Yvonne Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Goedemorgen frummers, De zon schijnt al. De koffie en thee staan klaar. Kom maar op met die vrijdag de dertiende... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Yvonne Reacher Goedemorgen! Geen zin vandaag Ik wil slapen. Naja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Aan het werk. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Goeiemorgen Yvonne Reacher Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 9 minuten geleden zei Claudius: Yvonne Reacher Claudius Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krissie Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Goeiemorgen Hier ook futloos. Maar ik mag gelukkig gaan werken anders had ik denk ik de hele dag niks gedaan. Yvonne Reacher Claudius Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Goeie morgen, Hier goed geslapen en wel zin in de dag. Eindelijk de airco gebruikt en jaha dat scheelt een jas zeg. Gewoon aan laten staan vannacht en de deur open gelaten van de slaapkamer. Heerlijk geslapen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 goeiemorgen frummers Hier ook als een blok geslapen, zalig! En zelfs de ventilator nog niet aan gehad deze zomer. En gisteren was het af en toe gewoon fris aan zee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Goeiemorgen Yvonne Reacher Claudius Maja Nun Vandaag drink ik niet! Wat er ook gebeurd. Gisteren avond flinke trek gehad. Frustraties, dingen die fout gaan. Heb bijna een pakwater ijs leeggegeten onder een film. Vanacht een korte nacht gehad. Bah lady jane, Maja en Krissie reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Goedemorgen Voel me weer nog iets beter heb ook een goede nacht gehad,redelijk en lang doorgeslapen en dat zonder medicatie in de avond. lady jane, rapilos, Dandelion en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Gisteravond bood de overbuurman hier op de haven me een biertje aan te gaan doen bij hem aan boord. ik kon lachend zeggen nee dankjewel pff ik heb het wel gehad,dacht ik bij me zelf. rapilos en Krissie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 En dat zonder de antabus die ga ik vandaag weer nemen,ik voel me er goed genoeg voor dus durf het wel weer aan Maja, lady jane en Krissie reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dandelion Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Goeiemorgen, vreselijk slecht geslapen maaaaar nog steeds geen druppel en gisteren ook niet zo gesmacht, dank zij jullie allemaal en mijn eigen wilskracht natuurlijk Vanaf vandaag ben ik "havenmeester" (10 dagen!!!) en dus de bar onder mijn beheer. Dat gaat wat worden. Vooral na een drukke avond heb ik altijd grote dorst. Ik moet dus een drankje voor mezelf bedenken... ik drink geen soft drinks. Misschien spa rood met limondade siroop, rode, dan doe ik dat in een wijn glas en valt het niet op. Of is dat m'n kop in het zand steken? Heb gewoon geen zin in die discussie, ben ook bang dat ik peer pressure nog niet aan kan... Ik zet m'n laptop op de bar Eerst nog maar een kopje koffie. Krissie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dandelion Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 1 uur geleden zei Nun: Yvonne Reacher Claudius Maja Nun Dandelion Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 5 minuten geleden zei Dandelion: Goeiemorgen, vreselijk slecht geslapen maaaaar nog steeds geen druppel en gisteren ook niet zo gesmacht, dank zij jullie allemaal en mijn eigen wilskracht natuurlijk Vanaf vandaag ben ik "havenmeester" (10 dagen!!!) en dus de bar onder mijn beheer. Dat gaat wat worden. Vooral na een drukke avond heb ik altijd grote dorst. Ik moet dus een drankje voor mezelf bedenken... ik drink geen soft drinks. Misschien spa rood met limondade siroop, rode, dan doe ik dat in een wijn glas en valt het niet op. Of is dat m'n kop in het zand steken? Heb gewoon geen zin in die discussie, ben ook bang dat ik peer pressure nog niet aan kan... Ik zet m'n laptop op de bar Eerst nog maar een kopje koffie. Mij valt meestal wel op dat als ik een biertje afsla ofzo dat mensen niet raar staan te kijken(sommige daar gelaten die blijven doordrammen) ik denk dat het meer in ons hoofd zit dat het mensen opvallen dat we niet drinken,dan dat mensen er iets van denken. mensen herinneren zich overigens altijd wel hoe dronken je bent geweest,maar niet dat je gewoon nuchter bent gebleven. maar havenmeester? misschien komen we elkaar wel tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dandelion Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 5 minuten geleden zei Zbb: misschien komen we elkaar wel tegen Daar zat ik ook al aan te denken Gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Zojuist zei Dandelion: Daar zat ik ook al aan te denken Gezellig Op de haven dan,ik kom heel weinig in de kantine Dandelion reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Goedemorgen Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Goedemorgen allemaal, De dag begon hier weer eens zwaar bewolkt Gisteren rond half zeven een bui gehad, wat ze helemaal niet voorspeld hadden Nu begint de lucht ietsje open te breken @Dandelion, Sterkte dan maar 10 dagen beheer van de bar....Phoe, dan moet je sterk in je schoenen staan zeg Dat is een beetje de kat op het spek binden he. Enfin, wel goed plan om je wijnglas te vullen met spa rood en limonadesiroop, Ik hou ook niet zo van dat gezeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 En , goed om je zo te lezen @Zbb Elke dag een stukje beter top ! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Gelukkig wel het is echt compleet fout gegaan deze keer Het gaat elke keer flink mis,maar elke nieuwe binge word erger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Hi. Blij dat je er weer wat begint te drijven @Zbb @nancy (ik tag je, ha, doe er maar wat aan!) sterkte, het valt wel allemaal de laatste tijd hè? Ik zou gisteren paprikachips eten met aioli voor de vitamientjes en cola voor de suiker, staat er ineens een of andere malloot in m'n huis met heerlijk ruikende tassen eten. Iemand dacht blijkbaar dat ik niet voor mezelf zorg ofzo Yvonne Reacher Claudius Maja Nun Dandelion Quinn Reacher en Zbb reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Goedemorgen allemaal, Ik ben zo dom geweest, weer in de fout gelopen op vakantie “ was wel helemaal alleen” mijn medicatie zelf bewust niet ingenomen en daarna veel te veel gehad, 5 dagen lang om de nabij 5/6 flessen ( ik zat in een restaurant dus tel de glazen maar). Spijt op al mjjn haren, waarom is die alcohol nou zo belangrijk, komop ik vind het inmiddels niet eens lekker. en nu alweer 3 dagen gestopt, en zit middenin een flinke afkick, zweten, negatieve gedachtes, durf weer niet goed, en vooral dat hevige trillen. Heb het even zo zwaar, was doe ik me steeds toch aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden