ikkanhet Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Goeiemorgen lieve allemaal, Wens jullie een fijne onbezorgde zondag, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Goeiemorgen frummers Vroeg ontbijten voor de vroege prik. 25 minuten geleden zei Renaldo61: DAGPACT ikkanhet renaldo61 Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 25 minuten geleden zei Renaldo61: Goeiemorgen DAGPACT ikkanhet renaldo61 zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Volgens mij waren we tegelijk goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Nu is @lady jane ervanaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 27 minuten geleden zei Renaldo61: Goeiemorgen DAGPACT ikkanhet renaldo61 jane zbb lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Als goed is staat ze er weer op en nu blijf ik eraf,maak er gelijk een zooitje van geloof ik ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Goedemorgen Ziek, dat kan ook nog natuurlijk. Misschien daarom wat minder in m’n hum deze week. Had al sinds Koningsdag gevoel van ik wil wat drinken: werd er niet goed van en bloed chagrijnig. Niet aan toegegeven (uiteraard) en m’n beloning is een koutje pffff Maar goed, volgens de app 8 weken droog! Dat vier ik dan maar in m’n bed bumperjim, lady jane en Vocatus reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 45 minuten geleden zei Renaldo61: Goeiemorgen DAGPACT ikkanhet renaldo61 jane Zbb Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Zojuist zei VIII: Goedemorgen Ziek, dat kan ook nog natuurlijk. Misschien daarom wat minder in m’n hum deze week. Had al sinds Koningsdag gevoel van ik wil wat drinken: werd er niet goed van en bloed chagrijnig. Niet aan toegegeven (uiteraard) en m’n beloning is een koutje pffff Maar goed, volgens de app 8 weken droog! Dat vier ik dan maar in m’n bed He bah beterschap gewenst. Mijn app heeft gisteren zo goed als niks erbij geteld vindt het maar vreemd. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 6 minuten geleden zei Renaldo61: Vandaag de prik? Het is toch zondag? Nederland wil zo snel mogelijk iedereen gevaccineerd hebben:) dus ook op zondag gaat men door. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Goeie morgen allemaal, Waar is Smaragd gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 2 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Waar is Smaragd gebleven? zit op alcatraz tot 27 mei geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Ow Bedankt ikkanhet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Zojuist zei bolletje: Ow Bedankt ikkanhet. Graag gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Zojuist zei Renaldo61: @ikkanhet Zo een lange ban? Ja geloof het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Morgen. Straks de oma's en opa op bezoek, nu aan de gang met dat verjaardagsontbijt. Mogen ze straks koffie proberen. DAGPACT ikkanhet renaldo61 jane Zbb Rosa Quinn Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Hartelijk gefeliciteerd @Quinn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Gefeliciteerd Quinn! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Harstikke demotiverend dat die app raar doet sinds gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Zal ik even voor app spelen dan @ikkanhet GEFELICITEERD, je hebt inmiddels een aquarium + een douche beurt + 3 emmers NIET opgedronken. Je bent HEEL GOED bezig, ga zo door, hou dit vast, je kan het! Tatum, rapilos, Vocatus en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 1 minuut geleden zei Yana: Zal ik even voor app spelen dan @ikkanhet GEFELICITEERD, je hebt inmiddels een aquarium + een douche beurt + 3 emmers NIET opgedronken. Je bent HEEL GOED bezig, ga zo door, hou dit vast, je kan het! Die telt al 2 dagen niet meer heb de app overspannen gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden