Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 juni 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

32 minuten geleden zei ikkanhet:

Ik was een tekst aan t plaatsen. Maar mijn rugzak begint te zwaar te worden, ik moet proberen los te laten, zoals @lady janeergens plaatste. Jij weet vast over wat en wie ik het heb. Ik kan blijkbaar zelfs niet om met de woorden "professionele schrijfster" . 

Gelukkig heb ik geen bier in huis . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Claudius:

Ik was een tekst aan t plaatsen. Maar mijn rugzak begint te zwaar te worden, ik moet proberen los te laten, zoals @lady janeergens plaatste. Jij weet vast over wat en wie ik het heb. Ik kan blijkbaar zelfs niet om met de woorden "professionele schrijfster" . 

Gelukkig heb ik geen bier in huis . 

Ja denk het wel te weten. Probeer iets ontspanning te zoeken of iets te kijken. Met bier wordt het er niet beter op. Zet hem op je bent super goed bezig. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niet bijgelezen, net terug van een heel mooi huwelijk en een fantastische dag :sun: Geen moment lastig gehad. Heel de dag mooi en rustig ervaren en veel fijne gesprekken die ik me morgen zonder schaamte allemaal kan herinneren. Ik ben blij & dankbaar dat ik dit zo kon ervaren. Wat een rijkdom dat ik geen drank meer hoef!!

Een droge afmelding dus, welterusten allen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 2 apps van het EK erop wel grappig die fluit bij aanvang wedstrijd, elke goal en ald het is afgelopen.

Strijk ze @Claudiusen probeer je niet te druk te maken.

Ga nog ff het slot van het wylde pad in Friesland kijken.

slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op :moon:

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei ikkanhet:

Ik heb 2 apps van het EK erop wel grappig die fluit bij aanvang wedstrijd, elke goal en ald het is afgelopen.

Strikk ze @Claudiusen probeer je niet te druk te maken.

Ga nog ff het slot van het wylde pad in Friesland kijken.

slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op :moon:

Strijk is gedaan . Is er nog een avondklok? Wandeling met het hondje maken. Niet naar een café hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...