Claudius Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 DAGPACT:Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Goedemorgen @Claudius. Hier een halfbewolkte lucht. De vogels laten zich horen. Gisteren mijn huis verder opgeruimd. Maandag worden foto’s gemaakt voor de verkoop. Spannend. Na lang wikken en wegen toch besloten dit te doen. De zorg voor mijn moeder maakt dat ik alleen maar daar ben, in mijn ouderlijk huis. Later zal ik het huis overnemen. Dus wel een stulpje achter de hand. In dezelfde fijne wijk met bos en duinen op loopafstand. Het enige dat ik zal missen is het zicht op het weiland met koeien als ik de deur uitging en de straat uitkeek. Nu moet ik daarvoor een stukje verder lopen. Lang getwijfeld, nu nog, want het is een grote stap, maar het is goed. En nu hoppa bed uit, douchen en koffie. Mooie dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Goedemorgen frummers, Geen zon, niet erg, stiekem wel fijn zo. En de vogels hebben het hier ook prima naar hun zin.Buiten is het nog lekker koel. Wat een grote stap Maja. Begrijpelijk en ook verstandig (denk ik). Maar jeetje wat een grote stap, wat moet zo'n besluit moeilijk zijn.... Hm, vergeet ik nog bijna een bakje neer te zetten. Quinn, Lieke7777 en Maja reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Geen koffie vandaag, maar een glas cola ( net als @Lieke7777). Daar heb ik nu zin in. Dankjewel @Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 (bewerkt) Goeiemorgen @Claudius, @Maja, @Etty en @Yvonne Heel veel succes met deze toch grote stap @Maja 6 juni 2021 bewerkt door ikkanhet Tatum en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 (bewerkt) Haha @Maja hier net ook een glas cola light gedronken .. En wow een grote stap je huis verkopen . Goedemorgen . 6 juni 2021 bewerkt door Lieke7777 Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 DAGPACT:Claudius ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 En goeiemorgen @Lieke7777natuurlijk. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 DAGPACT:Claudius ikkanhet Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Vluchten kan niet meer, ben ingesloten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 DAGPACT:Claudius ikkanhet Yvonne Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Goeiemorgen @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 26 minuten geleden zei ikkanhet: Vluchten kan niet meer, ben ingesloten Mwuahaha *lacht kwaadaardig en ook gemeen* Jij gaat nergens meer heen vandaag! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Goodmorning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Goedemorgen. Zon alom. Ik lig nog in de slaapzak. Ga eruit. kijken of ik durf te zwemmen zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Goeiemorgen @Lika veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 goeie morgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Goeiemorgen frummers 2e prik halen zo en daarna als beloning strand @Maja Maja en bolletje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Goeiemorgen @bolletjehave a nice Day. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 44 minuten geleden zei Reacher: DAGPACT:Claudius ikkanhet Yvonne Reacher Jane zó, die zit ook vast Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Goeiemorgen @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 gauw ontbijten, voor ik weer eens moet haasten. mooie dag frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Goeiemorgen @jopieNice picture. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 (bewerkt) . 6 juni 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden