nancy Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 5 minuten geleden zei ikkanhet: Ik drink nu deze weet niet wie van jullie die misschien kent, komt uit Duitsland Dat gaat hier in de winkels niet snel te vinden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 4 minuten geleden zei Claudius: Dat gaat hier in de winkels niet snel te vinden zijn. Klopt en deze is ook niet te vergelijken met alcoholvrij uit Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Goedenavond, hoe is het hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Goeieavond @Penny hier goed en met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Aardig, niet top, maar goed te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 (bewerkt) Ben van het stoppen, naar sociaal drinken gegaan. Helaas blijk ik erg sociaal… 10 juni 2021 bewerkt door Penny lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Ken je nog niet, ben je pas weer gestopt met drinken of? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 1 minuut geleden zei Penny: Ben van het stoppen, naar sociaal drinken gegaan. Helaas blijk ik er sociaal… Dat heb ik ook al zo vaak geprobeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Ken je nog niet, ben je pas weer gestopt met drinken of? Volgens mij kennen we elkaar al wel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Zojuist zei Penny: Volgens mij kennen we elkaar al wel toch? Ja begint me iets te dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Ben soms echt slecht in namen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Nou, de vierde fles champagne is open. Sommigen worden een beetje anders, blijft raar om te zien. c drinkt gezellig niet met me mee, dat helpt wel wat. Maar gatver. karin123, nancy, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Zojuist zei Quinn: Nou, de vierde fles champagne is open. Sommigen worden een beetje anders, blijft raar om te zien. c drinkt gezellig niet met me mee, dat helpt wel wat. Maar gatver. Nou top @Quinn je doet het toch maar mooi ff. Ben maar trots op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Ja, gekke avond zo voor je. Niet leuk dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Wat is het meeste “gatver”? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Mis je de verbinding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 3 minuten geleden zei Jannigje: Wat is het meeste “gatver”? Het missen, gewoon dat, heel abstract. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Dat is waar ook, jij houdt van champagne. Fijn dat C ook niet drinkt. Je doet het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 2 minuten geleden zei Bor: Erger me dood hier. Hier of bij jou hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Wat dan, Bor?? Hoe gaat het trouwens met je? Hoe was het afscheid van je schoonvader? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Champagne lust ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Bor, Quinn zit met vrienden een overleden vriend te herdenken. Hier hebben we eerder op de dag over gesproken. Hij zou hier komen als hij even wat steun wilde. Maar hoe gaat het met jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Oh sorry, tegelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 (bewerkt) Dat komt dan nog wel. Straks lekker koese dan maar? Fijn dat je niet de heleboel bij elkaar hebt gehoest. Voor jou. 10 juni 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden