Claudius Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 DAGPACT:Claudius karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Ik moet verder zonder alchohol en zonder ... "zelfmedelijden, nooit goed " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Goeiemorgen @Claudius En dat gaat je lukken ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Ook die heb ik in the pocket rapilos en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Goedemorgen allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Goeiemorgen @Boren @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Het zou heel goed kunnen @Bor Hopelijk ben je er nu weer vanaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Net een situatie meegemaakt die ik altijd probeerde te vermijden als ik gedronken had Ga buiten zitten met mijn koffie en hoor de buurvrouw de raam open doen. Normaal vlieg ik dan snel naar binnen of het tuinhuisje in. Want zo geen zin in. Nu hebben we zowaar gezellig een kwartier gekletst. Het nuchtere leven geeft me steeds meer voordelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Ja @Borje kent zeker de uitdrukking ziek van verdriet. Het kan allemaal op je lichaam werken. Gewoon heel veel kabaal maken dan worden ze vanzelf wakker haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Ik heb dat 18 jaar geleden gehad toen de vriend van mijn moeder dood ging Kon er bij mij ook niet in. Ik dacht dat hij elk moment van de dag zo bij mij naar binnen kwam lopen. Heeft heel lang geduurd bij mij en geloof ook niet dat ik ooit zo verdrietig ben geweest, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 goedemorgen @ikkanhet @Bor @niks @Claudius gefeliciteerd @ikkanhet met je 2 weken en @Claudius zelfmedelijden, wat zit er achter. Zelfmedelijden klinkt als een oordeel, je zal er toch een reden voor hebben. Zonder er hier diep op in te gaan. Oordeel niet. Je moet helemaal niets. je mag en je kan zo ik ben wakker, al vanaf 5 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Goeiemorgen @Artemis, Dank je wel Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Maar wel leuk gisteren. Turkije kan niet zeggen dat ze geen goal hebben gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Ja @Bordat is echt heel heftig en heeft ook echt tijd nodig. Die moet je jezelf ook echt gunnen die tijd zodat je bezig kunt zijn met het verwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 En van die vriend van mijn moeder heeft de zoon een paar maanden geleden zelfmoord gepleegd en ook met hem kon ik heel goed overweg. Al werd het contact wel wat minder maar zag hem nog wel als hij op bezoek ging bij mijn moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Ja was echt ziek van verdriet, sterker nog als ik er aan denk kan ik zo weer gaan janken. Het nut is denk ik toch het verwerken op jouw manier, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Hier grijze lucht, weekend dus naar zee, wat heb ik toch een zwaar leven lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Nou @Artemishoe hou je het vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Goedemorgen frummers, Geen zon, lekker koel hier nu, heerlijk. Gisteren heel veel binnen en buiten gedaan, vandaag lekker genieten. Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 DAGPACT:Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 (bewerkt) Door te oefenen, ik zoek de balans, als ik in mijn werk topzware prestaties lever mag ik de rest van de dag nietsdoen en genieten. Het moet in evenwicht blijven anders val ik van mijn paard (metaforisch gesproken) 12 juni 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Ik dacht net "Goh wat raar, ik hoor helemaal geen vogeltjes". HEB IK M'N OORDOPJES NOG IN. Gooooooeie morgen Artemis, niks en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Goeiemorgen @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 Goeiemorgen @bolletje, Dan heb je wel goeie oordopjes bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden