Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 juni 2021

Claudius

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei knakker:

@ArtemisTenzij je natuurlijk exact op de hoogte wilt blijven van wat wij allemaal eten.

dank je, het was nog een reactie op vanmorgen, hoeft dus ook niet :) (post van reacher)

Zak chips op de bank en Gimbertje erbij en jij?

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Bor:

Gisteravond heb ik een diclofenac van husband gehad en weg was m'n benauwdheid en hoesten. Ik kon vannacht ook weer liggend slapen en ben niet in paniek wakker geworden. 

Ik vraag me echt nog steeds af of dat allemaal door het overlijden van schoonpa kwam. Ik kon erg goed met de man opschieten en ik heb er verdriet van en ook begonnen m'n klachten binnen enkele uren hij overleden was.. Maar toch vind ik het een sterk verhaal omdat het ook ineens weer net zo snel verdwenen is als het kwam. 

Weird. 

Toen ik te horen kreeg dat mijn moeder was overleden kreeg ik accuut enorme buikpijn. Zo erg dat ik dacht dat ik een blindedarmontsteking had. 
Die bleek ik niet te hebben. 
Het was de schok, op vakantie in Zuid Frankrijk en totaal niet verwacht dat mijn moeder toen zou sterven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei nancy:

Dus praat ik heel veel tegen jullie, vertel veel, mijn bedenkseltjes, overwegingen, verdrietjes en blijdschappen, mijn verleden of dromen voor nu en de toekomst, mijn meningen en ergernissen, maar dan in stilte. 

Dat doe ik ook.

Ik heb net 11 pagina’s gelezen en wil op verschillende berichten reageren maar heb ook het gevoel dat er geen beginnen aan is. Daarbij heb ik dan ook het idee dat ik niet echt meer iets toevoeg, dus laat ik het maar.

@nancy en @lady jane :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Jannigje:

Toen ik te horen kreeg dat mijn moeder was overleden kreeg ik accuut enorme buikpijn. Zo erg dat ik dacht dat ik een blindedarmontsteking had. 
Die bleek ik niet te hebben. 
Het was de schok, op vakantie in Zuid Frankrijk en totaal niet verwacht dat mijn moeder toen zou sterven. 

Dat kan ik begrijpen. Bij mijn ouders was het niet onverwacht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei spirit:

Een zootje midifiles verwijderd van de harddisk van mijn keyboard. Tijd om er wat nieuws in te zetten. Daar wil mijn lief vast wel mee helpen. Heb al wat hele mooie pianobegeleidingen in petto voor hem. Zo heb ik zijn mooie pianospel voor altijd in mijn keyboard :heart:

Zo blijven wij ook lekker bezig :wub:

Dat doe je goed @spirit:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...