Tatum Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 Goedemorgen. Ik heb heerlijk geslapen. Eindelijk wat later wakker. De stress van bouwvakkers op het balkon zakt gelukkig weg. Dagpact Claudius Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 7 minuten geleden zei Pinkman: Zijn het aften? Sterkte iig. Dank je. Zou kunnen heb er al een dikke maand last van dus morgen huisarts maar eens bellen erover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 45 minuten geleden zei ikkanhet: Dank je. Zou kunnen heb er al een dikke maand last van dus morgen huisarts maar eens bellen erover. Bij aften kan je een soort gel kopen die aantal keren per dag smeren dan ben je er zo van af . Of erg last dentinox die ze gebruiken bij tandjes doorkomen bij baby's kan ook verlichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 3 minuten geleden zei Lieke7777: Bij aften kan je een soort gel kopen die aantal keren per dag smeren dan ben je er zo van af . Of erg last dentinox die ze gebruiken bij tandjes doorkomen bij baby's kan ook verlichten. Weet je hoe die gel heet toevallig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 @ikkanhet evisense heb het zelf ook bij mij dus kon ff kijken. https://www.deonlinedrogist.nl/drogist-evisense-pro-aften-gel.htm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 34 minuten geleden zei Lieke7777: @ikkanhet evisense heb het zelf ook bij mij dus kon ff kijken. https://www.deonlinedrogist.nl/drogist-evisense-pro-aften-gel.htm Dank je ga het bestellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 Kruitvat heeft het ook @ikkanhet is deze bij jou niet open vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 35 minuten geleden zei Lieke7777: Kruitvat heeft het ook @ikkanhet is deze bij jou niet open vandaag? Ok is een goed idee inderdaad. Ja is open vandaag. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 @spirit misschien helpt het om het uit te spreken wat gedrag bij elkaar oproept. Had van de week ook met mijn jongste een issue , ik reageerde op zijn nukkigheid . Lager heb ik dit uitgesproken toen hij rustig was dat gedrag invloed op elkaar heeft en dat dit niet altijd goed is Wel gezegd mama is de volwassene maar ook ik ben mens hij mag heus begrijpen dat dit invloed naar elkaar heeft . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 3 uur geleden zei Tatum: Goedemorgen. Ik heb heerlijk geslapen. Eindelijk wat later wakker. De stress van bouwvakkers op het balkon zakt gelukkig weg. Dagpact Claudius Tatum Fijn dat de stress minder is even bijkomen Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 Hier ook niets gevallen . Niets gehoord over wateroverlast in Friesland. Wel dat in België de auto's weer door de straten dreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 Flink stuk gelopen vanochtend met vriend. Nu lekker op het balkon met een krantje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 5 minuten geleden zei rapilos: ... Niets gehoord over wateroverlast in Friesland. Maar daarmee is het nog niet niet waar, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 1 uur geleden zei Kohtje: Maar daarmee is het nog niet niet waar, hè? Nee, tuurlijk @Kohtje. Ik geloof @Borwel hoor hier trouwens ook ineens zware regen en onweer Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 https://nos.nl/artikel/2390745-stortbuien-leiden-tot-wateroverlast-in-friesland @spirit klinkt wel heel erg heftig. Hoop dat ze goede hulp hebben hier voor? Voel me vreselijk moe, hopelijk kan ik vannacht wat slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 @niksga, anders even liggen Ook al slaap je niet, dan rust je toch een beetje uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 1 minuut geleden zei spirit: Mijn maatje zit in een binge Weer dat machteloze gevoel en ik voel me zelfs schuldig . Ach.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 14 minuten geleden zei spirit: Mijn maatje zit in een binge Weer dat machteloze gevoel en ik voel me zelfs schuldig . ZBB??? ik hoop toch zó van niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 Ik hoop ook van niet… waarom voel je je schuldig @spirit? Jullie hebben gevaren donderdag en niet gedronken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 Goedemiddag Hier zou het gisteren om een uur of drie gaan regenen, maar de buien openden zich als een Rode zee en trokken noord en zuidwaarts langs ons. Geen spat! Vandaag zouhet om 2 uur beginnen, het begon om 5 uur. Maar heerlijk, een zachte regen, geen wind, geen onweer. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent @Bor. Ik heb één keer in mijn leven meegemaakt dat ik door een klein kabbelend riviertje in Frankrijk klauterde, een berg op. De regen kwam en in de tijd van een uur was het beekje veranderd in een rivier waar wij doorheen moesten. Eng! En ik maar zingen “we will get there, heaven knows how we will get there, I know we will “ Van Art Garfunkel. Ik zong omdat ik bang was. En die gids maar denken dat ik een moedige vrouw was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 @Zbb STOPPEN! Probeer jezelf te herpakken, je ging zo goed. Is er iets gebeurd waardoor de spanning te groot werd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 @spirit heb je het over zbb? En ja waarom voel jij je dan schuldig? Je kunt er zo naartoe toch? Hij kwam bij jou ook kijken toen jij in je binge zat? Daar zijn maatjes toch voor om er te zijn als dat kan/nodig is? Je dropt hier een halve boodschap, en nu? Kunnen wij wat doen/betekenen? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 3 minuten geleden zei spirit: Als ik het niet meer vertrouw, kan ik altijd nog gaan. dan is het misschien te laat. Kun je hem vragen of hij hulp wil? Misschien familie inschakelen of iemand vd verslavingszorg/AA?therapeut? Ik weet niet wie hemkan helpen. Hoop dat jij wel iets kunt doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 Wat fijn Spirit, succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 wens hem maar sterkte, en bedankt spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden