ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 2 minuten geleden zei Lieke7777: Paniek om niets dan Ja maar dat weet ik van tevoren niet hé. Alleen maar blij mee. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Lieke7777: Ik zit vooral in de vakantie of langere rijtijd graag met rechterbeen op dashboard vak , tot ik las over mocht er een noodstop gemaakt moeten worden en je airbags vliegen uit je dan redelijk gevouwen eruit kan komen Klopt. Meestal heb je dan sowieso toch al een probleem als de airbags eruit vliegen, maar dat je dan nog een extra soepel rechterbeen kado krijgt helpt idd niet echt 13 april 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 3 minuten geleden zei ikkanhet: Ja maar dat weet ik van tevoren niet hé. Alleen maar blij mee. Probeer deze goede momenten voor je vast te houden , nu ben je eerder naar huis gegaan omdat dit je dwars zat . Niet nodig en ja ik heb gisteren ook een flinke wind in mijn broek gehad ( wil niemand ws lezen ) omdat ik onder weg was naar mijn werk en geen toilet had zo snel . Dus weet wel wat je bedoelt maar ik kan het niet veranderen ik aanvaard het en dat geeft innerlijke gemoedssrust niet op alleen op dat vlak maar meerdere aspecten . Mijn weg is nog niet vrij maar ik ga ze aan en werk er aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Daarom doe ik dat liever ook niet meer maar lastig soms als het zo lekker ontspannen zit . Tegenwoordig wordt ik wat vaker naar de achterbank verbannen door mijn jongens nou idd een bril @Etty we willen het maar liever niet weten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 2 minuten geleden zei Lieke7777: Probeer deze goede momenten voor je vast te houden , nu ben je eerder naar huis gegaan omdat dit je dwars zat . Niet nodig en ja ik heb gisteren ook een flinke wind in mijn broek gehad ( wil niemand ws lezen ) omdat ik onder weg was naar mijn werk en geen toilet had zo snel . Dus weet wel wat je bedoelt maar ik kan het niet veranderen ik aanvaard het en dat geeft innerlijke gemoedssrust niet op alleen op dat vlak maar meerdere aspecten . Mijn weg is nog niet vrij maar ik ga ze aan en werk er aan. Ja hoor wil ik gerust lezen want we moeten er toch mee dealen. Ik heb een grote stap daarin genomen. Schaamde me er altijd voor. Nu ben ik er heel eerlijk over. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Wij hebben nog nooit een vakantie gehad en maar 60 euro kwijt dat zijn we normaal kwijt in de eerste twee uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Maar ik ben in het mooiste vakantie huisje nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 @Bor jonge slaapkop @ikkanhet ik heb ook een bloedhekel aan vakantie hoor, bij honderd meter van huis raak ik al wat van slag. Maar soms moet het en dan dwing ik mezelf. Maar verhuizen zou ik bijvoorbeeld nooit kunnen. Zelfs niet als ik dit lees: 1 uur geleden zei Maja: Ja @Yvonne, mijn huisje zit ‘ingeklemd’ tussen twee bossen en daarachter met een oversteek de duinen (Waalsdorpervlakte en Meijendel). Ik geniet daar al jaren van, verveelt nooit:) Hoe mooi het ook klinkt, ik wil mijn Stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Wij hebben nog nooit een vakantie gehad en maar 60 euro kwijt dat zijn we normaal kwijt in de eerste twee uur. Zal dat toch niet te maken hebben dat je niet ergens lekker kon gaan zitten hapje drankje erbij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 2 minuten geleden zei Quinn: @Bor jonge slaapkop @ikkanhet ik heb ook een bloedhekel aan vakantie hoor, bij honderd meter van huis raak ik al wat van slag. Maar soms moet het en dan dwing ik mezelf. Maar verhuizen zou ik bijvoorbeeld nooit kunnen. Zelfs niet als ik dit lees: Hoe mooi het ook klinkt, ik wil mijn Stad. Ja zo blij weer lekker thuis te zijn. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Zal dat toch niet te maken hebben dat je niet ergens lekker kon gaan zitten hapje drankje erbij ? Ja alles gesloten hé je raakt je geld niet kwijt. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Nou ik kijk iig uit naar mijn 20 daagse geboekte reis naar Frankrijk . Lekker met de caravan ... aan de rivier lekker lezen , chillen niets doen. Mijn caravan is mijn 2de huisje . nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei ikkanhet: Ja alles gesloten hé je raakt je geld niet kwijt. Podverdrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Mogguh / Middag @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 @Bor ja, gebroken nachten zorgen voor een raar ritme. Kun je middagdutjes proberen te doen? Kan me indenken dat het steeds aanpassen aan de ander is nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Ben nu lekker thuis maar kapot moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Goedemorgen/goedemiddag Ik val even ongelezen binnen, hoop dat ik geen gesprekken verstoor. Kan iemand mij helpen? Ik wil graag Jopie bereiken, maar haar account is blijkbaar verwijderd. Ze had in een pb informatie voor mij achter gelaten, maar die is dus nu weg. Wil je me ajb een pb sturen als je weet hoe ik haar kan bereiken? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei Bor: Mijn bootje en de natuur in. Soms een paar dagen en nachten wegblijven, soms in de tent, soms een hotel. Maar dan wil ik toch graag weer naar huis. Ook al is het maar een dag en een nachtje om dan weer weg te gaan daarna maar dan moet ik gewoon even weer naar huis. Geen idee waarom. Ja lekker naar huis dan . De reden waarom ik het altijd dan wel fijn vind om naar huis te gaan omdat bij mij dan alles vies is . Lees ruim 2 weken afwassen met lauw warm water .. kleding moet nodig gewassen worden. De caravan wordt geleidelijk een zandbak .. maar heb een aantal weken geleden een caravan stofzuiger gekocht .. wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei Jannigje: Goedemorgen/goedemiddag Ik val even ongelezen binnen, hoop dat ik geen gesprekken verstoor. Kan iemand mij helpen? Ik wil graag Jopie bereiken, maar haar account is blijkbaar verwijderd. Ze had in een pb informatie voor mij achter gelaten, maar die is dus nu weg. Wil je me ajb een pb sturen als je weet hoe ik haar kan bereiken? Is mij niet eens opgevallen dat haar account weg is .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Ik wilde reageren op een pb, maar die was verdwenen. Nieuwe berichten aan haar kan ik niet meer sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Ik hou ook niet van op vakantie gaan. 1 weekje is genoeg en dan gewoon in eigen land. Vroeger wel hoor, weken naar Spanje met vriendinnen: feesten Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Hé @Jannigje heb helaas niks voor je, had het graag gehad. Jopie, mocht je lezen... je wordt gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Vakantie... mijn prettigste vakantie was heel lang geleden, toen ik te laat thuis kwam en mijn ouders zonder mij naar Frankrijk waren vertrokken. Ik tikte een ruitje in en had twee heerlijke weken. Was de ellende achteraf helemaal waard. Misschien hang ik daarom wel zo aan een fysiek thuis, Stad. The city she loves me. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Jannigje, je hebt een pb. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 2 minuten geleden zei Quinn: Vakantie... mijn prettigste vakantie was heel lang geleden, toen ik te laat thuis kwam en mijn ouders zonder mij naar Frankrijk waren vertrokken. Ik tikte een ruitje in en had twee heerlijke weken. Was de ellende achteraf helemaal waard. Misschien hang ik daarom wel zo aan een fysiek thuis, Stad. The city she loves me. Hhahahaha... schitterend, kan het me helemaal indenken... Ik hoef ook niet zo nodig op vakantie.. heerlijk een paar weken helemaal niets hoeven of moeten vond ik al heerlijk toen ik nog 'werkte'... En ook nu plan ik dat gewoon ieder jaar in, lekker in mijn tuintje en genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden