Claudius Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Goedemorgen . Weer eens wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Ik wil naar huis, gaan drinken en vergeten haddock, karin123 en Musashi reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Goeiemorgen @Claudius Als je dat zou doen ben je weer terug bij af. Hoe moeilijk ook, je kunt nu beter doorzetten. Je bent zo goed bezig nu. Hoop dat je de juiste begeleiding gaat krijgen nu. Kop op, je kan het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Goedemorgen @Claudius en @ikkanhet. @Claudius: Drank lost niets op. Geeft in ons geval enkel ellende. Ga iets doen ter afleiding en loop naar de gang, op zoek naar hulpverleners en deel je gedachten. Anders moet je weer onderaan de ladder beginnen. Dat zou zonde zijn. Hup, actie en geef niet op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Goedemorgen frummers, Een bakje om de dag te beginnen maar. Buiten is het helemaal windstil, en ook de vogels houden hun snaveltje nog. Binnen staat een bakje klaar. Waarom zou je willen gaan drinken Claudius? Wat wil je vergeten dan? En vergeet je werkelijk als je drinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Goedemorgen , @Claudius begrijpelijk geef het goed aan bij je begeleiding wat je graag wilt . Ga vandaag dan beter ook niet naar huis tijdens je vrije momenten. De trigger lijkt hoog voor je . Sterkte . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 : Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Mijn cola light is bevroren Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Ja heb er een paar slokjes uit gekregen Ben de enigste die al wakker is op de camping zie nog geen mens buiten . Ach heb ik een mooie lange dag hier .. Tatum en Kohtje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Goedemorgen. Slecht geslapen, veel liggen piekeren over vervelende dingen, bah. Wel heerlijk rustig nog hier. Interessante vraag @Yvonne, vergeet je werkelijk als je drinkt? Eigenlijk parkeer je alles alleen maar even en daarna komt het dubbel terug. Geen optie meer toch @Claudius. En nu koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Ja lekker is dat he @Lieke7777 hier ook nog heerlijk rustig. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Oh dat zei ik al Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Goedemorgen Lieke, Rosee en Jopie. @Rosee, ik denk eigenlijk niet dat je 'vergeet' als je drinkt. De herinnering wordt tijdelijk anders, kan positiever worden, maar ook negatiever... Hoe dan ook, je gaat je er uiteindelijk echt niet beter van voelen... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Haha ja idd lekker rustig , man en kinderen slapen ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Ik proost op de nieuwe dag met een glas cola light! Fijne dag @Lieke7777! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Klopt @Yvonne het wordt tijdelijk even anders en het vergeten kon ook idd even veel negatieve reacties bij mij op roepen. Dan vergat ik niet maar het versterkte waardoor ik meer en meer wilde drinken om dat gevoel ook weer kwijt te willen raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Voor mij was dit moment op vakantie zo vroeg wakker ook een mooie reden geweest om eens wat in te schenken of vooral om de kater weg te drinken die zo verschrikkelijk rot aanvoelde om dan maar weer de caravan in te duiken. Ben zo blij dat dit nu niet hoeft. Dat ik hier nu gewoon lekker relaxed zit te zitten . Zonnestralen komen te voorschijn . Krekels die beginnen ook aan te gaan . Vogeltjes fluiten . Descartes33, Kohtje, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Dat is dubbel genieten dan Lieke, mooi. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 @Yvonne dat bedoelde ik ook, drinken is eigenlijk alleen maar uitstellen ben ik achter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Morgen allemaal, Ik ben een poosje niet online geweest hier, allemaal door omstandigheden. Ik heb niet gedronken dus maak je daar geen zorgen over, maar ik voel me niet lekker de laatste tijd. Fijne dag iedereen! Lonster, karin123 en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 :Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 :Yvonne Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 1 uur geleden zei Lieke7777: Goedemorgen , @Claudius begrijpelijk geef het goed aan bij je begeleiding wat je graag wilt . Ga vandaag dan beter ook niet naar huis tijdens je vrije momenten. De trigger lijkt hoog voor je . Sterkte . Even naar huis gaan is geen enkel probleem. Gaan slapen thuis is er wel een. Ik heb ook wel niet zoveel tijd als ik naar huis ga. Ik ga ook nog steeds snel weer terug naar kliniek. Ik heb dus absoluut nog geen zelfvertrouwen. Over triggers gesproken, wat zou mijn trigger zijn om weer willen te drinken om proberen te vergeten? Ik denk dat ik in klinieken als deze vooral zeer veel heb aan gesprekken met medepatiënten. Maar ook daar is keerzijde aan. Ik zou me hier geen zorgen mogen maken om andere medepatiënten. Blijkbaar om de een of andere reden leef ik hier weer enorm in mijn verleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Geen idee @Claudius vond meer de trigger dat je zei ik wil naar huis terug om te drinken . Maar fijn dat even naar huis gaan je niet deze trigger oplevert . Het is goed dat je juist nu in de kliniek in het verleden gaat zitten want juist nu zijn er behandelaars die je er mee kunnen helpen confronteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Morgen. Vandaag kopiëren, plakken en mezelf niet vergeten toe te voegen. :Yvonne ClaudiusQuinn Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden