Spring naar bijdragen

Zondag 16 mei 2021


niks

Aanbevolen berichten

Gisteravond gemediteerd en (mantra's) gezongen met een lifestream op Facebook, Instagram enz. Duizenden meezingers en meemediteerders van overal vandaan: Rusland, Israël, Costa Rica, India, Nederland........ Mensen die het moeilijk hebben vanwege oorlog, covid of het heengaan van een geliefde worden speciaal meegenomen in de harten van de deelnemers. Zo lief allemaal en mooi dat internet ook op die manier gebruikt kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat m niet worden Yvonne, we reizen beiden naar Utrecht
en zus haalt altijd een dag uit een dag, ik ben de luie tak;)
en het wordt butweer dus ben bang dat we in Hoog Catherijne
eindigen, of all places.  Vanavond werken en dan vroeg naar bed.
Heel af en toe komt zoiets voor. Misschien de kombi van een
oorlogsboek in bed lezen en een crematie op 1 dag niet best voor me.
komt goed, ik haal het wel in weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Yvonne:

Yana, hoe is het met jouw afgebroken kies??? 

Die is niet meer aangegroeid helaas. Niet veel last van dus als ik twee keer gevaccineerd ben ga ik weleens een kaakchirurg opzoeken en daarna kijken welke mogelijkheden er zijn om dat gat op te vullen. Gedoe wel hoor dat oud worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Reacher:

Slechte nachtrust, tand begint behoorlijk pijn te doen. Dat zou juist minder moeten worden.

Oei, overheen gelezen dus. 
Ik wist niet dat je een wortelkanaalbehandeling hebt gehad... 
Hoop van harte dat het snel beter wordt.. ik heb er overigens nooit langer dan een dikke dag napijn aan gehad.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik ben zo verdrietig steeds,  het gaat niet zo goed.  Ik voel me alleen. Ook niet drinken lukt niet altijd, en ik weet dat ik me daardoor nog slechter voel.  

Daarom vandaag op het dagpact, afspraak met mezelf.  En ik ga maar in mijn boekenlijst zoeken of ik een boek kan herlezen,  dat vond ik eerder wel inspirerend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Reacher:

Ik heb een ontsteking aan de wortel van mijn voortand. Die tand is al dood, Heeft al 1000 jaar geleden een zenuwbehandeling gehad.  

Ai, ook een heel bekend verschijnsel. 
Bij mij helpt het dan echt om een stukje rauwe ui tussen kaak en lip ter hoogte van de tand te proppen en het daar een poos laten zitten... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei IJsvogel:

Nee, ik ben zo verdrietig steeds,  het gaat niet zo goed.  Ik voel me alleen. Ook niet drinken lukt niet altijd, en ik weet dat ik me daardoor nog slechter voel.  

Daarom vandaag op het dagpact, afspraak met mezelf.  En ik ga maar in mijn boekenlijst zoeken of ik een boek kan herlezen,  dat vond ik eerder wel inspirerend.

En misschien hier buurten vandaag? Om minder alleen te zijn? :heart: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...