niks Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Goedemorgen! Zo aan het werk, eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Goedemorgen, Niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Goedemorgen Nancy! Heb je vakantie? Zo ja, wat doe je dan zo vroeg uit bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 En goedemorgen voor iedereen die na mij komt. Eerst koffie, ja. Maar eens bedenken wat ik vandaag ga doen. Ik ben twee weken vrij en heb met mezelf afgesproken elke dag een achterstallig klusje te doen. En ik wil eigenlijk m'n studie weer oppakken maar het valt nog niet mee allemaal. Eerst even genieten van de stilte hier thuis. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Haha, gekruist! Ja, vroeg op, mijn man is net vertrokken naar zijn werk en ik werd wakker van hem. Nu de slaap niet meer kunnen vatten. Wel jammer, ik had wel graag tot 8 uur willen blijven liggen . niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Maar ik droomde onder meer van Kohtje, ik kreeg een standje van hem, geen idee meer waarvoor hahaha! Maar misschien wel goed dat ik niet opnieuw in slaap ben gevallen! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Ik ga er vandoor. Fijne dag allemaal. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Goedemorgen! Vandaag werken, de rest van de week vrij. Net als @nancywel een lijst met klussen af te werken. Nu opstaan en aan de slag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 En als je nou eens ging uitrusten op je eerste vakantiedag? Daar is vakantie eigenlijk voor. Ben je daarna veel efficienter Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Goeie morgen lieve mensen, Ook werken, nou ja werken, fijn bezig zijn maar men noemt het werken omdat de dingen die gemaakt worden, worden verkocht. Alleen wij verdienen er niets aan. Nou doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Veel plezier en werk ze @bolletje! bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Goeiemorgen allemaal, Voor de werkers, fijne werkdag, voor de vakantiegangers....vier ook vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 8 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, Las ik toch gisteren dat het nieuwe seizoen van the Handmaid's tale deze week begint, joepie! Pijnlijk familiedagje gisteren, gebruikelijk. Even van herstellen. Het komt nu aan op netjes denken. Aan het werk. Eerst mediteren op een mooie plek in de stad. Ja @Etty aanstaande vrijdag. Ik ben de laatste 5 afleveringen aan het terug kijken om mijn geheugen een beetje op te frissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Zojuist zei Etty: Ah nog een fan! Eindelijk! Ik ken persoonlijk niemand die er ook naar kijkt. Ik heb alle seizoenen twee keer gezien dus dat zit wel goed de 30ste! Ja echt super dat het verder gaat he. Heb er mega veel zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Gelukkig goed geslapen. Ben toch een beetje met schrik naar bed gegaan vannacht. Maar nergens last van gehad. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 1 uur geleden zei nancy: Maar ik droomde onder meer van Kohtje, ik kreeg een standje van hem, geen idee meer waarvoor hahaha! Maar misschien wel goed dat ik niet opnieuw in slaap ben gevallen! hahaha ik heb over Renaldo gedroomd maar weet niet meer wat. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Hi. Koffie, brinta, krant. Veel te vroeg allemaal. Wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Jammer dat het zo liep gisteren @Etty Ik heb altijd van de beelden van familie die blij is met elkaar en elkaar steunt en al die dingen. Rooskleurig natuurlijk, weet ik wel, maar nou ja. DAGPACT ikkanhet Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Goedemorgen frummers. Lekker lang geslapen weer. Ik kan er weer een dagje tegen.... Mooi weer zo te zien, dus straks aan de slag in de tuin. Eerst een bakje en even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 DAGPACTikkanhetQuinn Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Hé bah @Cleo66 hopelijk trekt het weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Ellendig Cleo, probeer een stukje rauwe ui tussen de tand en jouw lip te klemmen een paar uur lang. Dat wil echt nog wel eens helpen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Sterkte met de tan @Cleo66 Ik geef hem eerst op voor vandaag en ga terug naar bed. Het licht is te fel, de geluiden te hard en de koffie ruikt te sterk. Hoop dat het geen lange aanval wordt. Tot later. Tatum en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Zojuist zei Quinn: Sterkte met de tan @Cleo66 Ik geef hem eerst op voor vandaag en ga terug naar bed. Het licht is te fel, de geluiden te hard en de koffie ruikt te sterk. Hoop dat het geen lange aanval wordt. Tot later. Beterschap @Quinnhopelijk kun je nog ff lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden