Spring naar bijdragen

Maandag 6 september 2021


nancy

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei lady jane:

goeiemooiemorgen frummers
ze zijn hier de daken aan het vernieuwen van alles flats
voorlopig wordt het oude weggezogen, wat een herrie
goed genoeg excuus om maar af te taaien richting strand dus
mooie dag mensen!

En als je terug komt van het strand, heb je een mooi nieuw dakkie Jane :D
veel plezier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Yvonne:



En ja, alles weer een beetje in het gewone ritme @Lieke7777, fijn. 
Ik genoot altijd van de vakanties toen de kinderen nog klein waren: niet hoeven haasten 's morgens, niks móeten, gewoon genieten.... 
Maar als ze weer naar school gingen vond ik het ook altijd weer fijn hoor. 

 

Ja vakantie  is heerlijk niets voorbereiden voor de ochtend enz.

Alleen tegenwoordig  wordt er bijna  niet meer buiten gespeeld. 

Als de jongste naar buiten ging stond hij vaak snel weer binnen,  " mama ze zitten allemaal in de game "  tja  dan geef  je ook maar toe van toe maar.

Maar ja , papa werkt  thuis op zijn kamer dus zijn kamer ook niet beschikbaar.  ( dus zat vaak  in mijn slaapkamer te gamen) 

Dus zijn nu onze zolder aan het verbouwen,  muur zetten en opnieuw  verven,  witten enz  .  Bureaublad erin zodat er boven een kamer is om te werken  .

Had een zwembad abonnement  gekocht,  deze heeft hij er totaal niet uitgehaald  . Had beter losse kaarten  kunnen halen  elke keer .

Vriendje waar hij vaak mee zwemt Had juist  de andere weken  weg ipv zelfde als onze weken .

Oudste is puber dus ook hele dag  bezig met laptop,  ging soms  vissen maar daar bleef  het bij  ( heeft niet veel vriendjes )   door de uhp  en korte school ervaring hier weer thuis geen  aansluiting  ( wel alles online aansluiting  met vriendjes  die niet in de buurt wonen )  hopelijk vind hij nu in zijn nieuwe  klas wat aansluiting  hij maakt de overstap van mavo  havo naar vmbo op een andere locatie  van de school. 

Ik klaag niet,  maar idd het vaste ritme  is ook wel fijn  .vanaf  december  thuis is dit bijna niet aan de orde geweest ivm corona  en school sluitingen/ online lessen ..

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zelfgemaakte tomaten/paprikasoep met geroosterd brood. Met dat thuiswerken kan ik thuis een gezonde lunch maken. Alleen ben je dan wel een tijd bezig, En ondertussen heb ik een was erin gegooid en allemaal andere dingen aan het doen. Meer zin om zo in de tuin te gaan zitten, dan te werken. 

Gisteren 1 km gezwommen.  Dat vind ik heel wat, maar Jopie anderhalf keer zoveel, las ik. 

De hele week voel ik me al wat gammel. Bij het opstaan denk ik dan steeds dat ik net zo goed alcohol had kunnen drinken. Flauw hoor, die hardnekkige gedachten.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik zo'n lijst zou moeten bijhouden van wat ik eet en drink zou ik vanzelf al gezonder eten denk ik. En niet die zak chips gisteren gekocht en opgegeten hebben bijvoorbeeld. Om te voorkomen dat ik me daar vervelend bij voel, of me moet verantwoorden. 

Ik wil hangmat in de tuin.

Met je korte broek naar de psych lijkt me niet verkeerd. Behalve als de broek ultrakort is misschien, en je billen er onderuit steken. :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker @spirit, andijvie met spekjes

Heb ik een tijd niet gegeten

Maar..., Over een paar weekjes is de andijvie in de tuin goed, dus dan ga ik het ook maken hoor.

vanavond, zelfgemaakte appelmoes, gestampt met aardappelen uit de tuin en hachee van de slager.

misschien een rare combinatie, maar het lijkt me heel lekker :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...