ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Zojuist zei Claudius: Tweede spuit juist gehad Dan ben je daar mooi vanaf, hopelijk ga je er niets van merken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Nou man kan niet lopen. Vriendin die straks zou komen belt net dat ze buikgriep heeft. Change of plans dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Goeiemorgen @Bor Je twijfelt blijkbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Toch maar weer koffie gezet. Gezonde rauwkost gekocht, brood vergeten te kopen. Pyjama gaat voor volgende week zijn, was er nog steeds niet in mijn maat in de winkel. . Straks nog naar de huisarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 De zon schijnt hier al de hele morgen... En het is warm, hartstikke warm. Gras gemaaid, onkruid weggehaald, gestoft, gezogen.... ik druip. Nu eerst een bakje. @nancy, wat fijn dat je langzaam maar zeker weer uit het dal komt. Hoe voel je je verder nu? Knap je al weer wat op? @Bor, hoe is het met jou nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 52 minuten geleden zei Bor: Goedemorgen.. Door die puntjes dacht ik dat er wat aan de hand is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 29 minuten geleden zei Cleo66: Volgens mij had ik al Goedemorgen gezegd ?! Maar anders nogmaals . Kind weggebracht, gesport , gedoucht , geschoren. Nu was strijken en gras knippen Had je een baard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Goeiemorgen @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Goeiemorgen @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Ik was ff op de koffie bij de buurvrouw. Die zat alleen nu. Zoon met vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 1 minuut geleden zei Bor: Nee hoor Claudius. Verder alles prima orde. Thnx Hoe gaat het met u? Blij te horen , goed zo. Het gaat wel, ik moet kleine stapjes in de goede richting zetten en niet teveel in een keer verwachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Dat is niet zo gek @Bor... er zijn als het moet, maar daarna zal jou lijf toch moeten herstellen. En maak je maar niet druk over de 'boodschapjes' die je hebt meegenomen, ik begrijp je wel maar het is totaal overbodig je schuldig te voelen... Knap, heel knap zoals jij je staande hebt gehouden de afgelopen tijd. Probeer nu echt een beetje aan jezelf te denken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Beterschap @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 1 minuut geleden zei spirit: Voor @ikkanhet Ach wat liefff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Sjee zoon op de app. Wat een humeur heeft die wou bijna vragen of die ongesteld moet worden. normaal zou ik me van mijn stuk laten brengen en ergens naar grijpen. Maar mooi niet dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 5 uur geleden zei denise2: Goedemorgen even een vraagje tussendoor. Ik heb pas mijn bloed laten prikken op van alles en nog wat qua alcoholgebruik (lever nieren algeheel bloedbeeld vit B Suiker dat soort dingen). Moet je dat eigenlijk zelf betalen? Eigen risico stond ik nog op 0 euro namelijk. Misschien kom ik als mosterd na de maaltijd (nog niet bijgelezen), maar ik moest wel zelf een deel betalen, ook als het onderzoek door de ha was aangevraagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Oei, als @Yana 5 uur geleden al mosterd na de maaltijd was, ben ik het dubbel vrees ik. lady jane en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 4 uur geleden zei nancy: Ik voel de laatste dagen mijn depressie wegtrekken. Na ruim een jaar somberen en rouwen is er eindelijk licht aan het einde van de tunnel te zien Dat is geweldig nieuws “!!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 3 minuten geleden zei spirit: Ja, echt he @ikkanhet. Heb ik ook met mijn zoon. Nu zou dus morgen mijn jongste kleinkind komen logeren. Hou er al rekening mee, dat het niet doorgaat. Verleden week was ik ook best wel teleurgesteld. Had erop gerekend. Maak er nu geen drama meer van, maar ga gewoon wat anders doen. Ja van je kinderen moet je het maar hebben.zeg ik doei ga wat doen. Komt de vraag zit je aan de zeup? Omdat ik van me af praat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Zojuist zei Bor: Ik heb nog nooit hoeven betalen voor bloedprikken. Gaat volgens mij van eigen risico af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Normaal was dat al een reden om te drinken maar niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Bij mij ging het ook van het eigen risico af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 12 minuten geleden zei Bor: Waarom vragen jullie kinderen je of je drinkt? Ze zijn volwassenen, jullie ook. Of mogen jullie niet drinken van jullie kinderen, sturen ze jullie dan naar jullie kamer? Foei, stoute mama! Ik weet niet. Ik heb veel erger gehoord, wat volwassen kinderen hun "ouder" aan doen. Ik ben nog altijd verbaasd dat die vrouw toen geen aangifte bij de politie ging doen. De rest van het verhaal ga ik hier niet plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Wat een goed nieuws @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 kinderen voelen zich soms tekortgedaan en in ons geval misschien niet eens onterecht? in elk geval zitten er altijd 2 kanten aan als het niet botert hoe langer ik niet drink, hoe meer ik hun kant binnen kan laten. het scheelt ook dat er geen verwijten zijn over en weer. we zijn elk apart, ook samen aan het oogsten van mijn "nieuwe leven". En nu hartproblemen met eventuele consekwenties erbij gehaald werden was het een aangename verrassing hoe liefdevol en practisch ook we dit kunnen bespreken. Ik had er erg tegenop gezien, maar niet nodig ♥ niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden