bumperjim Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Atv'tje vandaag, heerlijk, het voelt alsof je nog iets vrijer bent dan in het weekend. Vooral omdat ik gisteren al mijn rol als man des huizes vervuld heb de kranen ontkalkt. Nu hebben we weer enthousiast stromend water. Dus dat hoeft ook al niet vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 1 minuut geleden zei VIII: Goedemorgen Vandaag na 5 weken niet werken weer rustig aan beginnen. Goed voor de structuur en fijn om weer wat te kunnen doen Fijne maandag & rustige dag gewenst! Sterkte! VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Oeps vergeten. Goeiemorgen allemaal Komt door de meeuwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Morgen. En daar is @niks weer met haar baby gebrabbel Ken het @ikkanhet het is misschien al jaren over, maar dat weten de nachtmerries nog niet. Sterkte vandaag @nancy hoop dat de concierge handig is. Hier een werkdag met digitaal overleg over niet inhoudelijke dingen. Word ik altijd snel flauw van, maar het schijnt erbij te horen. DAGPACT:Rosa MajaYvonneQuinn rosa45 en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 1 uur geleden zei Sowhat: En daarna koud douchen. Elke ochtend als ik met de hond loop is er aan de overkant van de IJssel zo'n groepje van een man/vrouw of acht aan het zwemmen. Dan loop ik daar met m'n muts op en handschoenen aan te brrrrrrr-en en dan lopen zij daar net in hun zwembroekies het water in of uit. Menig fietser of wandelaar aan 'mijn' kant van de rivier zie ik vol ongeloof, cq bewondering kijken. Dat begon in die week dat het zo hard vroor en dat er zo dik sneeuw lag. Sindsdien elke ochtend. Het schijnt erg gezond te zijn, maar ik beperk me tot koud afdouchen, en dan alleen als ik er zin in heb. Soms dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Gisteren bij de covid prik vroeg die man me: wilt je links of rechts die spuit. Ik zeg: doe maar links, en ik doe m'n jas uit en m'n mouw omhoog. Zegt ie: o, dat is een dun armpje, ik zal er even een kortere naald op zetten. Ik zeg: ben je bang dat je anders alsnog rechts uitkomt met die spuit? Hij moest zo hard lachen dat de mevrouw die in het hokje ernaast aan het prikken was verbaasd kwam kijken wat er te lachen viel.. Quinn, Yana, nancy en 3 anderen reageerden hierop 1 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 goeiemorgen frummers hier regen met grote sneeuwvlokken ertussen, bizar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Heb je last van die prik @Kohtje of valt het mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Joggen schijnt ook gezond te zijn maar vaak zie je mensen waarbij het hele lijf protesteert met hoogrood hoofd langsstrompelen, dat kan toch niet weldadig zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 6 minuten geleden zei Yana: Heb je last van die prik @Kohtje of valt het mee? Nee, niet noemenswaardig tot nu toe. Beetje beurs gevoel rond de prikplek. Eigenlijk links nu een beetje net zo als rechts altijd. Voel me er wel evenwichtig door geworden.. lady jane en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 3 minuten geleden zei Yana: Joggen schijnt ook gezond te zijn maar vaak zie je mensen waarbij het hele lijf protesteert met hoogrood hoofd langsstrompelen, dat kan toch niet weldadig zijn? Ik heb 'gezond dóen' eigenlijk nog nooit weldadig gevonden. Maar dat is wat anders dan 'lekker in m'n vel' vóelen'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Dag @Bor. Een zo fijn/mooi mogelijke dag voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 15 minuten geleden zei Yana: Joggen schijnt ook gezond te zijn maar vaak zie je mensen waarbij het hele lijf protesteert met hoogrood hoofd langsstrompelen, dat kan toch niet weldadig zijn? dat was ik denk ik, nee het was niet weldadig, integendeel, heb dus maar niet doorgezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 1 uur geleden zei Quinn: DAGPACT: Rosa MajaYvonneQuinn Rover @VIII veel succes met je eerste werkdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 het is een woord waar mensen zich aan vast klampen ben ik bang Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Als mensen weer normaal op vakantie kunnen, kan ik weer normaal geld verdienen zodat ik weer normaal boodschappen kan doen. 'Vastklampen' klinkt wel erg wanhopig en krampachtig maar ik kijk er wel erg naar uit ja. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 @Kohtje, mijn man zwemt 2x per week een uur in een buitenzwembad, daar moet ik ook niet aan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Met mijn gezeur wals ik wel een beetje over @Bor heen, sorry. Jouw gezinssituatie gaat niet meer terug naar normaal, daar kun je dus ook niet naar uitkijken of op hopen en dat is hartstikke moeilijk te accepteren. Ik wens je kracht en een berg blijmoedigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 @Bor, is je man zo snel achteruit gegaan? 3 weken geleden was hij toch nog aan het werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 het is gewoon een rotwoord, normaal. weet je nog vroeger; doe ff normaal? Ooit een normaal mens gezien, en beviel het? Ik denk dat ik er een beetje allergisch op reageer ook want wat voor de een normaal is, is dat voor de ander juist niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Hahaha.... Quinn, Sowhat, Rosee en 4 anderen reageerden hierop 1 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Alweer bijna middag. Het hagelt hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Hier klaart het op al 1 afmelding voor volleyen nog een en het kan niet door gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Hier sneeuwde het daarstraks. Nu komt het zonnetje door, hopelijk blijft het droog. Vanmiddag naar de meditatie poli op de fiets en heb geen zin om nat te regenen. (Kan ook met de auto maar vind ik zonde van het parkeergeld ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 @Cleo66 hoe ging het vanochtend? @VIII meditatiepoli maar succes! Moest je vanochtend weer beginnen met werk? VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden