lady jane Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 maar 5 juni mogen de reataurants weer open dus idd je bent te vroeg Raps. jammer van het weer rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 room service is opdienen Quinn ik had ooit een B&B en als ik een mandje naar binnen schoof werd het niet nelast als ik de tafel dek en opdien wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Ja, maar als een hotel het eten voor de deur aflevert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 geweldig beachen in Sochi via youtube nu, heren Rusl.-Noorwegen, spannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 55 minuten geleden zei lady jane: sorry Bor, ik heb Vocatus idd serieus genomen Provocatus nu dan zeker Dit vind ik niet leuk. Ik heb intensief contact gehad via app met Bor en we waren allebei bereid om een nieuw forum te beginnen. Sterker nog,..ik had de url al gereserveerd. We wilden een forum beginnen voor een iets jonger publiek en met andere forum regels Nu lijk ik een idioot (wat, ik moet eerlijk bekennen, wel de common demeanor is haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Dat kon ik toch niet weten joh als je iets meldt dan geloof ik dat gewoon je kunt ook een melding herroepen, toch? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 2 minuten geleden zei lady jane: Dat kon ik toch niet weten joh als je iets meldt dan geloof ik dat gewoon je kunt ook een melding herroepen, toch? haha laat hangen laat hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 18 minuten geleden zei lady jane: dan heet het geen afhalen meer, en volgens de coronaregels mag het alleen zo, of op het terras Ons brachten ze het warme eten tot de hotel deur. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Welkom back @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 8 minuten geleden zei ikkanhet: Ons brachten ze het warme eten tot de hotel deur. Ja, het lijkt mij dat dat moet kunnen. Niet binnen opdienen, maar voor de deur afleveren. Een pizza mag je tenslotte ook laten bezorgen. Maar goed we hebben toch niets te doen, dus gaan we vanavond gewoon ons diner ophalen, en morgen ons ontbijt. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Zojuist zei knakker: Hey @Vocatusook weer terug. Welkom kerel. Zijn jullie hier ook als een soort welkomscomité voor @Smaragd? Die komt ook bijna weer terug uit de gevangenis toch? 2 minuten geleden zei knakker: Hey @Vocatusook weer terug. Welkom kerel. Zijn jullie hier ook als een soort welkomscomité voor @Smaragd? Die komt ook bijna weer terug uit de gevangenis toch? Als het goed is morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Aardappelen, andijvie en hamburger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Ik laat me verrassen. Toch geen honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Ik heb kabeljauw besteld op de huid gebakken. Wel ja, doe maar duur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 1 minuut geleden zei nancy: Aardappelen, andijvie en hamburger. Maar dit zou ik net zo lekker vinden hoor. Zalig, Hollandse kost nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Vis hoort in het water. Feit. Ik hoor net dat het pizza wordt. Woehoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Ik geef even door dat we stante pede naar Italië vliegen. Of de pizza vervangen door Brinta, ook een optie. Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Borreke, je maakt me blij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Hiet staat nog een prutje parelgort met groenten en spekjes klaar om opgewarmd te worden, alleen zijn de kleine bolletjes 3 x zo groot geworden als van de week. Zeker toen te kort gekookt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Net als @nancy @Bor: ik liep buiten aan je te denken en wilde vragen of je nog mee leest en zagen dat ik je mis. En daar ben je weer!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Wij aten ook een pizza! @Lieke7777heftig gesprek dus… knap dat je het hebt gedaan. Ik begrijp uit je verhaal meer voor de kinderen om het contact te herstellen dan voor jezelf? Goed hoor, om hun belangen voor die voor die van jezelf te zetten Ik meld me alvast af voor het dagpact, niet gedronken en ga zo naar een meeting. Fijne avond allen!! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) Morgen komen ze van de woningbouw “iets” doen, dus ik dacht ik ga de informatie maar eens lezen. Moeten ze verdorie overal zijn en leidingen, splitters, ventilatieroosters en weet ik wat vervangen en/of aanbrengen. Heb ik voor het eerst in mijn leven bijna alle snoeren níet ik zicht! Weggewerkt achter de plinten. En nu moet door het hele huis blijkbaar van alles gelegd worden. Bah. Dit helpt ook niet voor het gevoel van welbevinden. 26 mei 2021 bewerkt door Jannigje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 @spirit Hoe is het nu toch met je nieuwe lover ?? Of is dat alweer over ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 hier een drukkendst gehad. ik meld me droog(en rookvrij) af van het dagpact. Fijne avond .... nancy, Lieke7777, haddock en 3 anderen reageerden hierop 5 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 @Zbb Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden