naar school vandaag. 

Kan ik even rustig mijn gang gaan .

Vooral stofzuigen en stoffen , mijn  man heeft het hele weekend met gipsplaten en gipsplamuur gewerkt om de zolder te verbouwen..

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Beloofd weer een stralende dag te worden
Heerlijk vrij vandaag !
Nu zullen jullie misschien zeggen; maar je hebt toch bijna altijd vrij ?
Maar dit is die beruchte maandagochtend waarbij ik nog steeds elke 14 dagen een ochtend werk bij een client waar ik al 11 jaar kom
Maar hoewel het weekeinde altijd heel leuk is, is het voor mijn gevoel ook altijd vermoeiend

Ik ga dan op zaterdag altijd veel later naar bed en slaap dan vaak ook nog slecht
Dus op maandag meestal helemaal gaar, en dan ook nog moeten werken....
Denk er wel eens over om een andere ochtend te kiezen
Dinsdagochtend ofzo
Maar ja, stel dat ik daar ook weer spijt van krijg... :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed Bor. 
Lekker genieten dus, elke dag is er één :)

En ja, alles weer een beetje in het gewone ritme @Lieke7777, fijn. 
Ik genoot altijd van de vakanties toen de kinderen nog klein waren: niet hoeven haasten 's morgens, niks móeten, gewoon genieten.... 
Maar als ze weer naar school gingen vond ik het ook altijd weer fijn hoor. 

Gewoon van dag ruilen Rapi en aangeven dat de mogelijkheid bestaat dat je op termijn weer terug naar de maandag gaat. 
Dan weet jouw client waar hij /zij aan toe is. 
Jij bepaalt hoor, en valt het niet in goede aarde? Dan zoeken ze maar een ander helaas....  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las over de bbq Rapi. 
En dacht eigenlijk: 'als ze het tot een keertje zo af en toe kan beperken, waarom je dan schuldig voelen, waarom dat niet als gecontroleerd kunnen beschouwen?' 
Maar klopt het dat de kans groot is dat je dan toch weer sneller dan je wilt bij 'af en toe' aankomt, vaker dan je zou willen en meer dan je zou willen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje, wat een heerlijk weer weer... ik ga de tuin in mensen... 
Maak er een mooie dag van, hij komt niet meer terug. 
Oh, ennu Rapi: 

5 minuten geleden zei rapilos:

Weer helemaal gemotiveerd nu :)

Top, je kon het en het gaat je weer lukken, dit keer zonder al te veel moeite..... 

@Reacher, ik mis jou hier ook best wel. Hou je haaks en een dikke knuf van mij 
kat mandala groene kattenogen grappig knuffel plezier' Mondkapjes |  Spreadshirt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Yvonne:

Ik las over de bbq Rapi. 
En dacht eigenlijk: 'als ze het tot een keertje zo af en toe kan beperken, waarom je dan schuldig voelen, waarom dat niet als gecontroleerd kunnen beschouwen?' 
Maar klopt het dat de kans groot is dat je dan toch weer sneller dan je wilt bij 'af en toe' aankomt, vaker dan je zou willen en meer dan je zou willen? 

Ja hoor @Yvonne,
Dat klopt zeker, ook omdat wijn drinken bijna altijd gepaard gaat met veel en verkeerd eten.
En dat gecontroleerd drinken lukt ook niet altijd hoor, want als ik thuis kom van de barbeque ga ik rustig thuis nog even door:unsure:
Maar...jij gaat nu lekker de tuin in
Groot gelijk, ga ik vanmiddag ook nog even doen denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...