ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Gebakken macaroni met smac en ei en ananas natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 (bewerkt) grote schaal sla met ui, knoflook, olijven, artisjokkenharten, rode en gele paprika, komkommer tomaat en zelfgemaakte saus. later wel iets wat vult erna. misschien wel een pannekoek bakken 8 mei 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Met de buren besloten op te gaan treden tegen derde personen in onze blok. Die jagen iedereen uit de tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Blowen, stink barbecue, en keiharde muziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Nog steeds niet gerookt @Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 3 uur geleden zei Quinn: Nou, ik heb bijgelezen. Why god why? Terug naar bed maar dan. O ja, @bumperjim wat is die -6011 eigenlijk? zwijgt verder maar, weet het ook niet. This is Quinn, signing off. Ik schreef een tijdje geleden dat als iedereen die zei dat hij/zij hier weg zou gaan, dat ook echt deed, dan zat het forum inmiddels op -6000 leden. Vorige week was het -6010 en Vocatus is de -6011e. Yvonne, Artemis, Quinn en 1 andere reageerden hierop 1 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 1 minuut geleden zei bumperjim: Ik schreef een tijdje geleden dat als iedereen die zei dat hij/zij hier weg zou gaan, dat ook echt deed, dan zat het forum inmiddels op -6000 leden. Vorige week was het -6010 en Vocatus is de -6011e. O daar hoor ik natuurlijk ook bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Maar ik ga niet..... Lekker puh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 En wat betreft vrouwen en verliefd en alles, ook dat wordt m.i.veroorzaakt door de alcohol maar ik vraag me in Renaldo's geval af of alcohol het voornaamste probleem is. Enfin ik wil geen stenen werpen maar de herhaling is moeilijk te verdragen idd. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 2 minuten geleden zei bumperjim: En wat betreft vrouwen en verliefd en alles, ook dat wordt m.i.veroorzaakt door de alcohol maar ik vraag me in Renaldo's geval af of alcohol het voornaamste probleem is. Enfin ik wil geen stenen werpen maar de herhaling is moeilijk te verdragen idd. Ik werd verliefd op mijn man met alcohol op om 2 uur snachts in de kroeg maar ben het na 25 jaar nog steeds. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 9 minuten geleden zei adri02: En nu is het na 25 jaar natuurlijk behoorlijk spannend om uit te zoeken of je ook zonder alcohol nog steeds verliefd op hem bent. Ja hoor heb vaker langere periodes niet gedronken dus dat zit wel snor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: Gebakken macaroni met smac en ei en ananas natuurlijk. Echt studenten voedsel! Minus de ananas. Pannenkoeken op, heb er ook één gehad, woehoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Mosterd na de maaltijd Pizza. Net op Dus mag nog vermeld worden. Erg lekker. Pizza, uit eigen oven. Ik ga netfluxen. Fijne avond en straks lekker koese. Reacher en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Mijn mening: @Borblijft Bor. Ongenuanceerd. Ik schrik van de opmerkingen. Misschien had ik dit kunnen weten. Nu weer verder met wat ik wel wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Shoot me if I'm wrong, maar... ik wil echt heus wel weten wat iemand bezighoudt en drijft en misschien wel gek in de kop maakt. Want dn kun je iemand enigszins leren kennen, genuanceerder over iemand gaan denken en tussen regels door lezen. En bij Renaldo (sorry dat ik je als voorbeeld gebruik @Renaldo61) is dat best onmogelijk, lijkt het. Dat is z'n goed recht, natuurlijk, je moet niks. Maar gevolg is wel dat de conatante herhaling van al die vroegere dingen pure irritatie begint op te roepen. Bij mij dan. Twee centjes uit een beneveld brein. Yvonne en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Ik heb Renaldo 2 x voorzichtig gevraagd of er Korsakov mee kan spelen? Ook geen antwoord op gekregen. Ook zijn goed recht, niet alles hoeft idd hier. Maar het is wel duidelijk @Renaldo61 dat je voortdurend contact zoekt, vragen stelt die ik niet kan beantwoorden en ik anderen ook niet zie doen. Dat vind ik sneu, dus ik zou het graag begrijpen, misschien kan ik er dan rekening mee houden. Dus Renaldo, je bent uitgenodigd iets meer te vertellen als je kunt/wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 5 uur geleden zei Kohtje: Dus als mannen lief zijn vind jij dat grappig? Is dat niet gewoon lief? Serieus lief? Compromis? Grappig én lief. Maar vooral grappig. Hij ging het voordoen, de schat. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 11 minuten geleden zei Bor: Klopt. Ga maar van me af want je komt er geen zier mee verder Taat. En ik ook niet. Hou het bij jezelf. Bor, ik heb nog nooit op je gezeten. In tegendeel. En ik heb er nu ook helemaal geen behoefte aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 (bewerkt) Ja joh, ga t even ontleden in factoren, pedant gedoe 8 mei 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Ik wordt de laatste twee dagen niet vrolijk van het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Het is ook niet voor de vrolijkheid gemaakt Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Zojuist zei Bor: Om te zeveren over derden vooral. Inderdaad beter lullen over hunzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Inderdaad beter lullen over hunzelf Juist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 @Borvooral jij. Heb het eens over jezelf. Geef niet jouw ongenoegen af op een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden