Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 juni 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Ik drink tegenwoordig G'woon Clear frisdrank als ik dorst heb. Ik weet niet of dat bij jou in de buurt ook te koop is. Je hebt het in verschillende fruitsmaken. Daar zit praktisch niks in wat kwaad kan en toch vind ik het lekkerder dan gewoon water.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! Nog 1 dag aan de slag en dan vakantie. Gelukkig maar, mijn hoofd snakt naar rust. 
@Claudius: is de thee wel cafeïne vrij? Als je thee neemt waar ook zoethout of venkel in zit, heb je twee vliegen in 1 klap. Zoet en niet jezelf uit de slaap houdend. 
@Bor: lief zijn voor jezelf vandaag. Niets moet, alles mag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Bob:

Ik drink tegenwoordig G'woon Clear frisdrank als ik dorst heb. Ik weet niet of dat bij jou in de buurt ook te koop is. Je hebt het in verschillende fruitsmaken. Daar zit praktisch niks in wat kwaad kan en toch vind ik het lekkerder dan gewoon water.

Zoek ik zo eens op. 

 

4 minuten geleden zei ikkanhet:

@Claudiushet beter maar niet lukken of verbeteren dat slapen van jou hé. Balen. 

Nu was ik eens op tijd in slaap. Maar opgestaan om naar ... , zo nog wat liggen hoor. Ik heb nog enkele uren voor mijn vaccinatie 

 

4 minuten geleden zei Maja:

Goedemorgen allemaal! Nog 1 dag aan de slag en dan vakantie. Gelukkig maar, mijn hoofd snakt naar rust. 
@Claudius: is de thee wel cafeïne vrij? Als je thee neemt waar ook zoethout of venkel in zit, heb je twee vliegen in 1 klap. Zoet en niet jezelf uit de slaap houdend. 

Ik weet dat er cafeïne in thee zit. Zou ik allemaal moeten opzoeken voor ik naar de winkel ga. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Weer een mooie dag in het vooruitzicht. 
Gisteren heb ik de hele dag in de tuin gewerkt, heerlijk maar wel héél héél warm. 
Vandaag nog een paar 'dingetjes' buiten en daarna de boel binnen even aanpakken voor het weekend. 
Maar eerst een bakje
image.png.3696534706f76a30f6fd220f0e8642db.png

 

DAGPACT:
Claudius 
Yvonne 

 

bewerkt door Yvonne
woord vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...