Lonster Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Wat ik net toch weer las in de krant. Voor straf geen alcohol drinken 4 jaar. Zouden ze dat controleren? De ex-maffioso komt volgens de Italiaanse politie na 25 jaar vrij omdat hij heeft meegewerkt aan verder onderzoek naar de maffia. Brusca moet zich wel op afgesproken tijden melden bij de politie en reclassering en mag vier jaar lang geen alcohol drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 @rapilos hoe doe jij dat, onkruid verwijderen uit je tuin? Gewoon schoffelen? Ik ben er gisteren met opgewekte tegenzin aan gestart. Ik had een heel stuk onkruidvrij, daar wilde ik een nieuwe plant. Maar dat stuk is nu weer bezaaid met kleine uitschieters fluitekruid en akkerwinde. Eerder had ik ook teunisbloemen. Dat liet ik lekker groeien op dat stuk, maar nu moet het weg. het lijkt wel een eindeloos werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Ja @Lonster, In deze tijd is het ook een eindeloos werk, dat onkruid wieden In de meeste gevallen, ga ik op een kniekussentje zitten en haal alles er met de hand uit Wel met behulp van een tuinschepje, waarbij ik eerst het onkruid los woel Hier ben ik inderdaad ook uren mee bezig Als het onkruid nog heel klein is, kan je het beste schoffelen, en dan het liefst met zonnig weer, zodat het onkruid meteen verdroogt Succes ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Thanks rapilos. Voor de regentijd heb ik dat ook zo gedaan, met wortel en al. Als de grond kurkdroog is gaat het makkelijker. Dat schoffelen ga ik vanmiddag doen, met de kleine uitschieters. Kwestie van volharding dus. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Vindt het nu al veel te heet dat gaat wat worden. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 37 minuten geleden zei lady jane: goeiemorgen frummers, wat boffen we met dit weer. @Claudius ; https://forum.verslavingdebaas.nl/topic/9436-selincro/ Er is een klein draadje al, en eerder ook. via google lees je van alles over bijwerkingen, werkingen enzo. Bijwerkingen heb ik er duidelijk van. Dus gewoon stoppen met alchohol en dit middel te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 dat kan iemand van hier niet zo maar adviseren dat moet je overleggen met degene die het je voorschrijft en als je een 2nd opinion wilt, dan is hier een afdeling; vraag het de hulpverlener. Tactus heeft ook verslavingsartsen die dat misschien kunnen weten. Maar jouw behandelaar kent jou en jouw verhaal, dus die als eerste lijkt mij. @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 brood smeren en naar het strand! mooie dag voor zover haalbaar frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 15 minuten geleden zei lady jane: brood smeren en naar het strand! mooie dag voor zover haalbaar frummers. Veel plezier lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Gaby in brand gestoken en overschot begraven. Opgeruimd staat netjes. Bob, rapilos, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Haal géén dag zonder een dutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 (bewerkt) Vandaag meegewerkt een ochtend vond het een leuke ervaring , welkom gevoel diverse collega s . Mooie nieuwe ruime afdeling . Echter kunnen ze mijn diensten niet garanderen met 20 uur per week te verdelen over 3 om 2. Ik werk nu 1 week 16 uur en andere week 24 uur ( 8 uur diensten) Mijn kleine contract willen ze liever om kunnen roosteren in halve diensten van 4 uur dus meerdere dagen een ochtend of avond inzetbaar . Dat wil ik niet dan heb ik maar zo 4 of 5 diensten achter elkaar van 4 uren . Ze zijn nog in overleg hierover of ik toch hele diensten van 8 uur kan krijgen aangezien ik werk privé balans moet hebben in verband met mijn lichaam . Moet zeggen dat ik hier eigenlijk van terug gedeinst lijk want al zal ik het krijgen ik weet hoe er in de praktijk mee om wordt gegaan op den duur en die fight wil ik niet elke keer voeren . Ik wacht nog even af ik krijg hier nog telefoon over . 1 juni 2021 bewerkt door Lieke7777 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Sterkte @Lieke7777 ik hoop dat jullie samen een evenwicht kunnen vinden hierin zodat het voor beide partijen haalbaar is! Ik duim voor je mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 (bewerkt) Gaat hem niet worden helaas ben net gebeld , ze vinden mij een leuke meid zal goed in team passen dat is het niet maar de uren kan niet zo gedeeld worden in hele diensten . Mochten ze hier in toekomst op terug komen dan denken ze aan mij. 1 juni 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 goedemiddag DAGPACT:BillyReacherYvonne ikkanhet Spirit Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 26 minuten geleden zei Lieke7777: Gaat hem niet worden helaas ben net gebeld , ze vinden mij een leuke meid zal goed in team passen dat is het niet maar de uren kan niet zo gedeeld worden in hele diensten . Mochten ze hier in toekomst op terug komen dan denken ze aan mij. Jammer @Lieke7777 , maar heel goed dat je je grenzen bewaakt. Dat is ook zorgen voor jezelf! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 (bewerkt) Het kost mij wel een tosti , 7 koekjes en 2 handen vol met chips hoezo compensatie coping gedrag . Dank @Maja Misschien moet ik dit zo maar gaan zien. 1 juni 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Sorry @Bor DAGPACT: BillyReacherYvonne ikkanhet Spirit Bor Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: Nou misschien zijn ze eten aan het bestellen. Zo deed ik dat ook vorig jaar, bestellen en betalen via je mobiel en dan komen ze het brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Zeker jammer Lieke, het klonk zo mooi. Net weer gezwommen, heerlijk wat word ik daar blij van. Meteen daarna boodschappen doen is misschien niet zo slim, maar de pizza was heerlijk Moet vanavond tot laat overleggen, dus avondmaal is al binnen. Nu een 0,0 biertje en hup, weer aan de arbeid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Zo, is het alweer Juni! Toch heb ik het gevoel dat de weergoden mij zowat twee maanden zomer ‘afgepakt’ hebben. Heerlijk dit weer. Ik krijg er zoveel energie van, maar ook weer niet. Gisteren in slaap gevallen in de zon. Gelukkig niet mijn gezicht verbrand aan één kant, daar was ik wel een beetje bang voor nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Cola in de aanslag. Bananenplanten in de potten. Katten luierend tussen het mos en de kattenkruid. #klaarvoordezomermaaralweertoeaandewinter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Als ik mijn medische lijst bekijk ben ik toch maar een dom mens. Leververvetting Darmen RLS DVN krampen Nachtmerries Allergieën Hartslag Schildklier Brandpijn Constant moe Altijd verkouden Vitamine B12 injectie Kan niet meer huilen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden