Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 Juli 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Ik had gisteravond de zonneschermen naar beneden gelaten, maar dat was niet nodig als ik zo naar buiten kijk :) 
Geeft niet, dan hangen ze alvast maar voor vanmiddag... 
Straks eerst maar eens even sproeien, dat is wel nodig zo langzamerhand. 
Maar nu eerst een bakje. 

image.png.3696534706f76a30f6fd220f0e8642db.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo bizar, mijn moeder stond op. Hij bleef nog even liggen. Voelde zich niet zo lekker, normaal staat hij altijd met haar op. Mijn moeder komt een half uur later boven en dan is hij eigenlijk al weg. Nog wel gereanimeerd, maar dat mocht niet meer baten. Ben zo vreselijk verdrietig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar mijn god, wat ben ik blij hoe ik er nu voor sta. Dat hij mini heeft mee gemaakt, dat het mij mij goed gaat. Man van weinig woorden, nooit geen verwijten. Gewoon weer welkom, uren met hem gelopen. Niet kijken wat er gebeurd is, maar kijk naar de mooie dingen. Het frustreerde mij ook wel eens. Hij was een mooi mens. Hart voor de natuur, kon er veel over vertellen. Elk stukje plastic, flesjes raapte hij op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks Sterkte :rose:

Het is een doorgangskliniek. Hier zitten mensen mensen met allerlei problemen die even uit hun leefwereld moeten. 

Een intake bij de plaatselijke verslavingskliniek waar ik verleden jaar was heb ik verleden week Dinsdag gehad. Het is nu wachten op een antwoord. Ook bij twee andere verslavingsklinieken worden intakes voorzien. Dan gaat het over dagopnames. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een mooi gegeven @niks dat  je op dit  moment er anders voorstaat en dat je vader van je nieuwe  leven heeft mogen proeven  en vooral mini heeft meegemaakt. 

Mini is nog klein , maar zal vast de mooie eigenschappen  hebben van haar opa . 

Die leven in jou  voort.

Weet het is cliché  en zal vast  niets onderdoen in je verschrikkelijk  verdriet  wat je nu voelt .

Nogmaals sterkte. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Claudius:

@niks Sterkte :rose:

Het is een doorgangskliniek. Hier zitten mensen mensen met allerlei problemen die even uit hun leefwereld moeten. 

Een intake bij de plaatselijke verslavingskliniek waar ik verleden jaar was heb ik verleden week Dinsdag gehad. Het is nu wachten op een antwoord. Ook bij twee andere verslavingsklinieken worden intakes voorzien. Dan gaat het over dagopnames. 

 

Aha helder,  hoop  dat je een snelle  doorgang  dan hebt naar de verslavingskliniek hebt.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...