Bob Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 2 minuten geleden zei nancy: Pffff...moet dat nou, Bob Ja, ik vond echt dat dat moest. Hij wenst iemand geluk en zegt iets onduidelijks over negeren. Dan schrik ik echt van de reactie "wat ben jij toch vervelend". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 3 minuten geleden zei Bob: Ja, ik vond echt dat dat moest. Hij wenst iemand geluk en zegt iets onduidelijks over negeren. Dan schrik ik echt van de reactie "wat ben jij toch vervelend". Wie weet hoe het op Lieke is overgekomen...daar ga jij toch niet over? Of je dan schrikt of niet, misschien deed Lieke dat ook wel, jij vindt blijkbaar dat jij je mening wél mag ventileren, maar iemand anders niet. Hou het bij jezelf, Bob. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 (bewerkt) # morgen hopelijk ook weer mooi weer! 13 mei 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Statice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Zojuist zei nancy: Wie weet hoe het op Lieke is overgekomen...daar ga jij toch niet over? Of je dan schrikt of niet, misschien deed Lieke dat ook wel, jij vindt blijkbaar dat jij je mening wél mag ventileren, maar iemand anders niet. Hou het bij jezelf, Bob. Bij mij kwam het echt over van als je mij niet eerlijk vind dan negeer mij maar . Echt ik hele verhalen geschreven naar renaldo mijzelf als voorbeeld genoemd in de dingen die ik moeilijk vind die ik soms herken bij hem maar kreeg er never nooit een echte respons op . Ik kan het dan even niet opbrengen om als hij zoiets schrijft te negeren want ook al was het niet persoonlijk gericht naar mij ik heb hem nooit genegeerd omdat ik hem niet eerlijk zal vinden .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 2 minuten geleden zei nancy: jij vindt blijkbaar dat jij je mening wél mag ventileren, maar iemand anders niet Absoluut niet. Maar zo'n negatieve uiting puur op gevoel, zonder te zeggen waarom, dat vind ik onbehoorlijk. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Statice Nou de bitterballen niet gehad, honderden mensen op de terrassen weer en de rij richting ingang ook tientallen mensen lang. Gelukkig met heel mooi weer naar huis kunnen fietsen, korte mouwen, heerlijk! En de buren hadden net mini magnumpjes gekocht, dus ik kreeg er een als troost. En nu giet het vreselijk weer, maar ik heb gewokte spinazie, actyfrieten en geknipt braadworstje meegewokt met de spin. en ui. Life is good nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Nu begrijp ik het beter @Lieke7777. Bedankt voor de uitleg. Zullen we er nu mee ophouden? Het hoeft ook niet de hele avond door te gaan. Lieke7777 en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ik moet weg maar gluurde hier nog even om het hoekje en moet even inloggen en laten weten: @Statice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 (bewerkt) 21 minuten geleden zei Bob: Absoluut niet. Maar zo'n negatieve uiting puur op gevoel, zonder te zeggen waarom, dat vind ik onbehoorlijk. Had dan een vraag gesteld aan Lieke hierover. Nu ben jij ook een oordelende. En zelfs een ver- oordelende. 13 mei 2021 bewerkt door nancy Geen bewerking, Bob heeft het al opgelost, dus deze posting leest nu als mosterd na de maaltijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 7 uur geleden zei Lieke7777: Deze heb ik .. ik ook Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Bob: Nu begrijp ik het beter @Lieke7777. Bedankt voor de uitleg. Zullen we er nu mee ophouden? Het hoeft ook niet de hele avond door te gaan. En gelezen. Dit dus. Mooi, Bob. 13 mei 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Sterkte @Statice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ach, ik zou hier nu n heel betoog neer kunnen pennen, nee, typen, over vossen die de passie preken. Ik hou t maar op slakken en zout. Bob, ik vond m ook snerend, dus snap je volkomen. Maar ook weer: Bammies quote: sit back etc. Bob en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 56 minuten geleden zei Statice: Ik had hier zo niet binnen moeten vallen. Spijt me. sterkte, moeilijke dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 (bewerkt) We eten broccolisoep, vegaschijf en enorme bak groente 13 mei 2021 bewerkt door Artemis typefouten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Netflix tip, The Young Pope, al tijdje terug gezien maar werkt nog lang na, doordenker deze serie. Het vervolg is deel 2: The two popes. https://www.netflix.com/nl/title/80095710 trailer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Pff heel deprimerend bericht dit, maar moet het ergens kwijt. ik zit sinds maandag aan de antidepressiva, maar man man het lijkt wel of mijn klachten verergeren. Ik blijf maar piekeren zo erg dat ik het soms gewoon even niet zie zitten zo erg beheersen die gedachtes. ( ik drink overigens verder geen druppel ) ik weet gewoon even niet wat ik met mezelf aanmoet. Heb vandaag ook praktisch de hele dag geslapen. Ben dan nu beneden om te eten en te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ha @Fabienne1985 wat ik mij heb laten vertellen met start anti depressiva dat juist in het begin de klachten kunnen verergeren en dat het zeker even een periode nodig heeft voordat je merkt dat er verbetering in je gesteldheid ontstaat. Het is vervelend maar eigenlijk normaal , door de zure appel doorbijten meer kan je niet doen. Goed van je dat je geen alcohol genomen hebt. Rustig aan en neem je rust als je dat nodig hebt. Sterkte het wordt echt beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 7 minuten geleden zei Artax: @Fabienne1985 Ik hoop voor je dat je niet alleen bent en dat je je snel beter gaat voelen. Ben helaas wel alleen, mijn kinderen zijn bij mijn ex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 (bewerkt) misschien verduidelijkt dit voor je ? @Fabienne1985 Het geneesmiddel werkt niet, mijn klachten worden niet minder, en ik heb wel last van bijwerkingen. Wat nu? Direct na de start van een antidepressivum is het mogelijk dat u last krijgt van bijwerkingen, terwijl u nog geen verbetering van uw klachten ervaart. Misschien voelt u zich door de bijwerkingen nog slechter dan voor de start met het geneesmiddel. Bedenk dan dat het gemiddeld twee weken, maar soms wel vier tot zes weken, kan duren voor u een positief effect van het geneesmiddel merkt. Van een aantal bijwerkingen zult u vooral in het begin last hebben, waarna deze minder worden of overgaan. Dit geldt bijvoorbeeld voor misselijkheid en sufheid. Het is begrijpelijk dat u vanwege de bijwerkingen overweegt te stoppen met uw antidepressivum. Toch kan het de moeite waard zijn om proberen door te gaan met een (ander) antidepressivum. U geeft zo de antidepressiva de kans u te helpen van uw depressieve of angstige gevoelens af te komen. Soms kan het ook helpen het tijdstip van inname te veranderen. Wanneer u last heeft van slapeloosheid kunt u proberen uw antidepressivum ‘s morgens in te nemen. Wanneer u last heeft van slaperigheid probeer dan uw antidepressivum voor het slapengaan in te nemen. 13 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Zojuist zei spirit: @Fabienne1985dit gaat over. Geef het de kans. AD werkt niet direct. Pas over een paar weken kan je er iets van merken. Even door de zure appel heen bijten. Ja ik lees het idd op internet. Alleen die deprimerende gedachtes zijn zo zwaar. Dat ik gedachtes heb nou laat het allemaal maar zitten. Terwijl ik zoveel heb om voor te leven mijn kinderen, heb een goed leven, waarom zou ik überhaupt me zo moeten voelen. Maar toch gebeurd het, en vervolgens pieker ik daar weer over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 11 minuten geleden zei Fabienne1985: ik zit sinds maandag aan de antidepressiva, maar man man het lijkt wel of mijn klachten verergeren. Ik blijf maar piekeren zo erg dat ik het soms gewoon even niet zie zitten zo erg beheersen die gedachtes. In het begin kan het zeker gebeuren dat de klachten verergeren, dat vind ik zelf ook erg moeilijk. Want het valt niet mee om dan vol te houden. Toch is dat het enige wat je kunt doen als je wilt weten of ze gaan helpen. Sterkte hoor! Ik hoop voor je dat ze snel aanslaan en dat de bijwerkingen verdwijnen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 3 minuten geleden zei Lieke7777: misschien verduidelijkt dit voor je ? @Fabienne1985 Het geneesmiddel werkt niet, mijn klachten worden niet minder, en ik heb wel last van bijwerkingen. Wat nu? Direct na de start van een antidepressivum is het mogelijk dat u last krijgt van bijwerkingen, terwijl u nog geen verbetering van uw klachten ervaart. Misschien voelt u zich door de bijwerkingen nog slechter dan voor de start met het geneesmiddel. Bedenk dan dat het gemiddeld twee weken, maar soms wel vier tot zes weken, kan duren voor u een positief effect van het geneesmiddel merkt. Van een aantal bijwerkingen zult u vooral in het begin last hebben, waarna deze minder worden of overgaan. Dit geldt bijvoorbeeld voor misselijkheid en sufheid. Het is begrijpelijk dat u vanwege de bijwerkingen overweegt te stoppen met uw antidepressivum. Toch kan het de moeite waard zijn om proberen door te gaan met een (ander) antidepressivum. U geeft zo de antidepressiva de kans u te helpen van uw depressieve of angstige gevoelens af te komen. Soms kan het ook helpen het tijdstip van inname te veranderen. Wanneer u last heeft van slapeloosheid kunt u proberen uw antidepressivum ‘s morgens in te nemen. Wanneer u last heeft van slaperigheid probeer dan uw antidepressivum voor het slapengaan in te nemen. Dit had ik idd ook gelezen. Ik slik het nu in de avond, omdat ik overdag steeds in slaap viel. Nou ja vandaag heb ik me er aan toe gegeven en ben gaan slapen, alleen heb ik dan steeds nachtmerries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden