Quinn Geplaatst 10 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Ik zat te denken aan een mooie ring, al is dat wel wat voor de hand liggend. Ze wordt veertig trouwens, maar daar mogen we niet over praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 @Quinn Mag het iets romantisch zijn? Een picknick ergens op een leuk plekje. Of een fotoboek / scrapboek van leuke momenten samen. Scoren Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Quinn: Ik zat te denken aan een mooie ring, al is dat wel wat voor de hand liggend. Ze wordt veertig trouwens, maar daar mogen we niet over praten. Een mooi juweel, daar kan je niet mee missen... 10 april 2021 bewerkt door Rover Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 8 minuten geleden zei Cleo66: Poehee ik schrok , las je bericht niet goed en dacht dat jij gedronken had Niks.... maar gelukkig was het niksy en die drinkt alcohol vrij Zolang als ik maar niet drink, dan blijft mini ook alcoholvrij lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Of een mooie foto van de kinderen op canvas laten afdrukken? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Hahaha.... 40.... jonkie dus Maar een mooie ring is eigenlijk wel het ultime cadeau... En zou je het er niet zo heel dik bovenop willen leggen misschien een mooie ketting? Kan me indenken dat je dat niet via internet wilt doen. Gewoon een goede juwelier in Groningen zoeken en een winkelafspraak maken... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Veertig rode rozen, dat kan ook altijd natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Een hele goede morgen allemaal, Ga vandaag maar eens rustig aan doen (proberen) Gisteren me weer behoorlijk uitgesloofd in de tuin, eergisteren ook trouwens Maar vandaag wordt het toch butweer dus maar op mijn gemakkie wat huishoudelijke dingetjes doen @Cleo66 Heb je gelezen Wat een nare situatie zeg , snap dat je in tranen was ook Zou ik ook hebben hoor, maar ja, so bi it he Leuk @Quinn Ik zelf vind niets romantischer dan een mooi sieraad krijgen Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 3 minuten geleden zei niks: Veertig rode rozen, dat kan ook altijd natuurlijk! Ja, ook een goede @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 40 bossen van 40 rode rozen én een ring. ikkanhet, Quinn en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 1 minuut geleden zei Yana: 40 bossen van 40 rode rozen én een ring. Hahaha.... en dan vooral een grote kaart met het getal 40 er op er bij voegen... ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 @Cleo66wat een nare ontwikkeling. Kan me indenken dat je dat moeilijk vindt en dat je je gebruikt voelt. Maar wie weet ligt er toch iets anders aan ten grondslag. Laat het los.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Lang geleden nog voor internet bestond was ik jarig en m'n lief zat in het buitenland. Hij belde m'n vriendin of ze rozen voor me wilde kopen, zij vraagt: "wat mag het kosten", hij zegt: "maakt niet uit". Ik heb nog nooit zóveel rozen bij elkaar gezien, het was gewéldig. rapilos, lady jane en Quinn reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 2 uur geleden zei Sowhat: Straks mijn Astrazeneca vaccinatie halen, daar heb ik stress van. Mensen uit 1949, 1950 en 1951 kunnen alvast prikafspraak maken De volgende groep is aan de beurt voor een coronavaccinatie. Mensen die in 1949, 1950 en 1951 zijn geboren, kunnen vanaf zaterdag alvast online een prikafspraak inplannen. Zij krijgen binnenkort een brief met de uitnodiging thuis. Het gaat om ruim 500.000 mensen, die het vaccin van Pfizer en BioNTech krijgen. Daarvoor kunnen ze terecht bij een van de meer dan tachtig vaccinatielocaties van de GGD’en. ik heb juist hoop nu, 2 van mijn zussen vallen hier onder, ik wacht met smart af. Ik wil persé geen AZvaccin misschien kun je wat onderhandelen nog Sowhat? sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Dan is vriend binnenkort aan de beurt @lady jane 2 van mijn zussen zijn al ingeent met AZ, de derde zus mag volgende week met AZ Allen jonger dan ik Wil ook geen AZ. wil eigenlijk helemaal niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Ik zou trouwens geen ring van de plaatselijke juwelier in Groningen willen, dat vind ik allemaal te traditioneel (groeibriljant ). Beter een goeie designer op internet zoeken zodat het leuk gaat matchen met de Italiaanse maatpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 ik zou de tickets voor Guns&Roses geven een voor jou en een voor D, is dat dilemma ook meteen opgelost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Gemorgen. Och, al die romantische toestanden.. m'n vrouw en ik doen al heel lang niet meer aan die zoete romantiek. We zijn er allebei blij mee want geen van beiden houden we daar erg van. Maar we zijn best gek op elkaar. En ook wel eens gek ván elkaar. Wat ik vaak lees is dat laatste normaal. Dat niet van romantiek houden is wat minder algemeen, maar het werkt voor ons prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Wat rondgeneusd en een afspraak gemaakt bij de winkel voor vanmiddag Nu nog schoenen. rapilos en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 @Yana steun de plaatselijke middenstand hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 (bewerkt) Romantisch... die van mij zag in de actie folder een trampoline, is dat niet leuk voor je verjaardag? Huh??? Ja ook alvast voor mini. Nou daag! Ik ben jarig, en als mini er aan toe is over een paar jaar dan is er wel weer 1 in de aanbieding. 10 april 2021 bewerkt door niks Reacher, lady jane, nancy en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Ik mag morgen m'n prik al gaan halen omdat ik tot de zgn. risicogroepen behoor. Moderna-vaccin. Als daar zoveel over te doen was geweest had ik ook nog zo één, twee, drie niet geweten wat te doen. Ik rotzooi, zoals zo vaak in m'n leven, weer overal toevalligerwijs, met mazzel en onvoorspelbaar, tussendoor. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 8 minuten geleden zei Quinn: Wat rondgeneusd en een afspraak gemaakt bij de winkel voor vanmiddag Nu nog schoenen. En een mooi setje Italiaanse lingerie en ze is helemaal gereed voor een date met jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 5 minuten geleden zei Quinn: @Yana steun de plaatselijke middenstand hè. Tuurlijk, als jij je 1600 rozen bij de bloemenwinkel op de hoek koopt is hij blij hoor. En in Groningen zit misschien ook wel een interessante goudsmid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden