Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 juni 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Vandaag maar eens rustig aan doen
Gisteren een aantal uren op de tuin geweest en 2.5 uur aan het water geven geweest
10.000 stappen gelopen !
Was zo kapot dat ik gisteren om 7.00 bijna in slaap viel op de bank.
Om 9 uur naar bed gegaan en 7.00 weer opgestaan
En nog, voel ik me niet helemaal uitgeslapen :(
Enfin, tweede bakkie maar inschenken
Bewolkt hier trouwens
Jammer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. Hier ook bewolkt. Geeft niet. Nog even bedenken wat ik ga doen. Ik moet van mezelf sowieso een stukje gaan lopen, kijken of dat lukt. 

Ik voel de laatste dagen mijn depressie wegtrekken. Na ruim een jaar somberen en rouwen is er eindelijk licht aan het einde van de tunnel te zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een heerlijk gevoel, een depressie die weg trekt. Mist die optrekt uit je hoofd. Ik heb vaak voorjaarsdepressies gehad. Als alles groen werd en iedereen blij naar buiten ging in fleurige kleding, werd ik somber. In de herfst leefde ik dan pas weer helemaal op. Na de overgang heb ik daar geen last meer van gelukkig, en ook niet van pms. Veel minder schommelingen in mijn humeur. Zo fijn om me stabieler te voelen, en zoveel makkelijker om niet te drinken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb citroenmelisse in de tuin staan. Daar ga ik straks wat van plukken en in een kan water gooien. Goede tip.

In mijn buurt blijven de verbouwingen maar aan de gang. Niks geen fluitende vogels hier. Koptelefoon op en hup aan het werk. Na de lunch lekker zwemmen, iets lekkers kiezen om te eten en luieren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...