Spring naar bijdragen

Donderdag 1 juli 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Artemis:

De meeste mensen snappen niets van border collies. Werk is dus echt werk met schapen werk Of andere hersenactiviteit. Stokken gooien? nee! ballen gooien? NEE!! Ze gaan jou werk geven en jij bent die domme baas die steeds weer de stok weggooit :D die van mij hebben we met het hele gezin 6000000000 kunstjes geleerd en thuis was RUST !!! mbv de  bench als puppie konden ze dat binnen een week. Mand was rust. Thuis geen kunstjes, geen werk niets nada nop. 

En ik was de baas, niet de border collie :)

GBzFCVUbQnMoyYaXDj_A0n3hMTniiocXbLaBh_IgwhM.jpg

Loool die cartoon :D 

Klopt ze zijn heel goed in het dresseren van homo sapiens. We krijgen vanmiddag weer een logeerhond, ook een border. Toen hij kwam kennismaken vorige week kwam hij ook steeds met een stok aansjouwen, pleurt hem voor de baas zn voeten (erop zelfs) en die gooide hem werktuiglijk steeds weg. Tot de onze er genoeg van had dat er met Haar Stok gesold werd. Ze kan sowieso slecht tegen borders als ze erg druk zijn, dan loopt de ergernis vrij snel de spuigaten uit en wordt het slaande ruzie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @niksje :heart: 

Ik heb net een half stokbrood op zonder dat het pijn deed aan mijn tanden. Woehoe! Kijk ze shinen :D
 

@bumperjim: Ondanks dat geblaf naar katten vind ik het toch een superleuk dier zoals jij haar beschrijft. Maar goed ontvoeren is inderdaad wat rigoureus. -_-
 

Balen @Cleo66van die dure allergie van je hond en de opgezegde verzekering. Hoop dat ze zich snel beter voelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n plaatselijk 'bekende' figuur, altijd wat wezenloos door de stad lopend, soms fietsend, meestal ontzettend vieze kleding aan en dan ineens een keer onder handen genomen en weer schone kleding, schoon en geknipt haar, geschoren... voor zich uit mompelend, met regelmaat een paar mensen om zich heen met een blik bier allemaal, vaak op een meegebracht kussentje op een laag muurtje zittend, vlak naast de 'Dirk' supermarkt, ook wel eens met een gitaarkoffer voor wat geld, maar nog nooit met een gitaar gezien, maar als hij me toevallig eens aankijkt als ik langsloop altijd teruggroet als ik hem goedemorgen, of -middag groet, de laatste jaren een vreselijk opgezet gezicht, ik vermoed medicatie... die man vroeg me vanmiddag ineens of ik bier voor hem wilde kopen.

Ik zei nee, hij zei okee.

Toen ik terug naar huis liep zei ik goedemiddag en hij zei goedemiddag terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Kohtje:

Zo'n plaatselijk 'bekende' figuur, altijd wat wezenloos door de stad lopend, soms fietsend, meestal ontzettend vieze kleding aan en dan ineens een keer onder handen genomen en weer schone kleding, schoon en geknipt haar, geschoren... voor zich uit mompelend, met regelmaat een paar mensen om zich heen met een blik bier allemaal, vaak op een meegebracht kussentje op een laag muurtje zittend, vlak naast de 'Dirk' supermarkt, ook wel eens met een gitaarkoffer voor wat geld, maar nog nooit met een gitaar gezien, maar als hij me toevallig eens aankijkt als ik langsloop altijd teruggroet als ik hem goedemorgen, of -middag groet, de laatste jaren een vreselijk opgezet gezicht, ik vermoed medicatie... die man vroeg me vanmiddag ineens of ik bier voor hem wilde kopen.

Ik zei nee, hij zei okee.

Toen ik terug naar huis liep zei ik goedemiddag en hij zei goedemiddag terug.

Ik kan dat meestal moeilijk weigeren, geef er een ook regelmatig sigaretten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Bor:

Vond je dat niet moeilijk om nee te zeggen en te doen tegen die man @Kohtje?

 

Ja, in een split-second gingen er een heleboel ja's en nee's door m'n hoofd. Nee won. Het 'waarom nee' heb ik me afgevraagd tijdens het boodschappen doen en ik kwam er niet helemaal uit. Uiteindelijk kwam het zo ongeveer neer op wat ik zelf geleerd heb tijdens mijn hele herstelperiode: een verslaafde niet faciliteren.
Of hij nou wel of niet wat aan zijn drankverslaving wil doen of doet (ik vermoed sterk van niet) doet er niet toe.
Hoe triest hij er ook aan toe is, ik ga hem niet helpen zijn toestand in stand te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben ik weer

er kwam niets van het achterstallige werk dat ik nog had moeten doen vandaag. 

alleen maar lui geweest en vanmiddag naar buiten, naar zee geweest, mooie grijze luchten, mooie grijze zee, heerlijk grijs weer, ik houd van de zee ALTIJD en onvoorwaardelijk :heart:

kan er weer tegen, morgen vroeg op, dagje werken en dan weekend, donderdag, luie donderdag 

nietsdoen is een ware kunst 

we eten:

pasta

Link naar opmerking
Deel via andere websites

herkennen jullie mij nog met deze avatar :D

ik vind um zo mooi @Reacher en het is tijd voor een nieuwe "look" maar het formaat..... 

is dit wat of kan je mij helpen om het mooi en passend te maken? 

heb afgelopen dagen 100.000 plaatjes gezocht, gevonden en niets past, ik heb een moeilijke kleding maat, krijg je met natuurgodinnen hè  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...