Spring naar bijdragen

Zondag 23 mei 2021


Aanbevolen berichten

Goeie morgen,

nieuwe dag, nieuwe kansen.

ik zie net dat België zo weinig volksstemmen heeft gekregen...dat zal nogal tegenslagen voor die Alex, hij vond zich in eerste instantie nogal te goed voor het songfestival...

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Kobalt:

Goedemorgen allemaal ik heb geen songfestival gekeken maar wel het draatje gevolgd zo toch wat mee gekregen . Maar hoeveel punten hebben wij nog gehad ?:blush:

Ik heb het zelf al opgezocht , vind het nog meevallen hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie smorgens ,

Nou weet ik nog niet wie er gewonnen heeft, maar hoop niet dat het Italië is. Frankrijk vond ik erg mooi.

Zou het nou vandaag een beetje beter weer worden? anders maar eens heel boos worden en een flink gesprek hebben met O.L.H. Flauwe kul. Hij moet z'n werk maar weer eens goed doen.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei bolletje:

Zou het nou vandaag een beetje beter weer worden? anders maar eens heel boos worden en een flink gesprek hebben met O.L.H. Flauwe kul. Hij moet z'n werk maar weer eens goed doen

Het weerbericht van het NOS journaal geeft al enige dagen relatief heel behoorlijke voorspellingen aan voor deze zondag. Vanaf maandag wordt het weer een aantal dagen wisselvalliger, dus maak er maar gebruik van vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga stoppen met het forum voor vandaag. Duik m'n bed in en eet helemaal niets. Kan alleen nog maar huilen. Ben ook kwaad. Heb de hondjes de hoek in geduwd, de kat per ongeluk op haar staart getrapt en blijven staan. EN KIJK NOOIT MEER NAAR DAT BOUTFESTIVAL.:wacko::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las hier onlangs iemand die zo blij was een koekoek te horen, ik durfde niet zo goed te reageren want snap ook wel dat dit verheugend kan zijn maar eerlijk? Er zit er bij ons id buurt eentje en my God ik kan je verzekeren na een paar weken/ maanden wordt dat echt wel irritant soms...dat beest gaat echt maar door hele dagen en vanaf het eerste ochtendgloren...

zo, blij dat ik dat ook even kwijt kon...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Beetje laat, maar was hier al een hele poos aan het rommelen... 
Wat een heerlijke zon scheen er toen ik opstond, jammergenoeg hebben de wolken het al weer overgenomen.
Ik vond het songfestival ook leuk dit keer. 
Mooie effecten, soms leuke liedjes, soms hilarisch, soms mooi en soms ronduit slecht. 
Kortom: voor ieder wat wils ;) 
Reacher, heel goed dat je de prik gaat halen, en tuurlijk mag je er bang voor zijn (hoewel dat volgens mij helemaal niet nodig is hoor). 
En oh ja, koffie... 
image.png.3696534706f76a30f6fd220f0e8642db.png
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...