ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Gezien @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Zojuist zei spirit: Heftig. Heb het ook aanstaan nu. Ja bah wat akelig hopelijk red die het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Waarom klappen die zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Zie daar geen reden voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Oh wat erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 4 minuten geleden zei ikkanhet: Waarom klappen die zo Eerbetoon. Goed bedoeld dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Ben er helemaal van af nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei knakker: @ArtemisTenzij je natuurlijk exact op de hoogte wilt blijven van wat wij allemaal eten. dank je, het was nog een reactie op vanmorgen, hoeft dus ook niet (post van reacher) Zak chips op de bank en Gimbertje erbij en jij? 12 juni 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Arme vriendin zag haar staan juist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Hadden geen sirenes aan dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Had wel zijn hand opgestoken dus bij kennis zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Is gestabiliseerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 13 uur geleden zei Bor: Gisteravond heb ik een diclofenac van husband gehad en weg was m'n benauwdheid en hoesten. Ik kon vannacht ook weer liggend slapen en ben niet in paniek wakker geworden. Ik vraag me echt nog steeds af of dat allemaal door het overlijden van schoonpa kwam. Ik kon erg goed met de man opschieten en ik heb er verdriet van en ook begonnen m'n klachten binnen enkele uren hij overleden was.. Maar toch vind ik het een sterk verhaal omdat het ook ineens weer net zo snel verdwenen is als het kwam. Weird. Toen ik te horen kreeg dat mijn moeder was overleden kreeg ik accuut enorme buikpijn. Zo erg dat ik dacht dat ik een blindedarmontsteking had. Die bleek ik niet te hebben. Het was de schok, op vakantie in Zuid Frankrijk en totaal niet verwacht dat mijn moeder toen zou sterven. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 3 uur geleden zei nancy: Dus praat ik heel veel tegen jullie, vertel veel, mijn bedenkseltjes, overwegingen, verdrietjes en blijdschappen, mijn verleden of dromen voor nu en de toekomst, mijn meningen en ergernissen, maar dan in stilte. Dat doe ik ook. Ik heb net 11 pagina’s gelezen en wil op verschillende berichten reageren maar heb ook het gevoel dat er geen beginnen aan is. Daarbij heb ik dan ook het idee dat ik niet echt meer iets toevoeg, dus laat ik het maar. @nancy en @lady jane nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 35 minuten geleden zei Jannigje: Toen ik te horen kreeg dat mijn moeder was overleden kreeg ik accuut enorme buikpijn. Zo erg dat ik dacht dat ik een blindedarmontsteking had. Die bleek ik niet te hebben. Het was de schok, op vakantie in Zuid Frankrijk en totaal niet verwacht dat mijn moeder toen zou sterven. Dat kan ik begrijpen. Bij mijn ouders was het niet onverwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Laten ze nou Denemarken - Finland gewoon doorspelen? Geen wonder dat de keeper er dan een doorlaat, die ploeggenoten zijn helemaal van slag, toch zeker? raar hoor, ik zou het geloof ik niet kunnen, maar ja, zo'n stadion vol publiek??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Wij kijken België Rusland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 ik wachtte iop de 2e aflevering van Huss maar zag eerst Ali B en ineens voetbal dan maar weer naar Lupin op Netflix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Mooi, jouw bericht @nancy Delen wat je wilt delen en alles daarnaast in je hoofd en hart bewaren. nancy en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 19 minuten geleden zei spirit: Een zootje midifiles verwijderd van de harddisk van mijn keyboard. Tijd om er wat nieuws in te zetten. Daar wil mijn lief vast wel mee helpen. Heb al wat hele mooie pianobegeleidingen in petto voor hem. Zo heb ik zijn mooie pianospel voor altijd in mijn keyboard Zo blijven wij ook lekker bezig Dat doe je goed @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Begin slaap te krijgen maar kijk het voetballen toch af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 @Lieke7777: jij had vandaag toch een spannende dag? Heb je een goede tijd met jouw sponsor gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 2 uur gewandeld & gekletst met lotgenoten. Was heerlijk Ik meld me droog af voor het dagpact. Lekker douchen en m’n bedje in, morgen strand!!! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 2e serie Lupin gebinged niets voor mij, maar wat een heerlijke serie gelukkig beloven ze een derde wacht ff @VIII ik kom eraan ook op naar het strand!! slaapwel frummers Artemis en VIII reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Slaapwel! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden