Spring naar bijdragen

Maandag 28 juni 2021


niks

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei jopie:

heb jij al gezwommen met je plankje? En was het wat? Let je wel op je nek/schouders, met dat omhoogkijken, anders heb je straks dáár weer last van :)

  Ik vond het zo aardig om te lezen dat je juist het om je heen kijken zo belangrijk vindt.... :) 

Zo zwem ik nu voornamelijk met pak, wat 'nodig' is tegen onderkoeling en helpt door het drijfvermogen, maar exact dat wat ik zo lekker vind aan zwemmen (dat blote lichte vrije) is daarmee totaal weg, en zo glij je zomaar, als je niet oplet in iets wat je nou net niet wilde.....

 

Nog niet… we zouden gisteren gaan, maar lukte niet. Gaat wel snel gebeuren! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niet echt gelezen wat jullie allemaal geschreven hebben vandaag, sorry... 

Ik wil iedereen bedanken voor de steun voor vanmorgen. Het was een zwaar gesprek vol met emotie, en dit was alleen nog maar de kennismaking... 

Het is een kl***tijd mensen en ik ben blij dat ik niet drink, maar op dit soort momenten denk ik er wel heel veel aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Best:

Het is een kl***tijd mensen en ik ben blij dat ik niet drink, maar op dit soort momenten denk ik er wel heel veel aan. 

Ja dat kan ik me voorstellen, maar je zou het nog moeilijker hebben als je daaraan toe zou geven. Stel je voor dat je niet helder aanwezig zou zijn bij die gesprekken! Jullie moeten het natuurlijk hebben over de zorg voor jullie kind.
Nuchter kun jij jouw wensen vast veel beter duidelijk kenbaar maken.

Maar Het ís een rottijd en helaas moet je daar doorheen.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blij dat vandaag zo goed als om is. Tijd voor vakantie. Op mijn tandvlees erheen… ligt ook aan het weer. Moe, moe, moe.

Heb hier in huis een schoolbord hangen en gevraagd of mijn dochter daar vlaggetjes op wilde tekenen (wilde ze) en toen heel groot daaronder geschreven:

BIJNA ZOMERVAKANTIE!

en de boel mooi versierd. Nou als dat niet helpt…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...