haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Vocatus is dus niet weg, heeft in elk geval zn account niet laten verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Rus an, Nance, je kunt er toch niets aan doen behalve erachteraan bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 2 minuten geleden zei nancy: Sorry, ik heb niks bijgelezen, ik zit te huilen hier. Nog steeds niet gebeld door cardioloog. Afspraak om kwart over 9. Natuurlijk achteraan gebeld. Wachten gewoon. Hebben die mensen eigenlijk wel in de gaten wat het met je doet?? Ook een bloemetje Hebben ze vast wel in de gaten maar die lopen waarschijnlijk ook de hele tijd keihard achter de feiten aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Och slopende @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 @Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 En Nancy ook een . Ze hebben vast een goede reden, onderbezetting en veels te druk. Maar zomaar een lange dag wachten is slopend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 10 minuten geleden zei Musashi: Dus om kort samen te vatten: Bor en Renaldo/ in zichzelf/ bijhorende topics zijn meteen weg...en vocatus/pubquiz blijven maar staan...dat is toch wel heel raar niet? Of zie ik iets over het hoofd? Vocatus heeft in al zijn drukte waarschijnlijk vergeten om daadwerkelijk een berichtje aan de moderator te sturen.... Lieke7777 en Musashi reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 (bewerkt) Wat ontzettend vervelend @nancy. Slopend dat wachten Hoop dat ze je morgen bellen. @bolletje sterkte @Lieke7777 knuffel. 12 mei 2021 bewerkt door Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ik ga eten maken . Snitsel geb aard en bloemkool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Wat is nou weer n snitselgebaard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 komt goed Lieke hopelijk ziet je wereldje er morgen weer iets lichter uit. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 (bewerkt) gebraad oh nee, gebakken aardappelen ga ik ook maken nu, lekker 12 mei 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ik daggal, wat hep die nou gebaard Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 (bewerkt) Zo hee, wat gaat het hier in een razend tempo ik durf bijna niet in te voegen! Goedemiddag lieven mensen, ik heb nu 4 dagen vrij en heb wat leuke projectjes voor de tuin om mij mee bezig te houden. Ik heb er zin in want mijn drukke hoofd loopt op reserve momenteel, het is veel momenteel op mijn werk . Op zich vind ik mijn werk wel leuk maar er gaat wel een hoop vrije tijd in zitten 12 mei 2021 bewerkt door Maverick Aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ga dan ook met pensioen, heb ik n kleine 5 jaar geleden gedaan. Eigenlijk met n beetje angst en beven, maar bevalt prima. destokouwe Maverick reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 2 minuten geleden zei haddock: Ga dan ook met pensioen, heb ik n kleine 5 jaar geleden gedaan. Eigenlijk met n beetje angst en beven, maar bevalt prima. destokouwe Ha ha, nog 6 jaar en 350 dagen @haddock dan kap ik er ook mee. Ik denk zelf dat het mij ook prima gaat bevallen. Ik weet mezelf over het algemeen prima te vermaken. lady jane en haddock reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 (bewerkt) Adri 03, Kejje die link even doorsturen? Maar ik weet niet hoe lang jij hier dan nog bent..... 12 mei 2021 bewerkt door haddock lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 9 uur geleden zei Musashi: Heuh dat is wel raar hè, want @Vocatus is er nog wel? Het lijkt hier precies hetzelfde als de vaccinaties: volgorde totaal willekeurig! Hey,..bor en renaldo zijn idd definitief weg. Wat mij betreft. Na 3 dagen had ik nog niets gehoord van moderator. En heb me toen bedacht. Ik wil niet meer actief meedoen op het forum. Maar wellicht kan ik later nog wat leren als ik nuchter ben en teruglees. Ps: het gaat goed met stoppen,..heb voor eerste keer gevoel dat de knop om is,..ik wil dat gedrink en gedoe niet meer bumperjim, Lieke7777, Musashi en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ach @nancy Ze hebben verdorie geen idee hoe je in de rats kan zitten. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Dat biedt perspectief, zij het tijdelijk. dehetnognietmetheteeuwigeverwisselendehooptie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 praatjes, gaatjes enzomeer voordebroekpassende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Op fb zouden ze zeggen: het is hier geen vliegveld. Je hoeft je vertrek niet aan te kondigen Vervelend wel dat alle bijdragen van degene ook verdwijnen, je kan draadjes niet normaal lezen... Daarom zit ik eigenlijk ook alleen actief op de dagdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 uur geleden zei Kohtje: Nou @bolletje, ik had dat trieste berichtje van je overlezen in de chaos. Had je dat diertje al van jongs af aan of heb je hem/haar later geadopteerd? Heb je nog meer poezebeestjes of alleen nog je hondje nu? Ik weet wel zeker dat je hem/haar een goed leventje hebt gegeven. Dat is aan jou wel toevertrouwd. Sterkte, bollemeis. Dank je wel Lieve Kohtje, Ik heb hem, samen met m'n poes Pommetje gekocht van de dierenambulance 18 jaar geleden. Het zijn allebei flessenkittens dus mensenhanden gewend. Heb nu nog een iniminie poesje, twee hondjes en 9 butterfly kois. Kwiebus had ook een schildklierafwijking. At bijna 2 blikjes voer per dag plus nog mijn groenten en vlees. Dat moest er ook allemaal weer uit. Dat is het enigste dat ik niet zal missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 (bewerkt) Bol, ouwe schat, sterkte en n dikke Friese tût op dien lippen. dedecoronaookzatzijnde 12 mei 2021 bewerkt door haddock bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 11 minuten geleden zei adri02: over 2 weken ga ik hier vanzelf weer een tijdje weg. Waarom is dat? Ik leer je net een ieniemieniebeetje kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden