Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 juni 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Zou kunnen hoor Denise, maar lijkt mij niet waarschijnlijk. 
Ik neem aan dat je door jouw huisarts bent doorverwezen? 
Kijk anders jouw polisvoorwaarden even door. 
Ik heb ooit op eigen verzoek mijn bloedgroep laten bepalen... 
Huisarts vond dat niet nodig en gaf aan dat dat dan op eigen kosten moest, prima, dan betaal ik het zelf. 
Maar het ziekenhuis waar ik liet prikken heeft de rekening gewoon naar de verzekering gestuurd en ik heb er nooit meer iets over gehoord. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik neem gestaag toe in gewicht, maar ben blij van zin sinds een paar dagen weer. Dat is meer dan genoeg even. Als de stress even weg is, voel je eigenlijk pas dat ie zo aanwezig was. 

Laatste dag werken. En dan weekend. Fijn. 
 

@Borpas op jezelf.

@ikkanhetwat is er met je man?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bob:

Ik drink tegenwoordig G'woon Clear frisdrank als ik dorst heb. Ik weet niet of dat bij jou in de buurt ook te koop is. Je hebt het in verschillende fruitsmaken. Daar zit praktisch niks in wat kwaad kan en toch vind ik het lekkerder dan gewoon water.

Ik zet water in een kan in de koelkast met een paar takjes munt, citroenmelisse en rozenblaadjes. Kan ook met alleen munt en een paar schijven citroen bijv. Heeeeerlijk subtiel lekker en mooi op tafel. De rozenblaadjes zijn vooral ter decoratie. Alle rozen zijn eetbaar (behalve die uit de winkel of tuincentrum want daar zit gif op).

Misschien voor jou ook een idee? Ik zal in ieder geval vandaag op je proosten met zo'n mooi glas in de hand :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Ik heb vandaag de hele dag een trouwfeest. Ik weet dat er een aantal mensen komen die erg veel alcohol drinken. Dit is de eerste keer dat ik er zo mee geconfronteerd ga worden sinds mijn stoppen. Ik heb totaal geen behoefte om te drinken, daarbij slik ik antabus. Maar ook geen zin om me er chagrijnig te gaan zitten voelen of irriteren aan anderen (kan slecht tegen dronken mensen als ik zelf niet heb gedronken:lol:). 
Ik heb daarom gister opgeschreven hoe ik deze dag aanpak en tegen mijn man uitgesproken: als ik er niks meer aan vind ga ik weg en kom ik je aan het eind wel ophalen. Dat vond hij wel heftig maar ik zet mijn nuchterheid tegenwoordig op de eerste plek en het is jammer als mensen dat niet begrijpen. Dat begreep hij wel. 
Maar goed, ik ga er vanuit dat we gewoon een heerlijke en gezellige dag hebben!! 
Wel, zeker vandaag gezellig bij jullie op het 

DAGPACT:
Claudius 
Yvonne
Reacher

VIII

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Yana:

Leuk! Wat ga je doen vandaag?

Met sinaasappel lijkt me helemaal super lekker.
Denk gewoon lekker thuis. Weg gaan wordt moeilijk met een man die amper kan lopen.
Maar genieten doe ik sowieso dan maar lekker in de tuin met een leesboek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...