Yvonne Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Ja klopt @Yvonne @Reacherstaat er niet bij Jeetje, helemaal niet gezien ReacherYvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 lekker @Yvonne en goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 kan gebeuren @Yvonne ReacherYvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Morning! Gek hoor zo'n vaccin, alles doet me zeer, koppijn, misselijk. Dikke paracetamol erin dan maar en dan boodschappen doen voor onszelf en voor de bejaarde buren, dat worden twee karren met een kop d'r op. Eerst was de buurvrouw heel kritisch op wat ik kocht, het moest precies het juiste merk boter zijn enzo maar dat heb ik haar afgeleerd, ik heb niet zo'n zin om naar drie supermarkten te gaan. nancy en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Ai, niet prettig dus Yana. Welk vaccin heb jij gekregen? En wat een gedoe als je zo 'precies' boodschappen moet doen, wat een uitgezoek, heel goed dat je daar wat in bent gaan sturen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 De peren zijn nog niet rijp . Het zijn trouwens gewoon Franse (of misschien Nederlandse) peren @bumperjim die zijn vorig najaar geplukt en worden bewaard in koelcellen dat gaat meestal wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Nou, dat duurt inderdaad dan wel heeeeeeel lang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Ik heb Pfizer gekregen @Yvonne, ik hoor alleen van mensen dat ze een zere arm krijgen, maar ik heb het hele pakketje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 8 minuten geleden zei Yana: Morning! Gek hoor zo'n vaccin, alles doet me zeer, koppijn, misselijk. Goedemorgen en vervelend dit. Ik was er ook goed beroerd van, heb eerste gehad. Astra Zenica. 1 week grieperig. Wel gewerkt. 2e week ook niet lekker, maar alles beter dan Covid. beterschap yana Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Yana: Ik heb Pfizer gekregen @Yvonne, ik hoor alleen van mensen dat ze een zere arm krijgen, maar ik heb het hele pakketje. Ik had ook een zere arm en de eerste avond moe, half 9'naar bed. Nu gaat ie weer goed. Alles beter dan covid en mondkapjes tot het eind van je levensdagen idd. 20 mei 2021 bewerkt door bumperjim Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Morninkjes. Ai niet fijn @Yana hoop dat het snel over gaat. @niks ben ook trots op jou, niet niks wat je hebt gepresteerd Ik ben een dagje vrij en ga ook heerlijk in de tuin werken en vanmiddag koffie met een vriendin. Maar eerst nog een bakkie koffie. En een paar wasjes draaien. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Idd volslagen idioot @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 17 minuten geleden zei Yana: Morning! Gek hoor zo'n vaccin, alles doet me zeer, koppijn, misselijk. Dikke paracetamol erin dan maar en dan boodschappen doen voor onszelf en voor de bejaarde buren, dat worden twee karren met een kop d'r op. Eerst was de buurvrouw heel kritisch op wat ik kocht, het moest precies het juiste merk boter zijn enzo maar dat heb ik haar afgeleerd, ik heb niet zo'n zin om naar drie supermarkten te gaan. Whahaha fransen zeker Ik heb er ook zo 1 in huis. 25 meter kaas in de supermarkt en dan mer het vingertje het hele rayon langs: die moet het zijn en geen enkele andere. En als er dan nog verschillende houdbaarheids data zjjn dan kan je ook die nog kiezen, of eventueel stiekem openmaken en even in knijpen hoe rijp hij is Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 ach ja en anderen hebben dat weer met thee he goeiemorgen frummers, het mist hier, dat betekent straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Bumperjim begrijpt me lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Jeetje @Yana, dat hoor je toch niet vaak van Pfizer. Ik heb de eerste van Pfizer gehad, Kees allebei inmiddels en beiden kwam het niet verder dan een gevoelige arm even. Mijn dochter heeft Astrazeneca gekregen en is er 24 uur hartstikke ziek van geweest met hoge koorts, toen was het klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Die supermarkten hier, daar past AHxl 20 keer in, en ik loop met een stok hè, heb medelij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pedro Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 ReacherYvonne ikkanhet Pedro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pedro Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 (bewerkt) ja sielug ben je hoor @Yana, zo uit de natuur geplukt en dan zo'n winkeldorp in, vreselijk! Toen ik ooit in New York aankwam ook zo'n cultuurshock meegemaakt bij de eerste keer boodschappen doen daar. We waren samen en op de fiets dus konden amper wat inkopen, want meesjouwen he, zo'n idioot grote pot pindakaas. En van alles wel 20. Zelf bonbons scheppen, dat hadden we nog nooit meegemaakt. Maar toen we eindelijk bij de kassa afdeling aankwamen was dat zakje leeg, dus dat was eens en nooit meer. 20 mei 2021 bewerkt door lady jane Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Ha, die @Pedrowelkom! En op het dagpact zie ik, samen staan we hier sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 15 minuten geleden zei Yana: Ha, die @Pedrowelkom! En op het dagpact zie ik, samen staan we hier sterk. dan doe ik vandaag ook mee Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 26 minuten geleden zei Cleo66: en ze zou ook nooit gaan samenwonen met een man die gevaccineerd was Huh? Was ze bang dat het vaccin besmettelijk was? bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 (bewerkt) ReacherYvonne ikkanhet Pedro Artemis 20 mei 2021 bewerkt door Artemis opmaak, maar krijg het niet zoals ik wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden