Yvonne Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Goedemorgen frummers Buiten is het heiig en windstil, mooi en vredig. Binnen staat een bakje klaar. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Lekker. @Yvonne, dankjewel. Fijne start van de dag! En goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Jij ook een goedemorgen Maja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 (bewerkt) Goedemorgen, Maja en Yvonne. Laatste week voor mijn 4 weken vrij. Ook al is het nog onzeker of ik echt weg ga, ik heb er zin in! Dagpact: Tatum 12 juli 2021 bewerkt door Tatum Reacher en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Goeiemorgen , ik heb weer redelijk goed geslapen . Dagpact: Tatum Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Ritme zoals ze dat vaak aanbieden in een kliniek doet wonderen voor slaappatronen @Claudius Dagpact: Tatum Claudius Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Fijn vooruitzicht @Tatum! Ik neem dit jaar geen vakantie of vrij maar werk vaak uurtjes minder. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Wat eten we vanavond Zonnestraaltje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 goeiemorgen frummers geen idee nog poezenvrouw Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 (bewerkt) 54 minuten geleden zei Reacher: Fijn vooruitzicht @Tatum! Ik neem dit jaar geen vakantie of vrij maar werk vaak uurtjes minder. Reacher, ik werk zelf nu 20 jaar voor een bouwbedrijf op kantoor, dus geen keuze. Het bedrijf gaat dicht. Ik was er altijd wel heel erg blij mee in verband met de schoolvakanties van dochter en nu ben ik het zo gewend. 12 juli 2021 bewerkt door Tatum Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Wij eten vanavond chili sin carne en gemengde salade... Dagpact: Tatum Claudius Reacher Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 1 uur geleden zei lady jane: ik keek op TV en de laptop tegelijk, met bijna 2 min. verschil maar helaas bleef de uitslag hetzelfde en verloof Engeland dus. Ik heb niet naar de voetbal gekeken, Kees wel en zodoende hóórde ik de voetbal. Het enorme boegeroep van de Engelsen bij het Italiaanse volkslied vond ik stuitend. Het maakte dat ik vanaf het begin een beetje hoopte dat Italië zou winnen. En toen ik later beelden zag van hoe het er bij het stadion aan toe ging én ik over de racistische uitingen na de wedstrijd las.... tsja... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 6 minuten geleden zei Yvonne: Wij eten vanavond chili sin carne en gemengde salade... Good morning sunshine... Jij eet dat regelmatig dus is het vast lekker. Mag ik misschien jouw recept? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Goedemorgen. Ik ben een beetje jaloers op iemand die ik ken, die iets heeft/doet wat ik eigenlijk ook graag zou willen, maar waar ik nu geen mogelijkheden toe zie... Steeds komt dat gevoel op, ik wil dat eens onderzoeken. Is het een signaal dat ik iets aan mijn eigen leven moet veranderen? Of juist leren om tevreden te zijn met wat ik heb? Zijn jullie weleens jaloers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Ha @Rosee ik ken geen jaloers eigenlijk maar je vertaald het goed om het eens te onderzoeken naar wat en waarom je dat gevoel krijgt . Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 1 uur geleden zei Yvonne: Ik heb niet naar de voetbal gekeken, Kees wel en zodoende hóórde ik de voetbal. Het enorme boegeroep van de Engelsen bij het Italiaanse volkslied vond ik stuitend. Het maakte dat ik vanaf het begin een beetje hoopte dat Italië zou winnen. En toen ik later beelden zag van hoe het er bij het stadion aan toe ging én ik over de racistische uitingen na de wedstrijd las.... tsja... ik zie die beelden net pas, moest gisteravond werken en lette niet goed op de voetbal. vreselijk idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Jaloers heeft vaak een negatieve lading. Alsof je het de ander misgunt. Maar dat hoeft helemaal niet. Ik zie weleens dingen /manieren van leven die ik ook wel zou willen ja. Daaruit voortkomend ben ik langzaam op weg gegaan om kleine veranderingen aan te brengen. Steeds kijkend of het past. Is wat ik nog steeds wil. En niet te groot en te eng. Ik denk dat een dergelijk gevoel het onderzoek waard is ja. Wat is het precies ? Daar achter komen is waardevol. Leuk! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 ik ben wel eens gezond jaloers, sjaloers noem ik het dan meestal op een eigenschap van iemand, nooit om iets materieels gelukkig en dan doe ik net als jij Rosee; ik kijk of het de moeite is die persoon als stukje voorbeeld te zien en vraag mezelf af wat ik toe kan voegen aan mijn denkwijze of manier van leven, of het iets toe zal voegen. Vroeger kon ik wel jaloers zijn in mijn relatie, dat had met iets van angst te maken. Was vreselijk en ik nam dat mezelf ook kwalijk. Mijn vader was ziekelijk jaloers, dus er was ook angst ook zo te worden/zijn. Best veel vormen dus van jaloers, misgunnen ken ik weer niet zo goed gelukkig. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Goedemorgen allemaal, Wandeling van 50 minuten achter de rug rustig gelopen, dat dan weer wel Ik woon dichtbij een prachtig gebied, met bomen, vijvertjes, mooie doorkijkjes Kom dan altijd ook mensen met honden tegen Heel stiekem denk ik ook wel eens aan een hondje nemen Maar vooralsnog is de drempel te hoog en zie ik toch helaas nog steeds meer nadelen dan voordelen En jaloers ?! Eerlijk gezegd ben ik dat vaak wel op mensen, die een hele warme band hebben met hun kinderen en kleinkinderen Ze daardoor ook vaak zien Niet dat ik het ze misgun hoor , helemaal niet ! Maar zou dat zelf ook wel willen Maar...niet klagen Vanmiddag komt mijn kleindochter van 19 op bezoek verheug me erop Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Het is ook niet dat ik degene iets misgun. Meer dat ik geconfronteerd word met iets wat ik zelf mis in mijn leven. En ipv van mezelf af te wijzen/veroordelen om mijn jaloezie, wil ik dat nu eens onderzoeken. (Overigens heeft het niks te maken met bezit/materiele dingen) Vind het maar lastig lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Maar goed, ik ga de badkamer schoonmaken. Enorm project, want alles eruit gehaald, wist niet dat ik zoveel potjes en tubes had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Ik ga voor je duimen @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 (bewerkt) Ik duim het hele weekend al voor jou @Bor... hoop zo dat je de verwijsbrief krijgt. Moet ook eigenlijk wel, zou niet weten waarom niet.... @Yana, wij eten het heel vaak op maandag omdat ik dan de heel middag weg ben en echt moe thuis kom, lekker makkelijk, lekker snel. Daarnaast is Kees vroeger opgegroeid met minstens twee keer in de week bruine bonen, hij is er gek op, dussssss... Groot blik bruine bonen, een flinke zak wok- of roerbakgroente, een paar uien, knoflook, paprika, tomaten (of blik tomaten) vegetarische kipstuckjes. De kipstuckjes eerst krokant bakken, dan de uien en de knoflook fruiten, de rest van de groente erbij wokken, tomaten erbij, de bonen erdoor, kipstuckjes erdoor, op smaak brengen met peper, cajunkruiden, kikkoman. Op tafel nog de pot met sambal en een bakje geraspte kaas. En soms gaat er ook nog wat mais doorheen, of wat ik nog maar over heb aan restjes. 12 juli 2021 bewerkt door Yvonne Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Goedemorgen allemaal, Ik heb een vraag die ik hier stel i.p.v. op mijn eigen draadje of een andere rubriek. Misschien krijg ik dan wat reacties. Vorig jaar heb ik een tijdje amitriptyline geslikt, vanwege overbelaste kauwspieren, had bij mij geen enkel effect. Een vriend, die ik sinds kort ken, slikt duloxetine. Beiden zijn AD (antidepressiva), maar worden ook voorgeschreven tegen zenuwpijn. Zijn hier mensen die ervaring hebben met deze medicijnen of andere? Vanwege zenuwpijn / alcoholische neuropathie? Pijn gebruik ik in brede zin, gespannen kauwspieren zonder pijn noemt mijn huisarts / tandarts / fysiotherapeut ook pijn. ps Mijn huisarts reageert op al mijn lichamelijke klachten met: niets aan te doen. (lees: stress, overmatig alcohol gebruik, leeftijd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 getver. oploskoffie komt alleen in mn cakebeslag gewoon opgieten met de hand, is voor mij de lekkerste koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden